Het 'help ik zoek'-topic

Misschien deze van Common & Sense? Dan steun je ook gelijk een duurzaam Nederlands merk!

5 likes

Deze van Arket?

Dit zijn echt de beste shirts die er bestaan inderdaad, paar maanden geleden m’n eerste aangeschaft en ik wil niet meer anders!

1 like

Jaren geleden had ik ballerina’s van Birkenstock en die waren zoooo fijn. Echt ik droom er soms nog over. Ze zaten heel fijn en hadden elastieken bandjes over de voet waardoor ze nog beter bleven zitten. Elk jaar stalk ik de site van Birkenstock weer maar ze komen nooit terug. Heeft iemand andere tips voor ballerina’s die echt lekker zitten? Ik heb ze ook van Crocks en hoewel die heel fijn zitten hebben ze geen bandje over de voet. En als ik moet rennen om mn trein/bus te halen mis ik zo’n bandje voor extra stevigheid toch wel.

Santa Ana Nubuk Leather Black | BIRKENSTOCK linkje naar de onbereikbare schoenen

4 likes

Een long shot, maar wie weet! Iemand die deze blouse van Rohe verkoopt in maat 38 of 40?

Deze is het toch gewoon

1 like

Maar wat vind je zelf van deze site?

1 like

Ik heb hele goede ervaringen met Dirkje!

4 likes

ik kan ze altijd alleen maar op hele vage sites vinden. Deze heeft alleen maar 2 maten, van schoenen die niet meer gemaakt worden. Misschien gewoon een partij die over is, maar het straalt bij mij geen vertrouwen uit. Wel bedankt voor het meekijken!

Ik vind de ‘ core series’ van Otterbox heel fijn. Ze zijn loeisterk en van gerecycled materiaal gemaakt. Het merk is op zichzelf staand niet duurzaam maar het zijn gewoon zulke goede hoesjes altijd, die gaan bij mij net zo lang meer als dat ik de telefoon heb ( en dat is in mijn geval echt wel 5 jaar zeker).

Je betaalt echter wel rond de 40 euro. Ik heb zelf ervaren dat goedkopere hoesjes vaak sneller stuk gaan waardoor je er alsnog 1 keer per jaar een nieuwe van koopt.

2 likes

Weet iemand ene goed alternatief voor deze uitverkochte broek van Massimo Dutti? Ik vind hem qua model en kleur perfect, ook mooi dat het chiquer oogt dan andere spijkerbroeken

1 like

Weet iemand waar deze oorbellen van zijn toevallig?

2 likes

Ik vond ze wel wat weg hebben van mijn matching leaves oorbellen van Le Reve Amsterdam, maar het zijn ze niet. Mocht je ze niet kunnen vinden, dan is dat misschien ook wat je mooi zou vinden :).

2 likes

Column jeans van COS?

2 likes

Oeh, die zijn ook mooi, dankje!

1 like

New balance?

1 like

Puma RSX Re-invention misschien?

2 likes

Maruti?

1 like

Welke kleur is de zool?