Hoor dat “literally obsessed with this look” meteen in zo’n Kardashian deadpan vocal fry manier voor me
Super long shot, maar mijn oma las laatst een boek (van de bieb) dat volledig uit de print is en belt nu de hele wereld af omdat ze zo graag een exemplaar wil hebben - ze herkende d’r hele jeugd erin en het hoofdpersonage heeft ook nog eens haar naam, dus heel bijzonder voor d’r. Mocht iemand het dus tweedehands tegenkomen, of in bezit hebben en kwijt willen, ik hoor het heeeel graag.
Edit: er komt blijkbaar een nieuwe druk volgend jaar, dus dan kan ze hem weer kopen!
Ik heb op die manier wel eens een oud boek gevonden via een tweedehandswinkel in Engeland, online. Misschien hebben nederlandse knringloopwinkelketens ook online shops?
Zou ze het niet kunnen kopen van de bieb? Geen idee of dat kan, maar vragen kan altijd natuurlijk.
Heeft ze al gevraagd inderdaad, maar dat willen ze helaas niet doen
@Camelia goede, ga ik eens naar kijken! Heb het bij de gangbare sites (boekwinkeltjes, de slegte) al geprobeerd, maar kringlopen zelf nog niet!
Ik wou zeggen dat je de schrijfster misschien rechtstreeks kon benaderen maar ik zie dat ze in 2006 is overleden
Heb je facebook? Je hebt daar groepen met heeeeel veel mensen die lezen en die echt gigantische boekenkasten hebben, misschien dat daar iemand toevallig een exemplaar heeft?
Je kunt het ook bij andere bibliotheken proberen. 1x in de zoveel tijd wordt er gesaneerd, dus dan worden er een hoop boeken weg gedaan en vervangen. Wie weet geluk bij een andere bieb.
@Tamara @Mexi lief dat jullie zo meedenken! M’n oma heeft via via iemand weten te bereiken die blijkbaar weet dat er volgend jaar een herdruk komt. Het is dus opgelost!
Ik zoek zoiets, maar dan strakker qua design, iemand een idee waar ik kan kijken of op welke trefwoorden ik kan zoeken?
Deze is van Zara Home.
Daarnaast zoek ik thee/vaatdoeken met leuke printjes, kleuren wit/zwart/roze. Zoals dit:
Deze komen allemaal van Etsy, maar dat vind ik nogal duur qua verzendkosten.
Wat betreft theedoeken: Sissyboy misschien?
Even naar beneden scrollen:
https://www.sissy-boy.com/zoeken/?Q=Theedoek
Oh en het merk ‘Rice’ heeft ook allemaal grappige printjes, even googelen. Op hun site staan niet zoveel.
Als ik zoek op soap of zeep dispenser set vind ik wel wat van dit soort sets (alsnog beetje zoeken tussen de normale zeeppompen)
Ik heb deze. In het echt zijn de kleuren nog wat feller
Ben jij er tevreden over? Ik heb ze ook, en vind ze echt tegenvallen omdat ze belabberd vocht opnemen.
Ja klopt, maar na een paar keer wassen wordt het wel beter!
Ik zoek voor mijn 8-jarig nichtje een lege make-upkoffer. Ze houdt van roze en glitter.
Ze is zwaar allergisch dus er mag echt geen kindermake-up inzitten (ze heeft haar eigen kindermake-up van een hypoallergeen merk).
Iemand tips?
Ik dacht dat ik er vandaag eentje zag bij Action!
Exact gevonden wat ik zoek! Thanks!!
Wat leuk! Graag gedaan!
Wie heeft een idee waar ik mijn droomjas kan vinden?
-waterdicht
-warm
-knielang of langer(ik ben 1.60)
- geschikt om mee te fietsen
- niet zwart of grijs of donkerblauw
- max 200€
Alvast bedankt voor eventuele tips en suggesties!