Weet iemand waar ik platte wat verfijndere chelsea boots vindt? Laarsjes zonder hak staat blijkbaar gelijk aan een wat grovere zool, maar dat past niet bij me.
Als je op chelsea boots elegant zoekt krijg je wel meer wat je bedoelt denk ik. O.a. bij H&M
Ik zoek eigenlijk wat meer kwaliteit, dus een schoenenmerk. Als ik zoek op elegant vind ik eigenlijk alsnog niet echt wat ik bedoel, maar bedankt voor het meedenken!
Ik zie zulke bij Gabor, Vagabond en Isabel Bernard!
Coole mok, wist niet dat het bestond. Ik vind het wel grappig dat je tot nu tevreden was met kartonnen wegwerpbekers en nu een Porsche wilt (no judgement verder, ik ben ook al op zoek naar een toffe mok Ʃn theeglas)
Tamaris heeft ook wel een aantal opties:
Oh merci, bij die laatste had ik nog niet gekeken!
Hahahaha, als je het zo zegt is het wel apart ja
Komt omdat mijn collegaās zwijnen zijn en ik mijn mok dus iedere dag thuis af wil wassen, in plaats van op werk en daar opbergen. En niet ālosā in mijn tas wil stoppen. Vandaar die deksel. Maar goed dit is wel off topic haha.
Jaaa dit klinkt heel goed!
Ik ben heeeeel laat, maar ik zoek een kerstornament in de vorm van carpaccio.
Ik zie alle soorten eten, maar geen carpaccio.
Iemand een tip?
Ik denk dat dat is omdat een plakje vlees niet erg herkenbaar is als je er een kerstbal van maakt?
Ik weet niet waar je het voor nodig hebt, maar ik zou het denk ik gewoon zelf maken van een haakje en een rood stukje vilt oid.
Ja ik dacht dat ik ergens een bord carpaccio had gezien ⦠maar kan dat ook verzonnen hebben haha.
En volgens mij is het ook een typisch Nederlands gerecht dus dan moet het ook echt in Nederland zijn gemaakt.
Maar zelf maken is ook een goed idee!
Klinkt ook zo lekker nederlands he
Karpatsjo mmm
Hoe wij het eten wel denk ik? Ik heb het nog nooit zo in het buitenland gegeten ⦠maar ik kan het ook helemaal verkeerd hebben hoor hahaha
Edit; okee ik heb het opgezocht en ik heb het verkeerd haha. Toe aan vakantie volgens mij š«£
Misschien naar Italiƫ haha!
Nouja, je hebt wel een punt. In Italiƫ gooien ze er, voor zover ik weet, geen gebakken spekjes of hele kroppen sla etc op.
Gebakken spekjes? Nooit gezien!