Het 'help ik zoek'-topic

Thanks allemaal!! Ik ga jullie opties eens goed onderzoeken

1 like

Ik heb er een van sylvana, die met het gele label. Mocht die van de beddenzaak in de buurt proberen, dus je kunt het proberen. Ik vind m heerlijk, m’n vriend vind het net een baksteen qua dikte en stevigheid

1 like

Ik zoek crop tops als deze, dus niet te strak/niet te los en iets langer maar dan met mouwtjes.
Iemand een idee welke winkel ik naartoe moet?

Ik heb zulke van de costes!

Edit: En heb ze ook van de h&m besef ik me nu :blush:

O even zoeken. Ik zie daar vaak namelijk alleen maar strakke met elastiek er in. Heb je misschien een artikel code?

1 like

Costes

H&M

1 like

Die van uniqlo, die op het forum populair zijn met ingebouwde bh lijken hier toch op?

Maar die zijn strakker, korter en geen mouwtjes :stuck_out_tongue:

4 likes

Ik heb het gevonden, veel sneller dan gedacht, de geribbelde Crop tops van H&M maar dan 4 maten groter dan mijn eigen maat gekozen

7 likes

Een van deze?

Bershka

C&A

Sissy Boy

Bol.com

3 likes

Of deze https://www.arket.com/en_eur/women/sportswear/product.long-sleeve-cotton-top-black.1199003001.html

2 likes

C&A basic sweatshirt

Of misschien zoeken op sweatshirt van french terry stof, dit zit qua dikte tussen tricot en sweat/joggingstof in.

5 likes

Ik zoek een mooie regenjas voor de herfst! Geen idee of een regenjas echt mooi kan zijn… maar ik vraag het maar eens. Hoeft ook geen ‘echte’ regenjas te zijn, mag ook een tussenjas zijn die een kap heeft. Ik hou van zwart, lang en elegant. Ik heb momenteel een Rains trench maar ik vind hem toch niet zo mooi.

Misschien niet het eerste waar je aan denkt, maar ik krijg altijd veel complimenten over mijn ANWB regenjas. Is echt goed waterdicht, getailleerd, heb echt 200 zakken, maar ze zijn wel wat prijziger.

3 likes

Ik heb deze van de Zara maar dan van paar seizoenen terug, mooie kleur en valt ook mooi

https://www.zara.com/nl/nl/waxed-regenjas-met-water-and-wind-protection-p06318023.html?v1=269209924&v2=2290771

2 likes

Ik geloof dat ik een reclame heb gezien met dit product of ik heb het gedroomd:

Een zwart klein dingetje dat dit allemaal kan:

• time tracken
  • als muis (of nouja meer trackpad achtig) dienen voor je laptop
  • clicker zijn voor een presentatie
  • en nog iets geloof ik, het kon echt heel veel dingen.

Qua uiterlijk had het wel wat weg hiervan maar wat minder plat denk ik en geen gat.

Mocht iemand deze beschrijving snappen, ben heel benieuwd!! Met googlen kom ik er niet. Kan ook best dat het product nog in de ontwerpfase zat ofzo.

1 like

Je kan op kickstarter kijken. Dat is een platform waar producten die nog in de ontwerp fase zitten en investeerders zoeken die het product vast kopen.

1 like

Ja ik heb dit gehad met die bierpul van Ikea! Spatte tijdens inschenken uiteen en ik zat een half uur later bij de hap met 2e graads brandwonden (omdat het water direct over m’n bovenbeen ging en ik m’n dunne legging achtige broek direct naar beneden trok).

Deze? https://www.kickstarter.com/projects/785184556/wokpad

1 like

Ik heb dit recent ook gehad met een gewoon glas van de Ikea die wel voor warme dranken bedoeld was, dus dat zegt niet zoveel ook. (Glas was leeg, had hem stil in mijn handen).