Kom zo snel ook niks tegen inderdaad, wat irritant zeg. Zoiets simpels eigenlijk en toch niet te vinden
Anna + Nina heeft zoān never ending bracelet. Maar dat is wel meer op maat en moet je dus in hun winkel laten doen.
Denk ook dat je bij de juwelier het meeste kans hebt. Kun je ook de schakel naar wens kiezen meestal!
Ja gek hĆØ haha lijkt een makkelijk verzoek maar het lukt me nog niet
Op mijnjuwelier.online kun je de collectie zien van Kasius, dat is de huis collectie die bijna elke juwelier wel heeft.
Als je dan naar lengte artikelen gaat en dan selecteert op armbanden, zit er dan tussen wat je bedoelt?
Nee ook niet, maar wel goede tip!!
Denk dat ik moet zoeken naar een juwelier die van dat goud op een rol heeft wat je in andere landen vaker ziet. Nog niet gevonden helaas in omgeving Rotterdam.
Ik zie bij Siebel en Lucardi meerdere opties van gouden schakelarmbanden met lengte 19. Bij Siebel zelfs soms ook iets groter.
Klopt bij Lucardi maar die vind ik allemaal te dik of verschillende soorten schakels.
Bij Siebel zie ik hetzelfde.
Misschien Vinted? Heb even snel gekeken maar er staat best veel op.
Misschien niet bij een juwelier maar bij een goudsmit kijken? āMijnā goudsmit heeft gewoon allerlei kettingen en armbanden waar ik uit kan kiezen in verschillende diktes.
Zoals die bredere en die hebben ze volgens mij ook nog smaller en zeker ook andere werkjes qua schakels. Die smalle is een ketting en die komt dus wel gewoon van Siebel. Dat is overigens wel kwetsbaar als armband denk ik. Althans ikzelf blijf nog wel eens haken en dan trek je zoiets wel kapot (is bij die armband al eens gebeurd)
Ook niet bij juweliers op de Kruiskade?
Een Goudsmit zat ik ook net aan te denken inderdaad. Zo dun als jouw armband vind ik mooi maar dan volledig dezelfde soort schakels bedoel ik
@Scorpiovibes ga ik eens kijken!
@Speurneus hmm is me inderdaad nog net iets te dik
Bedankt allemaal voor het meedenken!
Daar had de mijne (in een middelmatige stad in de periferie ) echt superveel keuze in. Dus dat zou in jouw omgeving zeker wel moeten lukken denk ik.
Ik zoek deze (lijkt op denim?) co-ord set. Met Google Lens kom ik bij Dickies uit maar dat jasje en broekje zijn wel echt anders qua knopen en zakken. De set staat op de insta van een tassenmerk, heb ze daar ook al gevraagd maar nog geen antwoord.
Een paar maanden geleden had de H&M een tuinbroek van stevige stof in de collectie van deze stof + een pakkie. Ik zie die alleen niet meer online staan. Of het exact dezelfde is, weet ik dus niet.
Ik ben op zoek naar een site of winkel waar ik een mooie hoekbank man vinden. Geen a-meubel of seats & sofaās, hebben jullie nog aanraders? Het mag een āribstofā bank zijnš
Zitmaxx?
Montel
Ik zoek een fijn sportshirt die ruim valt en tot ver over je billen komt, voor een betaalbare prijs. Maat M. Lijkt wel onmogelijk.
Heren modellen zijn vaak wat langer en vallen ruimer. Misschien daar kijken als je niks bij de dames kan vinden.