Het 'help ik zoek'-topic

Dankjewel!

Ik zoek een keycord/grote sleutelhanger met daaraan een pasjeshouder. Als ik google zie ik alleen maar temu, shein, ali, dropshipping. Waar kan je zulke dingen nog halen? So low misschien? Al is dat ook dropshipping eigenlijk

Kantoorhandel? Online misschien iets als 123inkt.

3 likes

Bedoel je dan zoiets of zo’n portemonnee waar je pakjes in kan doen?

2 likes

Nee, zoiets inderdaad! Maar ik bestel liever niet voor zulke kleine bedragen en ik vind het in een winkel echt lastig te vinden

Ik zoek ondergoed hemdjes die wat langer zijn, dus liefst over je heupen vallen. Heeft iemand aanraders?

1 like

Ik vind die van WE heel fijn. Die hebben ook nog zo’n versteldingetje, net als een beha. Kun je ze nog langer maken.

5 likes

Iemand een idee waar deze jurk van is? Google search levert helaas niets op.

1 like

Mango!

https://www.depop.com/products/shammyleather86-mango-teal-high-neck-dress/

https://www.vinted.nl/items/5666410572-mango-gebreide-jurk-petrol kom hem ook op Vinted tegen maar dat lijkt niet dezelfde kleur

5 likes

Fantastisch, dank je wel!

3 likes

Weet iemand een plek in midden/noord Nederland (zeg maar tussen Utrecht en Meppel) waar je een gala jurk kunt huren? En die je dan dus ook eerst daar kunt passen enzo.

Kalfkostuum in Zwolle verhuurd jurken, kostuums en smokings. Misschien zit er iets tussen wat je zoekt? Volgens mij hebben ze ook een website. Mijn nichtje heeft daar ooit een keer een jurk gehuurd.

3 likes

Het duurt nog even, maar er is een mogelijkheid dat onze familiekattenoppas niet kan als we op vakantie gaan (eind aug/begin sept). Ik meen me te herinneren dat er weleens kattenoppas via het forum is geregeld haha, dus mocht iemand het leuk vinden om 2 weekjes in Rotterdam te vertoeven en te kroelen met een lieve kater, let me know!

Of een andere tip voor (niet pension) is ook welkom!

5 likes

Ik heb op de kat van @death_by_sexy gepast en het lijkt me heel leuk om nog een keer te cat sitten! Je mag me dm’en :blush:

2 likes

Ja zeker doen! Ik heb al wel 5 of 6 keer iemand via het forum gevonden, indd oa @Solee en dat was altijd een succes!

6 likes

Ik heb ondertussen ook al 2 keer op de kat van @death_by_sexy gepast en dat verliep altijd heel vlot. Ik zou dat ook zeker nog wel eens zien zitten!

5 likes

Ik ben op zoek naar dit vest, iemand een idee hoe ik dat kan vinden?

Ze heeft m op dr insta verderop ook aan, dus zou dr even een berichtje sturen gewoon.

1 like

Ooh wat top, heb geen insta maar dat moet goedkomen!

Echt iets totaal anders: hoe heet zij ook alweer? Ik kan niet op haar naam komen!

1 like