Het 'help ik zoek'-topic

Yes 60 euri en in Heerhugowaard lagen er nog 2 nu :wink:

Waarom knipoog jij de hele tijd

8 likes

Haha dit vroeg ik laatst aan een ouder uit de klas van mijn kind. De hele groepsapp staat vol knipoogjes achter berichten van haar. Dat ik me echt afvraag: zijn dat allemaal geintjes dan?

2 likes

En wat zei ze?

2 likes

Ze zei: ik gebruik die :wink: om aan te geven dat het bericht luchtig is

:thinking:

1 like

Komt beetje over alsof je het niet serieus neemt ofzo

4 likes

ik zag gisteren een vent lopen met een hele leuke sjaal die ik nergens kan vinden
hij was roze met een ingebreid donkergroen patroon, volgens mij stond er een champagnefles op en nog andere dingen die ik niet goed kon zien

qua vibe en vorm enzo leek ie op de stach-sjaal, maar dan dus alleen roze en donkergroen en een subtielere print
er zijn volgens mij allemaal merken met zulke sjaals maar ik heb echt geen idee hoe ik die kan vinden lol

image

edit: ohja het merk waar ik aan dacht is Henri Bolt maar dat is het niet, het was minder in your face. wel zo’n model voetbalsjaal was het volgens mij

2 likes

ik weet het niet zeker maar je beschrijving deed mij meteen denken aan een pip den haag sjaal

kan niet direct iets vinden maar volgens mij hebben zij over de jaren verschillende ontwerpen gehad

1 like

misschien van het merk Codello, vind daar wel wat verschillende tussenzitten die wel wat weghebben van de beschrijving

1 like

Wolvis?

@boonie @Mette12
thanks voor de suggesties! het is het allemaal niet, maar codello en wolvis komen wel in de buurt qua vibe!

3 likes

Misschien vind iemand het leuk om mee te denken.

Ik zoek een badkamermeubel dat maximaal 60 cm breed is en max 39/40 cm diep. Het kastje mag licht of wat donkerder hout zijn, met ingebouwde wastafel of met waskom. Ribbels zijn helemaal leuk, want ik hou van de Japandi look (maar geen must).

Deze voldoet bijvoorbeeld:

Maar 45 cm breed vind ik dan net weer wat weinig, en een onhandig kastje ipv een lade/lades ook niet echt wat ik zoek. Iemand tips waar ze nog meer van dit soort badmeubels verkopen die ook nog eens ondiep zijn? De meeste meubels die ik tegenkom zijn 45+ cm diep en dat gaat in mijn wasstraat echt niet passen.

Volgens mij is je foto van X2O toch? Ik had dezelfde afmetingen nodig voor mijn badkamer en heb daar uiteindelijk dit meubel gekocht.

Ik denk dat je die zelf ook al wel hebt gevonden. Maar wil nog even benadrukken dat ik echt heel tevreden hierover ben. Fijne lades en alles blijft ook heel mooi.

Ik vind die ribbels ook leuk, maar vraag me wel af hoe praktisch dat is in een badkamer met schoonmaken?

2 likes

Klopt ja haha

Wat goed om te horen dat jouw meubel goed bevalt. Ik hou deze inderdaad ook nog als optie in mijn hoofd, maar hoop toch nog iets specialers tegen te komen.

En heel eerlijk, met 1,3 m² badkamer moet ik toch ook wat ribbels kunnen schoonhouden :smile:

2 likes

Ink heeft 40 diep! En hebben ribbels in de collectie, maar of dat voor elk model beschikbaar is idk

2 likes

Bedankt voor het meedenken! Helaas geen ribbels voor de 40 cm onderkast zie ik op hun website :face_exhaling:

1 like

Ik ben op zoek naar heel gladde sokken. Heeft iemand een idee? Ik wilde het eerst in het danstopic plaatsen maar die bestaat volgens mij niet.
Danssokken die ik online vind hebben van die kussentjes of zijn juist voorzien van siliconen randjes zodat je niet uitglijdt. Maar ik wil graag hele gladde sokken voor een niet-gladde vloer.
Iemand een idee?

Pantysokjes zijn minder glad dan verwacht en sowieso snel stuk.

Ik kocht vroeger glittersokken bij de HEMA of WE( niet katoen met glitters, maar volledig synthetisch).
Ik vond deze sokken vooral fijn bij stugge loafers, want dan gleed ik er zo in en toch wat steviger dan een panty.

Hieronder een link van een sok die erop lijkt.

3 likes

Dit zijn hele gladde sokken waar je zo op uitglijdt als je er mee loopt. In de winkelen waarschuwden ze er ook voor om er niet op te lopen zonder schoenen. Het zijn hele handige sokken voor strakke laarzen/schoenen en het is fijn materiaal.

3 likes

Dank beiden!

Alleen qua handeling om makkelijk in de schoen te komen, of geeft het ook draagcomfort?

1 like