Het 'help ik zoek'-topic

Ik zoek de bekende weekday sjaal in het grijs. Ben de mijne verloren en mis hem. Is hier massaal gekocht tijdens black friday 2020. Wie heeft deze nog liggen in goede staat en wil hem verkopen?

3 likes

Waarachijnlijk kan Toeps deze wel voor je vinden!
Sorry flauw grapje nav influencertopic.

Als niemand hier reageert kun je deze misschien op Vinted vinden? Ik heb net even gekeken en zie er wel wat op staan maar niet in de kleuren die jij aangeeft

4 likes

Haha! Heb hem idd op Vinted al een tijdje in m’n zoeklijst staan, maar nog niet gevonden helaas

Nu 1 januari de wegwerpbekertjes verboden worden, ben ik op zoek naar een mok. Het liefst wilde ik deze van Corkcicle, maar dat merk wordt niet meer verkocht in Nederlandse winkels (voor zover ik kan vinden) en verzendkosten zijn veel te duur (€14).

De mok

Travel Coffee Mug - Classic | CORKCICLE.

Ik heb een paar ‘eisen’:

• Mok met een oor eraan
  • Thermos is fijn, maar hoeft niet
  • Met deksel, zonder dat er schroefdraad aan de binnenkant van de mok zit
  • Deksel moet helemaal kunnen afsluiten, dus niet zo’n drinkgaatje openlaten
  • Het liefst roze of lila :sweat_smile:
  • Budget rond €30-35

Is er iemand die een fijne mok hiervoor kan aanraden? Of nog beter, wel een winkel kent waar ze het merk Corkcicle nog verkopen?

4 likes

de quechua mokken lijken aan jouw voorwaarden te voldoen, zijn nog een stuk goedkoper ook. Alleen beperkte kleuren

2 likes

Dankje! Die komen een heel eind in de buurt en een stuk goedkoper ja

1 like

Misschien heb je een decathlon in de buurt. Scheelt ook weer verzenden

Mocht de decathlonmok het niet zijn. Ben onwijs fan van de mokken/ bekers/ flessen van Yeti. Thee blijft echt lang goed heet en koud water echt koud. plus leuke kleurtjes.

5 likes

Weet iemand waar ik platte wat verfijndere chelsea boots vindt? Laarsjes zonder hak staat blijkbaar gelijk aan een wat grovere zool, maar dat past niet bij me.

Als je op chelsea boots elegant zoekt krijg je wel meer wat je bedoelt denk ik. O.a. bij H&M

1 like

Ik zoek eigenlijk wat meer kwaliteit, dus een schoenenmerk. Als ik zoek op elegant vind ik eigenlijk alsnog niet echt wat ik bedoel, maar bedankt voor het meedenken!

1 like

Ik zie zulke bij Gabor, Vagabond en Isabel Bernard!

3 likes

Coole mok, wist niet dat het bestond. Ik vind het wel grappig dat je tot nu tevreden was met kartonnen wegwerpbekers en nu een Porsche wilt :joy: (no judgement verder, ik ben ook al op zoek naar een toffe mok én theeglas)

2 likes

Tamaris heeft ook wel een aantal opties:

1 like

Oh merci, bij die laatste had ik nog niet gekeken!

4 likes

Hahahaha, als je het zo zegt is het wel apart ja :joy:

Komt omdat mijn collega’s zwijnen zijn en ik mijn mok dus iedere dag thuis af wil wassen, in plaats van op werk en daar opbergen. En niet ‘los’ in mijn tas wil stoppen. Vandaar die deksel. Maar goed dit is wel off topic haha.

3 likes

Jaaa dit klinkt heel goed!

1 like

Bol.com verkoopt Corkcicle nog wel. Ik vind dat ook een fijn merk

3 likes

Ik ben heeeeel laat, maar ik zoek een kerstornament in de vorm van carpaccio.
Ik zie alle soorten eten, maar geen carpaccio.

Iemand een tip?

Ik denk dat dat is omdat een plakje vlees niet erg herkenbaar is als je er een kerstbal van maakt?

Ik weet niet waar je het voor nodig hebt, maar ik zou het denk ik gewoon zelf maken van een haakje en een rood stukje vilt oid.

2 likes