Ik denk dat dit dezelfde print is? Zo ja dan is het een Australische winkel die nu gesloten is helaas!
Edit: te snel gelezen, die winkel verkocht dus deze top van Kuwaii en dat bestaat nog wel.
Ik denk dat dit dezelfde print is? Zo ja dan is het een Australische winkel die nu gesloten is helaas!
Edit: te snel gelezen, die winkel verkocht dus deze top van Kuwaii en dat bestaat nog wel.
Wow! Wat heb je dat knap gevonden! Heb zitten Google lensen tot ik eens ons woog. Tof, nu heb ik in ieder geval een aanknopingspunt. Dank je!!
De print en kleuren van die blouse past ook perfect bij je avatar ![]()
Ik zoek winkels die gouden vintage ringen verkopen, het liefst in de provincie Drenthe/Overijssel of Groningen. De meeste shops die ik vind zijn in Amsterdam.
Moonflower vintage misschien? Die zit in Amersfoort dus vanuit plekken die je zegt wel iets dichterbij dan Amsterdam
Ik zoek deze ook en heb een marktplaats alert, hij is afgelopen weken een paar keer te koop gezet (maar ik twijfel dan elke keer weer en ben dan te laat). En zou ook op Vinted kijken.
Hier hebben ze 'm nieuw op voorraad: Het makkelijke bakboek
ah geweldig, bedankt!
Voor iemand anders zoek ik deze drie ornamenten, heb al gekeken op MP/vinted etc. Heeft iemand deze? Koop ze graag over
De oversized sport sweatshirts van de h&m
Champion misschien?
Aimân vind ik geweldig!
Ah ja die zijn er wel idd. Ik heb deze, daar is het logo redelijk klein en onopvallend
Colorful standard? Alles wat ik van dit merk heb blijft super mooi!
Ik ben op zoek naar een beauty Youtuber, ze was blond, ik denk ergens begin 20. Engels/Brits en ze studeerde volgens mij ook nog rechten of iets vergelijkbaars.
Ik keek vooral haar anti haul videoâs waarin ze dan bijvoorbeeld allerlei blushes besprak, en aangaf dat je die eigenlijk helemaal niet nodig hebt. Iemand enig idee wie ik bedoel? Ik kom haar nergens meer tegen.
En zijn deze sweaters van de binnenkant zacht? Ik zoek een sweater die niet van hard katoen is zeg maar, maar iets meer fluffy van de binnenkant).
Nee die van mij is niet zacht aan de binnenkant. Alsnog wel heel comfy maar niet dat zachte spul.
Ik heb een bij de monki gekocht die zo zacht is van binnen als je bedoelt.
Valt wel heel oversized. Hij heet ook de oversized sweater.
Dankjewel voor de tip!