@Nysmn ik weet niet of je deze al had gezien, (hij is misschien te kort en/of te wijd) maar hij mag in ieder geval wel in de was.
@LaPetiteRobeNoire iets te a-lijn ja
Deze vind ik heel mooi maar wel iets te strak dénk ik maar als ik eens in de buurt van een costes ben ga ik m passen!
Die van Arket is 100% viscose toch? Dat kun je in principe gewoon wassen op 30 graden. Wel altijd even strijken erna want viscose krimpt iets in de was en moet je dan weer even de lengte instrijken
Klopt! Ah gelukkig. Zou echt niet blij worden van iets dat alleen naar de stomerij kan.
Dankjewel! Hij is mooi maar zijde is wel echt alleen stomerij en dat zie ik niet zo zitten. En een beetje boven budget.
Ik ben heel toevallig onverwachts vandaag in DH en hier zit een Arket dus hoop hem even te kunnen passen!
Ook zijde kan je wel gewoon wassen hoor! Doe ik zelf wel en ik heb best wat zijden kledingstukken. Wel even met de hand en maar een klein drupje wasmiddel voor fijne (wol)was.
Hoera! Daar word ik blij van
Hij staat je ook erg mooi. Ga je toch voor de zwarte?
Ja!
Was ook wel grappig, ik kwam daar aan en zag deze niet in de winkel hangen. Toen vroeg ik het aan de medewerkster, dit was de allerlaatste zwarte rok die achter hing. Precies mijn maat. Meant to be!
Wauw knap gevonden! Print komt inderdaad overeen, daar kan ik wat mee, dankjewel
In mijn zoektocht naar een nieuw bed ben helemaal verliefd geworden op dit model. Jammer genoeg is het een beetje boven budget (€3500 zonder matras). Nu ben ik op zoek naar een gelijkaardig model, dus als iemand dé tip heeft, hoor ik het graag!
Zeker goede opties!! Bedankt!
Ik zoek een écht grote mok. Van 800 ml bijvoorbeeld. Het maakt me niet uit als het er belachelijk uitziet maar de waterkoker staat gewoon te ver weg op kantoor.
Het moet van glas zijn en met een oor om hem vast te houden. Heb al op heeeeel veel sites gekeken. Heeft iemand het toevallig ergens gezien
Geen antwoord op je vraag, maar heb je al een thermosbeker of - kan overwogen? Dat zou ook kunnen werken als je geen groot glas kan vinden.
Heb je al op bierpul gezocht? Ikea heeft een goeie van 600 ml die mijn collega graag gebruikt. Er zijn ook grotere bij o.a. Drankkoning als je zoekt op bierpul XL.
Of een thermobeker inderdaad, Waterdrop heeft hele fijne.
Kruidvat had enorme mokken, bloemenprint, weet alleen niet of t echt 800 was want heb t niet van dichtbij bekeken. Zou gwn thermosfles pakken en steeds in een normale mok schenken eigenlijk, lekker warm ook…