Maar die van Polaroid bijvoorbeeld, wel redelijk betaalbaar dat weer niet en te vergelijken met duurdere merken.
Welke breedtemaat zoek je? Ik kijk zelf vaak bij Vamos (online) maar het is echt goed zoeken tussen veel lelijks door.
Op zalando kan je dat selecteren, wide fit. Even & odd, anna field,… er zijn verschillende merken
Nee helaas blijft dit ook niet zitten
Sorry wel in ear maar had je de kinderversie van alpine oordopjes al geprobeerd?
Ik heb geen merk, maar ik weet dat je bij Zalando bij filters (categorie schoenen) kan kiezen voor ‘wijd’. Misschien is dat wat?
Oh ik zie dat @Serendipity dat ook al zei haha.
Ik ben op zoek naar onderhoudsarme tuintafel + tuinstoelen die er een beetje leuk uitzien Onze huidige tuinset staat op instorten en ik zoek nu iets wat je niet elk jaar hoeft te behandelen.
Ik vind dit een heel leuke stijl maar zoek dus geen bankje: Wehkamp Home tuinbank Miami kopen? | Morgen in huis | wehkamp.
Als het gaat om zomerschoenen/sandalen: Panama Jack. Die heeft heel veel modellen met bandjes met klittenband, zodat je ze kunt verstellen. Het klinkt als Teva’s maar ze zien er gewoon elegant uit.
Ik heb nooit in sandalen gepast (of met veel pijn en wondjes) en draag nu mooie sleehakken. Echt een vondst!
Weet iemand waar haar zonnebril en het jurkje van zijn? Maar vooral de zonnebril…
In de comments wordt het gevraagd maar reageert ze niet.
Dolce & Gabbana?
https://www.debijenkorf.nl/dolce-gabbana-zonnebril-dg4348-6667022383-666702238300000
Ik zoek een setje met een short en blouse in een fijne stof (katoen, linnen). Eigenlijk zoiets als Arket in de collectie heeft:
Maarrrr liefst in andere kleur(en) en als het even kan van een “fair” merk. Heeft iemand een goede tip?
Love and confuse, kan je super veel kleuren en modellen kiezen:
En van House of Useless de dolores set! https://www.houseofuseless.com/search?q=delores
Ik zoek deze jurk, heb al google lens geprobeerd. Er staat bij dat die van zara/mango of asos is maar tot nu toe kan ik hem niet vinden
Ik zoek een dun gouden armband van 19cm, zonder ander soort schakels erdoor, geen letters eraan, niets. Gewoon dikte dunne gouden ketting zeg maar, maar dan als armband lengte. Liefst dus eentje die gewoon zo te koop is ipv goud op maat laten ‘knippen’ maar misschien heeft iemand daar wel een goede tip voor.
Alle websites die ik vind, hebben alleen armbanden met dingetjes eraan, niks gehaald.
Iemand een idee
Het lijkt mij dat dit iets is wat elke juwelier in een fysieke winkel wel heeft.
Ik zou gewoon bij een plaatselijke juwelier kijken, ik denk dat je daar de meeste kans hebt dit te vinden.
Heb je misschien een voorbeeld wat je bedoelt (evt. in ketting vorm aangezien je het als armband niet kan vinden)?
Ik kwam dit tegen bijvoorbeeld, maar is dit wat je zoekt? Al is deze 18,5cm zie ik, is dat wellicht het probleem waar je steeds tegenaan loopt?)
Nog dunner dan je voorbeeld. Ik zoek even wat snel:
De meeste armbanden zijn 18cm en dat kon niet eens dicht bij me dus moet echt 19cm hebben.
@Shadina dat durf ik niet echt omdat ik hoor dat daar ook vaak nepperds op verkocht worden…