Dit lijkt echt op wat ik zoek! Heb hem besteld, ben benieuwd, thanks!
Ik zoek een zwarte top van glanzende stof, losser model, met kant in de hals, geen spaghettibandjes.
Ik had een van H&M maar die is helaas stukgegaan, en nu kan ik hem niet meer vinden. Ik droeg 'm echt heel vaak.
Op H&M heette het satijnen top met kant, maar die is uit het assortiment. Bovenstaande heeft er wel wat van weg
Thanks!
Deze komt inderdaad in de buurt, maar ik vind de kant bij deze niet zo mooi, ik zie het graag nog wat fijner. Toch bedankt voor het delen!
Ohh top, die tweede is exact wat ik zoek! Bedankt! Helaas is mijn maat niet in voorraad maar ik zoek even verder op andere webshops.
Ik zoek iets maar kom niet op het juiste woord op te googlen. Ik zoek een groot kleed om in de tas te stoppen als we eens gaan fietsen. Maar niet echt zo’n groot en lomp picknickkleed wat je bij de hema bijvoorbeeld vind. Het is zo’n hele dunne met allemaal vrolijke kleuren. Vind het een beetje op een sarong lijken die je in azie bij de tempels vind
Weet iemand wat ik bedoel?
Een hamamdoek?
Ik denk dat je die online onder ‘wandkleed’ kan vinden!
Buvanha?
Kent iemand skinny jeans met heel veel stretch?
De 3301 van gstar, zit zo lekker door al die stretch.
Zou zoeken op een jegging dan
Bedankt! Die ziet er goed uit
Maar dat lijkt niks😅
Ik hou van hoge witte sportsokken.
Maar wat zijn fijne? Ik heb ze van Adidas, Nike, H&M. Maar vind ze vaak strak om de enkel zitten waardoor ik van die groeven krijg. Ook vind ik dat er snel gaten bij de tenen komen.
Iemand een goede tip?
Ik vind die van de hema lekker zitten, maar ook die zitten vrij strak aan de bovenkant
Oh ja dat vind ik echt vervelend! Maar bedankt voor het meedenken. Ik herinnerde me ineens dat Uniqlo bestaat haha. Daar heb ik 2 soorten sokken besteld net.
Decathlon heeft ook fijne. Staat tenminste ook geen merk/logo op het zichtbare deel, dus dan maakt het niet uit wat voor merk schoenen je erbij draagt. Tenzij het je natuurlijk niks uitmaakt als je bijvoorbeeld adidas-sokken bij nike schoenen draagt, dan heb ik niks gezegd. Maar dat doe ik zelf liever niet, dus ik vind het fijn om neutrale sokken te hebben, dan kan ik gewoon blind in mijn sokkenla grijpen
Oh haha nee dat boeit mij niks eigenlijk. Maar ik zal Decatlon onthouden voor een volgende keer!