Het 'help ik zoek'-topic

Misschien vind iemand het leuk om mee te denken.

Ik zoek een badkamermeubel dat maximaal 60 cm breed is en max 39/40 cm diep. Het kastje mag licht of wat donkerder hout zijn, met ingebouwde wastafel of met waskom. Ribbels zijn helemaal leuk, want ik hou van de Japandi look (maar geen must).

Deze voldoet bijvoorbeeld:

Maar 45 cm breed vind ik dan net weer wat weinig, en een onhandig kastje ipv een lade/lades ook niet echt wat ik zoek. Iemand tips waar ze nog meer van dit soort badmeubels verkopen die ook nog eens ondiep zijn? De meeste meubels die ik tegenkom zijn 45+ cm diep en dat gaat in mijn wasstraat echt niet passen.

Volgens mij is je foto van X2O toch? Ik had dezelfde afmetingen nodig voor mijn badkamer en heb daar uiteindelijk dit meubel gekocht.

Ik denk dat je die zelf ook al wel hebt gevonden. Maar wil nog even benadrukken dat ik echt heel tevreden hierover ben. Fijne lades en alles blijft ook heel mooi.

Ik vind die ribbels ook leuk, maar vraag me wel af hoe praktisch dat is in een badkamer met schoonmaken?

2 likes

Klopt ja haha

Wat goed om te horen dat jouw meubel goed bevalt. Ik hou deze inderdaad ook nog als optie in mijn hoofd, maar hoop toch nog iets specialers tegen te komen.

En heel eerlijk, met 1,3 m² badkamer moet ik toch ook wat ribbels kunnen schoonhouden :smile:

2 likes

Ink heeft 40 diep! En hebben ribbels in de collectie, maar of dat voor elk model beschikbaar is idk

2 likes

Bedankt voor het meedenken! Helaas geen ribbels voor de 40 cm onderkast zie ik op hun website :face_exhaling:

1 like

Ik ben op zoek naar heel gladde sokken. Heeft iemand een idee? Ik wilde het eerst in het danstopic plaatsen maar die bestaat volgens mij niet.
Danssokken die ik online vind hebben van die kussentjes of zijn juist voorzien van siliconen randjes zodat je niet uitglijdt. Maar ik wil graag hele gladde sokken voor een niet-gladde vloer.
Iemand een idee?

Pantysokjes zijn minder glad dan verwacht en sowieso snel stuk.

Ik kocht vroeger glittersokken bij de HEMA of WE( niet katoen met glitters, maar volledig synthetisch).
Ik vond deze sokken vooral fijn bij stugge loafers, want dan gleed ik er zo in en toch wat steviger dan een panty.

Hieronder een link van een sok die erop lijkt.

3 likes

Dit zijn hele gladde sokken waar je zo op uitglijdt als je er mee loopt. In de winkelen waarschuwden ze er ook voor om er niet op te lopen zonder schoenen. Het zijn hele handige sokken voor strakke laarzen/schoenen en het is fijn materiaal.

3 likes

Dank beiden!

Alleen qua handeling om makkelijk in de schoen te komen, of geeft het ook draagcomfort?

1 like

Ze zitten ook erg lekker!

3 likes

Ik zoek wide leg jeans (beetje high rise) die mooi strak om je billen blijven zitten. En niet uitlopen, zoals mijn dure broeken van Levi’s toch wel doen. Met wat stretch erin. Ik zie bij anderen dat het kan. Welk merk & model moet ik hebben?

1 like

Heb je een bepaald budget?

100 euro, max. Zoiets.

3 likes

Ik heb een hele mooie van even&odd ( zalando).

Ik heb een hele mooie van de C&A (ja echt). Die is helaas niet meer leverbaar maar volgens mij hebben ze wel vergelijkbare modellen

4 likes

Mijn ervaring is dat met stretch ze altijd wel een beetje uitlopen… ik heb er eentje van de Zara (oude collectie) zonder stretch die mooi hoog zit en strak bij de billen. Nadeel van zonder stretch is wel dat het echt een “sta”broek is en met de hele dag zitten hij schuurt bij m’n dijen :sweat_smile: dus echt een broek voor een feestje oid

2 likes

Ja, C&A heeft vaak verrassend goede jeans! Ik heb ook een fijne van COS @flyingbutter , maar die heeft geen stretch. Die is ook al wel een paar jaar oud, mar ze hebben volgens mij wel vergelijkbare modellen ook nu

5 likes

Thanks, heb er hier eentje besteld.

1 like

Ik zoek de American Cookies uit m’n profielfoto. Dit is echt al 15 jaar m’n terugkerende craving maar de HEMA’s in mijn buurt verkopen ze niet meer. Ik ben vooral op zoek naar de witte chocola.

Of ik moet online een diepvriesdoos met 100 van die units kopen, maar daar heb ik geen ruimte voor in m’n vriezer en dan eet ik mezelf denk ik dood.

2 likes

Zo te zien is hema in samenwerking met de bakerij BACU
Hierbij zijn ook albert heijn en de jubo aamgesloten, grote kans dat de american cookies van hun hetzelfde zullen zijn. Uit ervaring komen ze allemaal gewoon uit de vriezer en worden ze in de winkel afgebakken

3 likes