Het 'help ik zoek'-topic

Een Goudsmit zat ik ook net aan te denken inderdaad. Zo dun als jouw armband vind ik mooi maar dan volledig dezelfde soort schakels bedoel ik

@Scorpiovibes ga ik eens kijken!
@Speurneus hmm is me inderdaad nog net iets te dik

Bedankt allemaal voor het meedenken!

1 like

Daar had de mijne (in een middelmatige stad in de periferie :upside_down_face:) echt superveel keuze in. Dus dat zou in jouw omgeving zeker wel moeten lukken denk ik.

Ik zoek deze (lijkt op denim?) co-ord set. Met Google Lens kom ik bij Dickies uit maar dat jasje en broekje zijn wel echt anders qua knopen en zakken. De set staat op de insta van een tassenmerk, heb ze daar ook al gevraagd maar nog geen antwoord.

Een paar maanden geleden had de H&M een tuinbroek van stevige stof in de collectie van deze stof + een pakkie. Ik zie die alleen niet meer online staan. Of het exact dezelfde is, weet ik dus niet.

1 like

Ik ben op zoek naar een site of winkel waar ik een mooie hoekbank man vinden. Geen a-meubel of seats & sofa’s, hebben jullie nog aanraders? Het mag een ‘ribstof’ bank zijn😊

1 like

Zitmaxx?

1 like

Montel

1 like

Ik zoek een fijn sportshirt die ruim valt en tot ver over je billen komt, voor een betaalbare prijs. Maat M. Lijkt wel onmogelijk.

Heren modellen zijn vaak wat langer en vallen ruimer. Misschien daar kijken als je niks bij de dames kan vinden.

2 likes

Dankje!

Ik draag XL of zelfs XXL mannenshirts van Gymshark, moet de mouwen dan wel opstropen/omvouwen maar werkt prima.

Kwam laatst overigens dit tegen: https://imaanactive.co.uk. Als ze een restock doen wil ik een van deze shirts bestellen, denk ook dat dit is wat jij zoekt!

1 like

Deze valt echt groot/wijd
Weet alleen niet of je m lang genoeg vind. Bij mij valt ie wel over mijn billen, iets verder dan bij het model wel

3 likes

Hoelang ben jij?

@50193905 thanks voor de tips!

1 like

Ik ben 1.76
Maar draag wel maat L

3 likes

Nike heeft van die tshirt dresses!

1 like

https://www.zalando.nl/puma-modest-activewear-oversized-tee-sport-t-shirt-black-pu141d110-q11.html

1 like

Oh die ziet er goed uit dankje! Wel iets te duur

@Nude die waren in de sale bij jd voor €25 dus een besteld thanks!

2 likes

Door jouw sale tip heb ik er nu ook twee besteld haha!

1 like

Mijn Vespa (+ accessoires zoals helm en handschoenen) is vorig jaar helaas gestolen. Inmiddels is hij teruggevonden (zonder te weten wie de dief is helaas), maar er zijn € 750 kosten aan om hem te laten herstellen.

Mijn helm werd helaas niet teruggevonden, dus ik moet een nieuwe kopen. Ik heb al tweedehands gekeken maar wegens hygiëne en veiligheid zou ik toch liefst een nieuwe willen kopen. Bij voorkeur van het merk Vespa zelf. Nieuw kost dit echter rond de € 240. Heeft iemand toevallig ergens Vespa helmen in de uitverkoop gezien of een outlet of zo? Mag regio West-Vlaanderen/Oost-Vlaanderen/Antwerpen/Brussel/Zeeland/Noord-Brabant zijn.

Room108

1 like