Het 'help ik zoek'-topic

Puma RSX Re-invention misschien?

2 likes

Maruti?

1 like

Welke kleur is de zool?

2 likes

Poelman?

Dwars?

1 like

Hier zitten alle kleuren in die je beschrijft, en ook de stipjes maar weet niet of dit ze zijn

@pimpampet

2 likes

Vai vai of the Hoff brand misschien?

1 like

Ik zoek deze jurk van het merk “never fully dressed” maar xs/s. Ik kan het werkelijk nergens vinden

3 likes

Deze?

Sneakers van Sissy Boy?

hoi ik zoek iets heel specifieks. niet dringend ofzo, maar mocht iemand ergens zoiets tegenkomen of zin hebben om mee te zoeken:

ik heb dit truitje al 10 jaar ofzo, van AliExpress, heeft het ongelooflijk lang volgehouden haha. maar nu zitten er vlekken in die er niet meer uit gaan, hij is ook iets te kort geworden en hij is gewoon aan vervanging toe. ik zoek dus:

• een wit cropped truitje (maar iets langer dan deze)
  • liefst met een gehaakt achtig patroontje erin
  • met een hoge hals (maar geen col)
  • met wijde mouwen
  • van katoen (!)

ik kan niks vinden dat even leuk is als dit truitje :sweat_smile:
hoeft niet nieuw te zijn, mag ook via vinted ofzo (ik ben al dagen aan het scrollen)

2 likes

Deze komt echt overeen, misschien zoeken op vinted:
https://images.app.goo.gl/Dp65ZyGi8CUS86AB6

2 likes

haha ja het mag ook duurder zijn, sezane had ik idd nog niet bekeken, ga ik doen
@Sia ja he, ik ga es ff kijken of ik die kan vinden. ik zie alleen niet van welk materiaal die is

2 likes

Heeft alleen geen hoge hals, maar wel 100% katoen

3 likes

Heb je zo’n vage baking soda tandpasta hack geprobeerd al om die vlek eruit te krijgen? Nancy Birtwhistle heeft misschien de gouden tip.

3 likes

Van Karhu misschien?

Die hebben ze echt in veel kleurcombinaties, ook wel met paars en zwart…

1 like

Saucony?

3 likes

Zijn dit soort haaraccessoires nog ergens in de winkel verkrijgbaar. Heb al bij meerdere Kruidvats gekeken, maar niets.

Of een online verkrijgbare variant die ook van goede kwaliteit is. Die van Bol.com krijgen allemaal dramatische recensies dat ze de eerste keer al breken.

4 likes

Action?

Afrowinkels?

2 likes