Het 'help ik zoek'-topic

Oh dat topic kende ik niet! Dan ga ik daar even lezen, bedankt voor de tip!

4 likes

Iets van MAG?

Mag, als in Mag megamoks? Had geen idee dat dat merk nog bestaat! Die liepen vroeger wel lekker.

2 likes

Ja die! Ze bestaan nog, en hebben tegenwoordig ook andere modellen (met een smallere hak bijvoorbeeld). Voelt echt nostalgisch

Mijn vagabond laarsjes lieten na een maand al los :smiling_face_with_tear:

3 likes

Waar verkopen ze mooie leren portemonnees?

Fossil?

4 likes

Liebeskind

6 likes

Oh my bag

1 like

Heeft er iemand een plek waar je goede nachtjapons/slaapshirt kan kopen, maar het is van belang dat het katoen is

2 likes

C&A, ik vind de kwaliteit van hun katoen echt goed!

1 like

Khasto

Heeft iemand deze in real life ergens gezien?

1 like

Heb je al iets gevonden? Ik ben namelijk ook op zoek. Zat zelf te denken aan de Envelope tas van Bold Banana, maar weet niet of deze groot genoeg is.

Nee nog niet! Ik wilde even in wat fysieke winkels kijken naar een aantal tassen die zijn aangeraden in het show je werktas-topic, kan nog niet kiezen.

1 like

Ik heb zoiets in de jaren '90 gehad, misschien dat het nog te vinden is in de kringloop.

1 like

Top, is bij mij om de hoek :grin:

@Zoeva ja mn ouders hebben er 1, vind het zo gezellig!

2 likes

Ik zoek de bekende weekday sjaal in het grijs. Ben de mijne verloren en mis hem. Is hier massaal gekocht tijdens black friday 2020. Wie heeft deze nog liggen in goede staat en wil hem verkopen?

3 likes

Waarachijnlijk kan Toeps deze wel voor je vinden!
Sorry flauw grapje nav influencertopic.

Als niemand hier reageert kun je deze misschien op Vinted vinden? Ik heb net even gekeken en zie er wel wat op staan maar niet in de kleuren die jij aangeeft

4 likes

Haha! Heb hem idd op Vinted al een tijdje in m’n zoeklijst staan, maar nog niet gevonden helaas