Het 'help ik zoek'-topic

Ik helaas wel. Samen met brokken oude kaas en sla en heel veel sladressing :nauseated_face:
Het restaurant is inmiddels wel gesloten, haha.

1 like

Ik zoek een tafeltje in de maat van dat lack tafeltje van de ikea maar dan gewoon op normale hoogte. Weet iemand waar ik dan op moet zoeken?

2 likes

Misschien meer een bartafeltje?

1 like

Heb gezocht op eettafel 55 x 55

1 like

O dankje, ik had gewoon op ‘tafel’ gezocht en kreeg toen tuintafels. Deze is top!

Ik durf het haast niet te vragen want zoekfunctie maar daarmee kan ik het niet vinden
Ik ben begonnen met leggings overdag als broek dragen, maar tot nu toe heb ik er alleen 2 van de Hema en die schijnen nogal door + zijn een beetje dun
Als ik zoek op niet doorschijnende legging kom ik vooral squatproofsportdingen tegen en dat hoeft dus niet, en als ik zoek op bv winterse dikke legging kom ik vooral fleece tegen en dat hoeft dus ook niet. Ik had ooit een fleecelegging vd h&m maar die zakte mega af.
En ik ben 1.91m dus hij moet ook niet te kort zijn (is Uniqlo bv vaak wel)

Heeft iemand een idee?

Lululemon align en dan de langste lengtemaat! Wel duur maar ik vind de tailleband en de stof van die echt het fijnst

1 like

Meh die vind ik wel heel pricey voor iets wat ik als veredelde joggingbroek wil dragen :grimacing: maar hij ziet er wel goed uit. Misschien voor wat later@

Oysho comfort lux (of iets dergelijks) is een hele fijne legging, en ook mooi mat/niet glimmend

Ik ben desperate op zoek naar deze wollen rok van massimo dutti in maat M, vinted heeft m niet :((

3 likes

Weet iemand of Orangebag nog meer korting geeft dan 50%?

Ik zoek zoiets, een soort van wollen overgooier.

1 like

Als je zoekt op “long slipover” dan vind je dit soort dingen, heb je daar iets aan?

2 likes

Ja! Dankjewel!

2 likes

Ik heb zo een met v hals van monki, misschien ook nog de moeite waard om daar te kijken!

1 like

Ik zoek een stille waterkoker, minimaal 1 liter, bpa vrij en onder de €50,-.

Bij coolblue hebben ze wel een filter voor maximaal geluid, maar gezien de reviews werkt dat niet.

Ik zoek de cherry red schoenpoets van Dr Martens. Op hun website is hij niet meer verkrijgbaar en op andere websites ook niet. Weet iemand waar hij wel te koop is of wat een goed alternatief is?

1 like

Wil je perse online bestellen?

1 like

Saphir Medaille D’or is hele goede schoenpoets en heeft een kersenrood in het assortiment. Is dat een optie? (wel voor echt leer, geen vegan leer)

1 like

Ja liefst wel, ben overdag steeds weg.

@TanteBetje oh dat klinkt goed, dankjewel!

3 likes