Ah jammer
Ik heb kerstballen gekocht in 2016, maar inmiddels zijn er al enkele gesneuveld (dankzij mijn twee lieve katten). Ze zijn van het merk Decoris, zitten in een set van 12 stuks, mat en glanzend door elkaar, en de kleur is roze.
Als ik nu in de winkels kijk, is er een nieuwe tint roze van Decoris, “blush pink” of “poederroze”, maar mijn ballen zijn net wat warmer van ondertoon.
Zie foto voor het verschil:
Heeft iemand enig idee waar ik nog deze oude variant zou vinden of wat deze kleur is, zodat ik gerichter kan zoeken?
Ik zou kijken op marktplaats. Is dit misschien de juiste kleur?
Deze zijn te donker helaas, ze lijken erg op dat poederroze maar dan net wat warmer.
Maar lief dat je gekeken hebt, bedankt!
Ik ben van België en marktplaats is hier niet echt een ding, heb wel gekeken op andere tweedehandssites/Facebook marketplace maar niets gevonden helaas.
Zit hier iets bij?
Andere verpakking, maar die eerste lijken wel wat meer oranje
Ik denk dat deze het zijn, hier bij intratuin in Nederland nog te verkrijgen
Deze lijken het inderdaad te zijn, maar helaas is de dichtste Intratuin waar het nog leverbaar is 2u40 enkele rit rijden van hier
Die eerste zijn het inderdaad! Zou er alleen nog wat meer nodig hebben, dus meer tips zijn zeker welkom!
Zou je niet kunnen bellen naar Intratuin en vragen of ze het intern naar een ander filiaal willen sturen ? Dat zou toch mogelijk moeten zijn?
Das balen, ik zie dat er bij mijn kantoor in de buurt wellicht nog voorraad is. Maar daar ben ik voor het eerst volgende week donderdag pas. Anders zou ik het best op willen sturen, maar het is maar de vraag of ze er over een week nog zijn.
Er staat een EAN (8720194723951) van het product bij. Wellicht helpt dat bij het zoeken?
@NeverLeNkemise @SleepingBeauty @Blauwbeertje dankjewel voor het meedenken allemaal, super lief. Met de EAN-code kom ik op een site waar ik gemakkelijker kan bestellen vanuit België. Op de foto lijkt de kleur toch net iets anders te zijn, maar dat kan ook de filter zijn dus ik ga het gokje wagen, kan altijd nog terugsturen. Bedankt!!
help mij aan DE schoen
ik zoek laarzen met of een redelijk plateau of een medium hak, tussen klassiek/stoer/speels in en het liefst niet helemaal zwart.
belangrijkste is kwaliteit, wil niet na een paar maanden de zolen moeten vervangen
beide schoenen op de foto zijn van Miista, maar schijnt niet al te beste kwaliteit te zijn (iig niet in verhouding tot de prijs!)
prijs = max 250
Ik dacht echt dat vagabond ook laarzen had die niet helemaal zwart waren maar misschien dat ik dat verkeerd onthouden heb? Maar als dat geen dealbreaker is vind ik de vagabond modellen vaak wel tussen klassiek/stoer zitten en mijn vagabondschoenen zijn al jaren mooi gebleven.
Dit bijvoorbeeld
ja wel mijn stijl maar heb geen goede ervaringen met vagabond! dus wil iets anders uitproberen
Ah jammer snap ik! Ik hou mijn ogen open, googlede net welke merken er zijn zoals vagabond en dear frances is heel mooi maar een flink stuk boven budget
Misschien bij Camper?
Misschien dat Alohas zoiets heeft? Of paloma wool?
Ik zoek een leuke laptoptas waar een 15inch laptop, wat papiermateriaal en een saladebak/lunchtrommel in passen. Max 100 euro.
Op internet zie ik door alle opties door de bomen het bos niet meer en ik gebruik nu een wandelrugzak, maar wil wat leukers/professionelers.
Welke merken (/specifieke tassen) raden jullie aan?
Het Werktas topic is hier wellicht een goede voor! Daar staat een boel ervaringen en tips in.