Mijn google is stuk ofzoš ik kreeg alleen aliexpress linkjes, maar dankje!!
Ik zag vandaag een vrouw met een lange gele jurk met lange mouwen. Er zat wat paars door de jurk en wit kant, ik denk dat de jurk wat duurder is.
Ik zoek me al suf op google maar kan niks vindenš„¹
Ik ben op zoek naar leuk/grappig inpakpapier (met kikkers/wasberen/opossums/katten of bijvoorbeeld met rappers) en uiteraard zo spoedig mogelijk geleverd want ik ben een slechte planner. Iemand tips voor leuke stationery webshops?
www.studioschatkist.nl
Haha die heb ik al in mijn verzameling
meerdere soorten hier en voor 23.59 besteld morgen in huis
Misschien had ik iets duidelijker moeten zijn, ik zoek echt een soort van kleine ondernemers die hun eigen prints verkopen als inpakpapier bijvoorbeeld. Dit soort dingen had ik zelf ook gevonden maar niet helemaal wat ik zoek helaas
Maar ben inmiddels voor House of Products inpakpapier gegaan (want bang dat het anders te laat is). Thanks voor het meekijken iig!
Lots of lo is heel leuk! Alleen geen inpakpapier, wel stickers etc.
help, ik zoek een pastaplank.
te zien in de youtube serie pasta grannies en blijkbaar in de keuken van elke italiaanse oma ooit.
je kan ze kant en klaar kopen (maar niet zo groot, of die zijn heel deur) of zou je zoiets zelf kunnen maken? wat voor hout zou dat zijn?
het is een cadeautje voor mn man, die heeft al een rolstok van 80cm gekocht en staat nu elke dag op de eettafel meters pasta uit te rollen
hij moet dus wel groot genoeg zijn voor die stok
wat is uberhaupt de zoekterm voor zoiets?? ik heb al pastaboard geprobeerd maar dan zie je veel gnocchiborden
Vlg mij deegbord, deegplank. Google geeft ook hits voor deegmat
Misschien pasta rolplank? Ik zie verschillende van bijna een meter lang bij 55 cm, lijkt me een beetje hetzelfde formaat als op het plaatje.
Een long shot, maar ik zoek een gestreept monddoekje (zie foto hieronder). Heeft iemand enig idee waar ik deze eventueel kan kopen?
Kun je niet gewoon een houten plank bij de bouwmarkt halen en eventueel nog mooi glad schuren?
Lijkt me niet dat ze in Italiƫ daar hele dure speciale planken voor hebben.
Ja kan, maar er moet zoān randje aan zitten
En ik heb er geen zin in om dat te doen, maar vooral het feit dat er een randje aan moet zitten haha
Ik denk dat ik voor deze ga, bedankt voor het meedenken allemaal!
Bij de ikea hebben ze ook zoān ding, weet niet of ze het onder die noemer verkopen maar lijkt er wel op, als ik het me goed herinner!
Ja die heb ik! Is wel kleiner dan wat ze zoekt. Maak ook geen meters pasta, maar voor kleinere porties pasta, gnocchi en pizzadeeg echt ideaal.
@KipTokTok yes die had ik ook gezien maar zoek hem wel van 80cm/1m breed.
Slaat nergens op zo breed maar hij is obsesseddd haha
Ik heb ooit tijdens een kroegentocht een shotje gekregen dat naar ananas smaakte, het was net als een smoothie beetje dikker maar wel glad, en gewoon geel van kleur. Het was zo lekker, ook best sterk maar niet meer dan 35% denk ik. Iemand enig idee wat dit kan zijn geweest?