Het 'help ik zoek'-topic

Ik zoek afgeprijsde zwarte Dr. Martens 2976 (die chelsea boots)! Maakt me niet zo uit of het met of zonder de gele stiksels is. Ik zag ze dat er op Zalando korting op was, maar daar waren ze in mijn maat niet op voorraad.

Pull & Bear, Berschka en Stradivarius

1 like

Ik zoek deze Zara trui in maat S of M!

1 like

Weet iemand waar ik een mooie witte en iets getailleerde blouse kan vinden? Liefst voor niet al te veel geld. Ik zie overal van die rechte/wijde gevallen en ik wil juist graag iets nauwsluitenders…

1 like

Ik zoek schetsboekjes/schriftjes die goedkoop zijn, geen flinterdun papier hebben en klein genoeg zijn om gemakkelijk in ieder tasje mee te nemen (maar ook niet onhandig klein dat het schrijven/tekenen niet meer comfortabel is)! Graag in een fysieke winkel!

Ik vind de blouses van de H&M mooi getailleerd! The Sting had ze ook altijd van hun huismerk (destijds Sutherland) maar ik weet niet of ze er met hun nieuwe huismerk ook zijn!

1 like

Waar vind ik mooie basic tshirts (zwart en wit) met een ronde hals die een beetje oversized zitten? Ze zijn voor boven een aantal broeken met prints. Dus ze moeten van zichzelf al mooi zijn, dus niet voor ergens onder.

1 like

Mannenshirts van de zeeman

1 like

Ik vind die van de Monki heel fijn, de Soft Tee is dat geloof ik.

1 like

@Blush ik vind de basic T-shirts van other stories er goed uitzien maar heb er zelf geen ervaring mee. Ik zou niet die van Monki aanraden voor wat jij zoekt, die zijn best kort en hebben er een soort glans over zitten.

Weet iemand waar je zulke blousjes met korte mouwen hebt? Deze is van other stories maar vind 60 euro echt te duur.

1 like

Uniqlo. Cheap, dik en niet vertieft na 1x wassen.

Deze: https://www.uniqlo.com/eu/en/product/women-uniqlo-u-relaxed-fit-short-sleeved-t-shirt-415793.html

3 likes

@Lula @monkeyslut @Rozevarken @Dazed thanks a lot!

2 likes

Ik zoek comfortabele laarsjes met een redelijk hoge hak waar je een tijdje en veel op kan lopen. Liefst met veters. Iemand tips?

1 like

Ik vind veel van Unisa fijn lopen. En mooi, goed materiaal + veel modellen. Zolen zorgen er bij mij voor dat ik niet snel zere voeten krijg.

Ik zoek leuke tops (liefst met mouwtje) in het zwart. Op Zalando zag ik deze die ik wel aardig vind:

Ik denk alleen dat er vast nog wat specialere tops zouden moeten zijn. Ik had al bij H&M en Guts en Gusto gekeken, Only vind ik zelf minder omdat daar de halve wereld in loopt.
Heeft iemand nog tips?

1 like

Ik zoek dé perfecte tip zodat ik mijn sleutels niet meer in de auto laat liggen. Het is nu al de 3de keer(!) In 1 maand tijd dat ik het doe terwijl ik t daarvoor nooit eerder heb gehad :weary: Hoe zorg ik ervoor dat t niet weer gebeurd?

Edit: ik moet alle deuren handmatig openen en mn auto is dus op slot met de sleutels in de auto

Heb je geen centrale deurvergrendeling in je auto? Want op zich is het geen probleem toch, als je sleutels in de auto liggen? Of staat je auto 30000 km ver weg dat je steeds heen en weer moet lopen?

Oh nu zie ik dat ik vergeten was erbij te zetten dat ik alle deuren handmatig moet openen en dat nu dus mn auto op slot is met de sleutels in de auto.

1 like

Hoe los je dat nu steeds op dan?

Mn ouders, die hebben de reservesleutel omdat zij mn auto ook wel is gebruiken maar die wonen n half uur rijden bij mij vandaan dus die worden ook niet heel vrolijk als ik steeds bel haha. Eigenlijk moet ik gewoon iets van n sleutelhanger van n sleutel ophangen aan mn binnenspiegel ofzo?

1 like