Het 'help ik zoek'-topic

Oeh ja dat is een goeie, thanks!

Ik heb van meerdere mensen met een smalle middel gehoord dat ze vaak goed kunnen slagen bij de Monki, misschien daar eens kijken? Als je al broeken hebt waarbij dat zo is zou je ook dit eens kunnen proberen:

2 likes

Ik zoek van die gouden/goudkleurige oorringetjes met een klein (mint)groen steentje er aan.
Een beetje wat Sarah in WIDM in haar oren heeft:


oorbel%20executie

Maar dan mag het nog wel net iets meer een echt ringetje zijn!

1 like


Misschien vind je dit wat!

4 likes

Mooi beddengoed waar ik geen fortuin voor hoef neer te leggen. Gaat toch nergens over dat iets waar ik eigenlijk alleen maar bij in de buurt ben met mijn ogen dicht meer dan 100 euro moet kosten?

Aldi heeft komende week mooi beddengoed in de aanbieding.

1 like

Ik zoek (strakke, stretchy) broeken die passen met een kleine taille en wat dikkere billen/benen. Ik zag bij FashionNova wel leuke, maar daar komen nog aardig wat verzendkosten bij. Iemand tips?

Iemand enig idee waar ik zo’n spijkerjurkje kan vinden?

https://www.urbanoutfitters.com/en-gb/shop/kings-of-indigo-blue-denim-pinafore-dress

Deze van Kings of Indigo lijkt er wel op!

1 like

Dankje voor het meedenken! maar ik vind die uitlopende rok niet zo mooi :see_no_evil:

1 like

Op United Wardrobe zie ik ook wel veel staan! Maar daar heb je misschien net niks aan haha

1 like

Ja, had ik al gekeken idd, maar misschien had ik beter neer kunnen zetten dat ik echt specifiek deze zoek. Ik vind die zakken achter namelijk zo leuk, dus ik dacht misschien weet iemand het merk of iets wat er heeel erg op lijkt :slight_smile:

1 like

In de comments bij deze post zegt ze dat 'ie van mango is, ziet eruit als dezelfde als op die foto die je eerder postte.

Held! Jij hebt ver terug gescrolld, dankje!! Ga ik verder met mijn zoektocht, maar met merk is dat toch wat makkelijker.

1 like

Superaanbieding ontdekt bij Zalando Lounge: https://www.zalando-lounge.nl/campaigns/ZZLRDT/articles/MF921C0LY-K11

Ik ben op zoek naar een stoel die kan draaien, en er uit ziet zoals degene van de afbeelding

De stoel van de afbeelding draait niet trouwens. Heeft iemand een idee waar ik deze kan vinden?

Ik zoek een zwarte, high-waisted mom jeans! Budget tot rond de 50 euro als het even kan. Ik had de Taiki van Monki op het oog, maar mijn maat zit toch nét niet en ik vond hem best stijf en oncomfortabel eigenlijk. En een maat groter was dan meteen veel te groot aan de taille.

Topshop?

1 like

Bij Just Franky hebben ze ook hippe witgoud oorbellen, maar ze zijn niet heel goedkoop.

1 like

Asos!
Ik vond deze er erg mooi uitzien:

1 like