Het 'help ik zoek'-topic

Dankjewel! Ik ga daarmee verder zoeken

1 like

Hoe heet het model van zo’n soort vestje?

3 likes

Cropped kimono misschien?

2 likes

Ik heb veel pijn bij mijn bekkenbodem door o.a verklevingen. Dusdanig dat ik geen spijkerbroeken of broeken van ‘‘ruw’’ materiaal aan kan. Nu weet ik dat bijvoorbeeld brandy melville zachte broeken verkoopt maar a. Hun matensysteem is een lachertje en b. De broeken zijn 9/10 nog te lang voor iemand van 2m.

Heeft iemand misschien de tip voor comfortabele, niet synthetische broeken? Ik word er langzamerhand een beetje moedeloos van. (Leggings kan ik namelijk ook niet altijd aan.Rokken houd ik niet van, want geeft veel druk/pijn op het gebied.)

1 like

Sezane matthew pants, is wel een stijl waarvan je moet houden maar ik vind het zelf heel mooi en 100% merinowol.

1 like

Je vraagt niks synthetisch dus misschien is dit het allemaal niet, maar ik heb een zwarte flared legging van stieglitz die echt de allerzachtste is die ik heb. Een soort pyjamastof. Verder heb ik een panterlegging van urban classics van dezelfde soort stof. Misschien het proberen waard!

1 like

Ik ben op zoek naar delen van het Jewel servies van Action (in deze kleur) van een paar jaar geleden. Heeft iemand nog wat, wat niet meer gebruikt wordt?

Als het niet lukt heb ik nog wel wat roze voor je. Misschien een second best.

2 likes

Ik zag deze een tijdje terug in de kringloop in Elst (Gelderland) geen idee of dat een beetje te doen is voor je?

Oei das flink ver, helaas… hoopte op iets van bestellen of verzenden. Toch bedankt!

Ik zoek een broek wat een beetje uitziet als netjes, mogelijkheid om me buiten te vertonen. Zit het allerliefst in mijn grot :hut: maar het kind moet toch naar school. Maar de broek moet eigenlijk zo comfortabel zijn dat ik hem de hele dag kan en wil dragen. En oja, het zou heel fijn zijn als hij mijn onderbuikvet wat verbloemd, ik draag maat 44/46 in broeken. Heeft iemand dé gouden tip?:star2:

Deze broeken zijn geweldig. Zit als een trainingsbroek maar staat netjes. Heerliedepeerlie. Ik koop ze meestal via vinted, daar zie ik ze ook regelmatig!

6 likes

Dankjewel!! Ga er gelijk naar kijken☺️

2 likes

Ik heb zelf drie dezelfde ‘broeken’ van Uniqlo in drie verschillende kleuren. Ziet eruit als een soort pantalon maar zit echt lekker en heeft elastiek aan de bovenkant. Ik kan ze zo gauw niet vinden op de website, ik ga even voor je zoeken! :slight_smile:

2 likes

Ik zoek een goede regenbroek. Hoeft niet de goedkoopste te zijn (maar liefst niet 170 euro) maar moet vooral niet lekken. Iemand tips?

JDYGEGGO NEW LONG PANT - Broek

Deze broek vind ik fijn, zit elastiek in de hele band.

5 likes

Agu. Mijn vorige heb ik laatst na 25 jaar vervangen (hij was nog steeds waterdicht).

6 likes

Dankjewel 🫶

2 likes

Ik ben op zoek naar iemand die het leuk vindt om in april een aantal dagen op mijn lieve kat Dirkje te passen!
Ik ga half april 11 dagen op vakantie en mn kat houdt van aandacht en kroelen dus ik zou graag iemand (voor een deel van) die periode bij mij in huis laten verblijven!

Mijn huis staat in Schiedam zuid west, Nassaubuurt net onder het centrum, alles qua ov en winkels is op loopafstand en ook centrum van Rotterdam is dichtbij. Thuiswerken is er goed te doen, heb een aparte werkkamer en rustige wijk
Het kan voor de hele periode en dat is zondag 14- woensdag 24 april maar kan ook iets korter, vanaf 17/18/19 tot de 23e bijvoorbeeld
Ze kan overigens ook goed alleen zijn dus een dag weg voor werk oid kan prima, een nacht zou ook nog kunnen maar de hele periode op alleen losse bezoeken per dag vind ik onvoldoende voor haar.

Ik heb al eerder via dit forum een oppas gevonden en dat was beide keren een groot succes dus ik hoop dat het nu weer lukt!

Voor de bonus een foto van de vrouw des huizes

50 likes

Ik ben op zoek naar het perfecte zwarte shirt, in ongeveer deze pasvorm:

Probleem met dit specifieke shirt (H&M) is dat het stofje erg dun is, waardoor het net wat doorschijnt en ik soms blijf haken en er dus snel gaatjes in komen. Dus als iemand iets soortgelijks weet, let me know!