Het 'help ik zoek'-topic

Ik ben naarstig op zoek naar deze blouse in maat M, iemand die hem toevallig verkoopt?

3 likes

Is dit 'm niet?

10 likes

Ik ben op zoek naar zo’n strapless, stretchy jumpsuit zoals deze om thuis lekker in te chillen, iemand een idee?

3 likes

Wow goed gevonden haha

1 like

hardwerkendste model ter wereld

7 likes

Wauw dankjewel!

3 likes

Weet iemand toevallig waar deze trui van is? :blush:

4 likes

https://www.theoutnet.com/en-gb/shop/product/ulla-johnson/knitwear/v-neck-sweaters/chesca-striped-ribbed-wool-and-cashmere-blend-polo-sweater/1647597316995697

kan op de door jou gedeelde foto alleen niet goed zien of de lijnen goed overeen komen
Deze bedoel ik :sweat_smile:

2 likes

Oh thanks! Dat is hem! Want hij heeft ook van die duimgaten in dr mouw.

Haha het is inderdaad een slechte foto dus knap dat je hem hebt gevonden. Beetje jammer van de prijs alleen :smiling_face_with_tear:

2 likes

Ik zoek leuke kledingmerken met een beetje deze (vage) vibes: Maddy van Euphoria en Euphoria in het algemeen, main character vibes, heel extra, glitters, printjes, sexy, quirky, trendy, uitgaanskledij, misschien wat gekke designs, edgy, zowel kleurrijk als strak zwart, … Ik sta open voor heel veel dus open voor eigen interpretatie!

Ik wil op Vinted gaan zoeken dus zowel duurdere als fast fashion merken welkom, maar niet de heel goedkope dingen als Shein etc.

2 likes

Monki heeft misschien wel zulke dingen?

OH en wel duurder maar heel passend is ROTATE Birger Christensen, en misschien Stine Goya

1 like

Wat betekent dit in deze context?

4 likes

Ik denk dan aan outfits waarbij iedereen je goed bekijkt of complimenten geeft omdat het zo bijzonder of uniek is

@instantramen was in mijn post nog vergeten melden dat ik natuurlijk de usual winkels als Monki, Weekday, P&B, etc. al ken en dus vooral naar merken zoek die misschien niet iedereen kent of heeft!

4 likes

Ja en ganni, farm rio, rixo, lala Berlin. Zou ik dan via Vinted doen om het een beetje betaalbaar te houden.

2 likes

Deze jurk is echt prachtig, ik wil m :pleading_face: Weet iemand soortgelijke jurken, sheer dat je de huid er goed onder ziet en goud. Misschien een lingeriemerk dat dit als jurk of body heeft? dus niet jaren 20 kostuum jurken. Barbie wordt gespiest maar kan alleen naar die jurk kijken

4 likes

Wat betekent dit?

1 like

Niets kinky, dat onderaan de foto de balustrade door de jurk heen gaat :laughing:

4 likes

Oooh haha ik zie het nu! Arme Barbie

Ik las niet goed, ik las eerst gepiest :laughing:

3 likes

Sommige items van Maje / Sandro / Ted Baker passen denk ik bij je beschrijving. Wel allemaal tot max maat 42, soms past het met maat 44. Weet niet of dat lastig zou zijn, voor mij soms wel :yum:

Deze merken hebben ook wel veel stylish kantoorkleding, dus het is even neuzen naar de feest/statement items.

En All Saints bedenk ik me net.

2 likes

Ik wil graag een mooie zwarte basic blouse voor het werk, heb regelmatig afspraken buiten de deur en vind dat wel fijn om dan een mooie zwarte blouse aan te trekken (thuis draag ik toch meer sportievere dingen) iemand een idee? Prijs maakt echt niet uit