Het 'help ik zoek'-topic

Bijenkorf

2 likes

Waar ben je naar op zoek? want Zalando heeft mega veel toch, moet haast wel iets tussen zitten lijkt me. Maar dan moet je misschien wel een beetje weten wat voor stijl je zoekt.

Ik vind zelf Maya deluxe, needle&thread, lace & beads, phase eight, Maje, Self portrait mooie merken voor bruiloftsjurken! Een deel hiervan wordt verkocht op Zalando, en anders bij Bijenkorf

3 likes

Ik weet niet wat je budget is, maar Reformation heeft ook mooie jurken

1 like

Ik heb alles bekeken, maar ik wil graag een lange jurk met korte mouwtjes en ik ben niet zo groot, dus dan valt veel af. Maar bedankt voor je tips!

ahh hmm. Misschien is een tulle jurk een optie? Tulle kun je namelijk gewoon afknippen zonder dat je het hoeft om te zoomen (het rafelt niet) dus dat zou een makkelijke manier zijn om 'm iets in te korten.

Edit: en anders hier tussen kijken? heb geselecteerd op petite en maxi dress Maxi Jurken | Lange Jurken met Korte of Lange Mouwen | ASOS

2 likes

Ik zou je echt aanraden een kleermaker te zoeken! Ik ben ook klein en het kost maar iets van 15 euro om dingen korter te laten maken. Bij duurdere kledingzaken bieden ze het ook vaak aan en soms is het zelfs gratis.
Peek en Cloppenburg heeft trouwens ook een grote collectie feestjurken, daar zitten vaak mooie dingen tussen.

3 likes

Hi Allemaal! :slight_smile:

Ik ben niet op zoek naar iets fysieks, maar wel naar een leuk uitje.

Het gaat om een leuke activiteit voor 30-35 man, ik dacht zelf aan iets van chopper rijden. Daarna een luxe diner, met goed eten en afsluitend een toffe show. Het gezelschap bestaat uit mannen en vrouw en diverse leeftijdscategorieën. Dus een zeer gemengd gezelschap.

Dit het liefst omgeving vanaf Den Helder tot Amsterdam, en het liefst de verschillende aspecten redelijk dicht bij elkaar.

Heeft iemand goede tips??

1 like

Ja, daar heb je ook gelijk in eigenlijk! Denk daar alleen aan bij broeken, maar bij jurken kan dat ook.

En bedankt, @CrazyCatLady, dat is ook een goede optie!

1 like

Is er toevallig hier iemand die een zwarte alex ladekast van de Ikea verkoopt of wil verkopen?

1 like

Ik slaag vaak bij LaDress!

2 likes

Ik ben op zoek naar een hele kleine stofzuiger maar echt eentje die bijvoorbeeld in een keukenkastjes zou passen
Ik woon echt super klein en ik wil het liefst niet tegen een lelijke stofzuiger aan kijken.

En een steelstofzuiger die je misschien onder je bed of bank kwijt kan?

1 like

Ik zoek iets wat niet enorm moeilijk moet zijn, maar ik klooi een beetje met de juiste zoekterm.

Ik zoek een boekje om foto’s in te plakken, liefst met zo’n spiraalband, hoeft niet. Pagina’s van blanco A4 of iets kleiner.

Met een leuke print op de voorkant.

Als ik de stad in ga zal ik in fysieke winkels prima iets kunnen vinden, maar ik wil lui online bestellen.

2 likes

Denk dat je het beste even kan zoeken op plakboek, foto (plak)boek en/of fotoalbum. Dan krijg je best wat resultaten, HEMA heeft er ook wat.

Een steelstofzuiger achter je gordijn hangen? Of tussen een verwarming en je muur?

1 like

Grapje :stuck_out_tongue_winking_eye:

Deze misschien?

1 like

Mocht iemand deze in maat S of M in de kast hebben hangen en er niks mee doet, stuur me een DM :purple_heart::purple_heart:

Ik zoek een sandaal met een hak of sleehak waar je toch comfortabel op kan lopen een hele dag. Ik heb brede platvoeten en die dunne sandalen met platte zool bezorgen me echt pijnlijke voeten. Vorig jaar had ik sandalen met plateauzool, vond ik top! Maar zijn dus helemaal afgedragen en bij dat merk hebben ze niks wat er op lijkt.

Ik vind deze klik sandalen van Clarks echt megalekker zitten. Het voetbed is stevig maar zacht en heel comfortabel. Ik heb geen brede voeten dus ik weet niet of ze dan ook goed zitten, maar het is het proberen waard.

3 likes

Die zien er goed uit, bedankt voor de tip!

2 likes