Het 'help ik zoek'-topic

Ik zoek een katoenen badjas mét capuchon. Iemand dé tip? Tot nu toe vind ik vooral van die fleece badjassen of badjassen zonder capuchon…

Deze kan ik dan echt aanraden. Zo’n fijne badjas! En net rits helemaal handig want dan valt hij ook niet open.

1 like

Wie weet waar deze
Jurk van is?

Ik heb deze lamp ergens zien hangen en ik vind hem zo leuk. Weet iemand toevallig waar deze van is?

3 likes

Verkoopt iemand deze ring van overload studios in het zilver?

4d

Voor mijn zoon kocht ik ooit bij de Zee.man een losse boxershort in een soort satijnen stof (duh, polyester), toen stond er Bart Simpson op.

Hij vond die lekker zitten en de stof heerlijk aanvoelen. Echter ik vind nergens nog zo’n shorts in die gladde stof. De stof kan je vergelijken met die goedkope nachtjurkjes.

Iemand een idee?
Hoeft zeker geen Zee.man te zijn, duurder en degelijk merk is ook prima.

Hij is nu 25 en heb werkelijk geen idee voor een nieuwjaarscadeau, hier zou hij echt blij mee zijn.

Dus zo’n model:
23

en zo’n stofje:

Heb je al bij Boohoo gekeken? Past wel in hun straatje denk ik

1 like

FashionNova staat vol met zulke setjes

Ik heb laatst een leuke trui gezien, maar ben vergeten in welke winkel/van welk merk. Het is een trui met subtiele ballon mouwen en met 4 horizontale strepen die van boven naar beneden wit, geel, lichtblauw en donkerblauw zijn. Heeft iemand een idee over welke trui ik het heb? Heb al uitgebreid online gezocht maar kan niets vinden, maar dat ligt wellicht ook aan mijn google skills :upside_down_face:

image

Vroeger verkocht de Action dit serum en dit werkte echt enorm goed voor mijn pluizige haar, heb nooit meer iets soortgelijks kunnen vinden helaas. Ik mis dit serum nog steeds! Weet iemand heel toevallig of dit nog ergens te koop is? Eventueel in het buitenland?

Of heeft iemand dit nog thuis staan (kleine kans denk ik haha maar kan het proberen) en kan ik het overkopen?

Of nog andere aanraders voor pluizig haar? Heb al zóveel geprobeerd maar niks werkt echt goed.

Ik heb dit mssn nog thuis staan maar ben het niet zeker. Heb het maar eenmalig gebruikt omdat het m’n haar iets te vet maakte. Ik kijk vanmiddag even voor je!

1 like

Ik heb gekeken maar ik heb het niet meer. Denk dat ik hem jammer genoeg weggegooid heb toen ik opgeruimd heb een tijdje geleden. Sorry!

1 like

Heb je Biosilk al geprobeerd?

1 like

Ah geen probleem!! Snap ik! Super lief dat je bent gaan kijken, bedankt in ieder geval! :slight_smile:

1 like

Ik heb van dit merk vandaag wel een serum zien staan met arganolie, en een in sprayvorm. Of zoek je echt deze?

1 like

Help, ik zoek dit luchtje of iets wat er op lijkt. Het is nergens meer te koop en ik ben al paar keer naar Douglas gegaan om nieuwe luchtjes te testen, maar ik vind ik niks lekker :slightly_frowning_face:

Het is Aura van Swarovski:

2 likes

Deze hebben ze nog weleens bij de Kruidvat gehad. Misschien staan er nog resten van de feestdagen? (Trekpleister misschien ook)

Thanks! Ga ik daar even kijken

Ja klopt die vind ik helaas niet zo goed werken :pensive: Maar bedankt voor je antwoord!! :slight_smile:

2 likes

Ik heb dit (normaal) thuis nog staan.
Ik zal vanavond, als ik thuis ben van werk, even kijken.

1 like