Of deze https://www.arket.com/en_eur/women/sportswear/product.long-sleeve-cotton-top-black.1199003001.html
C&A basic sweatshirt
Of misschien zoeken op sweatshirt van french terry stof, dit zit qua dikte tussen tricot en sweat/joggingstof in.
Ik zoek een mooie regenjas voor de herfst! Geen idee of een regenjas echt mooi kan zijn… maar ik vraag het maar eens. Hoeft ook geen ‘echte’ regenjas te zijn, mag ook een tussenjas zijn die een kap heeft. Ik hou van zwart, lang en elegant. Ik heb momenteel een Rains trench maar ik vind hem toch niet zo mooi.
Misschien niet het eerste waar je aan denkt, maar ik krijg altijd veel complimenten over mijn ANWB regenjas. Is echt goed waterdicht, getailleerd, heb echt 200 zakken, maar ze zijn wel wat prijziger.
Ik heb deze van de Zara maar dan van paar seizoenen terug, mooie kleur en valt ook mooi
Ik geloof dat ik een reclame heb gezien met dit product of ik heb het gedroomd:
Een zwart klein dingetje dat dit allemaal kan:
- time tracken
- als muis (of nouja meer trackpad achtig) dienen voor je laptop
- clicker zijn voor een presentatie
- en nog iets geloof ik, het kon echt heel veel dingen.
Qua uiterlijk had het wel wat weg hiervan maar wat minder plat denk ik en geen gat.
Mocht iemand deze beschrijving snappen, ben heel benieuwd!! Met googlen kom ik er niet. Kan ook best dat het product nog in de ontwerpfase zat ofzo.
Je kan op kickstarter kijken. Dat is een platform waar producten die nog in de ontwerp fase zitten en investeerders zoeken die het product vast kopen.
Ja ik heb dit gehad met die bierpul van Ikea! Spatte tijdens inschenken uiteen en ik zat een half uur later bij de hap met 2e graads brandwonden (omdat het water direct over m’n bovenbeen ging en ik m’n dunne legging achtige broek direct naar beneden trok).
Ik heb dit recent ook gehad met een gewoon glas van de Ikea die wel voor warme dranken bedoeld was, dus dat zegt niet zoveel ook. (Glas was leeg, had hem stil in mijn handen).
Omg ja!! Dank je, held
Ik zoek een kwalitatieve oversized witte trui die over mijn billen valt. Geen sweater trui maar echt een nette trui (liefst met kol) zoals deze van de h&m maar vind deze beetje te prijzig.
Heb h&m, zara, mango, zalando & massimo dutti al gekeken maar tevergeefs! Heeft iemand een suggestie? (Geen shein)
Ik dacht meteen aan Uniqlo met die beschrijving en dit is de eerste die ik vond onder de col-selectie: Zachte Gebreide Trui met Col | UNIQLO Lijkt een beetje korter, maar wel op de billen te vallen bij een model van 1.75. Maar zou sowieso even op Uniqlo kijken voor deze stijl.
Wow dankjewel dames daar kan ik wat mee <3!
In welke fysieke winkels kun je van die microvezel wikkelhanddoeken kopen voor je haar? Voor mijn gevoel kom je ze overal tegen als je ze niet wil kopen, maar als je ze zoekt zijn ze er niet.
Oh dan heb ik die over het hoofd gezien
Liggen ze bij de handdoeken?
Die kun je kopen bij Decathlon en Normal
Ik ben nog steeds op zoek naar een tas, en het moet voldoen aan het volgende:
- hij moet MOOI zijn
- er moet een laptop in passen en daarnaast nog wat andere spullen (broodtrommel, waterfles, boek bijvoorbeld)
- hij moet crossbody te dragen zijn (ik fiets naar mn werk en wil niet de hele tijd een schoudertas van mn schouder af hebben glijden, en wil 'm ook niet aan mn stuur hebben zodat ik er de hele tijd tegenaan kan schoppen tijdens het fietsen)
- geen merknamen/-logo’s over de hele tas heen
De prijs maakt me echt helemaal niets uit, alles tussen 300 en 3000 euro is prima. Ik gebruik nu een rugtas van the north face en qua wat er in past is die prima, maar ik ben op zoek naar een tas die beter aansluit bij mijn classy, sophisticated persoonlijkheid
Castelijn & Beerens Sofie?
Ik vind de tas heel saai en de cross-body band die erbij hoort heel lelijk, haha sorry wel bedankt voor de moeite!