Zeker goede opties!! Bedankt!
Ik zoek een écht grote mok. Van 800 ml bijvoorbeeld. Het maakt me niet uit als het er belachelijk uitziet maar de waterkoker staat gewoon te ver weg op kantoor.
Het moet van glas zijn en met een oor om hem vast te houden. Heb al op heeeeel veel sites gekeken. Heeft iemand het toevallig ergens gezien
Geen antwoord op je vraag, maar heb je al een thermosbeker of - kan overwogen? Dat zou ook kunnen werken als je geen groot glas kan vinden.
Heb je al op bierpul gezocht? Ikea heeft een goeie van 600 ml die mijn collega graag gebruikt. Er zijn ook grotere bij o.a. Drankkoning als je zoekt op bierpul XL.
Of een thermobeker inderdaad, Waterdrop heeft hele fijne.
Kruidvat had enorme mokken, bloemenprint, weet alleen niet of t echt 800 was want heb t niet van dichtbij bekeken. Zou gwn thermosfles pakken en steeds in een normale mok schenken eigenlijk, lekker warm ook…
TK Max had ook idiote groten.
Nee sorry jongens ik zoek echt een glas van 800 ml of meer
Wel bedankt voor de suggesties allemaal
Sorry ik wist niet dat 750 te weinig was dan
Omdat ik bang ben dat het glas in duizend stukken breekt als ik er kokend water in giet. Dat heb ik wel eens gehad met niet hitte bestendig glas.
Oh, maar dat is wel echt heel dik glas!
Heb het ook heel lang als theeglas gebruikt (een halve liter versie).
Moet het echt van glas zijn? Want ik ging even meezoeken en vind deze:
850ml! En echt een mok, geen thermos, bedoeld voor heet water dus zal niet in stukken breken.
Ik vind de elvive dream lenghts leave in conditioner heel fijn, maar vind het altijd zo goor om het met mn handen in mn haar aan te moeten brengen. Ik dacht ik giet t over in een sprayflesje, maar dan komt er alleen een geconcentreerde klodder uit ipv dat het nevelt zegmaar. Weet iemand of daar speciale flesjes voor bestaan?
Ja om die reden zou ik zelf altijd voor een kleine glazen theepot gaan, dan blijft het tenminste warm. Ik zou de helft van de thee weg kunnen gooien omdat het koud is geworden haha
Misschien kun je een glazen drinkfles kopen. Die zijn vaak wel hittebestendig en hebben meer inhoud dan een normaal glas.
Ik vind thee uit een thermoskan/beker ook anders smaken dan uit glas. Ik heb toen zo’n theepot gehad op mijn werk, met een normaal theeglas ernaast om in bij te schenken.
Ik wil heel graag een (donker)blauwe trui met hoge ronde hals voor het najaar, maar ik ben een ginger-blond herfst-type met lichtbruine ogen en moeilijk met blauw. Dus het moet warm blauw zijn.
Denk dat die donkerste kleur in de hoek al niet warm genoeg is.
Anyone…?!?
Qua kleur: mijn kleurenpalet is juist tegenovergesteld, ik denk dat Viking blue en Marine blue te koel zijn, die kleuren staan mij wel goed.
Die jij noemt, dat zijn juist “warme” blauwe kleuren, ik had dit blauwe kleurenpalet hierboven juist van een site gehaald waar dit bij autumn stond, haha maar even goed bedankt.