Amazon?
Paar weken geleden bij de Claires gekocht
Oh en ik zie dat @george vaak met de goeie suggesties komt, want De Hoornse Vaart was ook door jou aangeraden haha. Maar dit shirtje heb ik dus besteld, en is inderdaad heel fijn, dankjewel!!
Edit: oh oeps, ik dacht dat ik nog steeds in het āDurf te vragenā topic zat, daar was mān andere post van de zwembaden.
Happy to help!
Ik zoek laarzen zoals bambina van Panama Jack, alleen dan zonder zoān dikke voering erin⦠Dus een groffe zool, niet te lang, niet te kort, liever geen chelsea boot idee. Dit lijkt me best een basic laars maar for some reason kan ik het niet vinden
Deze hebben ze ook ooit gehad zonder dikke voering. Misschien Vinted eens proberen?
En anders misschien Dubarry of laarzen van de ANWB (Human Nature).
Mustang misschien?
Very long shot denk ik maar zoān soort jurk (of in het bruin) liefst in katoen/linnenmix.
Geen splitjes aan de onderkant.
Deze is ten eerste uitverkocht en komt ten tweede uit Australiƫ of de USA ofzo dus heb ik weinig aan

Omg volg <33
Dit is echt zoān typisch model voor Shabbies (Amsterdam). Misschien hebben ze die nog nieuw en anders op Vinted.
Ik volg Linennaive op Instagram en die hebben dat soort kleding. Heb nog niets bij ze gekocht dus kan niet vertellen hoe de kwaliteit is, maar alles is zoooo mooi.
Ik heb hier wat gekocht! Kwaliteit is prima, de jurk die ik had scheen wel een mini beetje door.
Wat me wel tegenviel is dat de levertijd vrij lang was omdat het rechtstreeks uit China komt. Misschien dat het naĆÆef was om de verwachten dat het daar niet geproduceerd zou worden, maar voor een merk dat zich een beetje neerzet als āslow fashionā verwachtte ik beter. Op de website staat wel dat ze hun materialen uit Italie, Frankrijk en China halen, maar kan verder niet echt iets vinden over sustainability behalve dat ze geen materialen afkomstig van dieren gebruikenā¦
En met meer dan 300 stijlen die ze aanbieden in 7 maten, wereldwijde gratis verzending, nergens staat wie de designer is of wie het merk hebben opgericht⦠Klinkt als gewoon massaproductie zoals Sh.ein, T.emu, Ali etc.
Ah ik zie nu dit.
LINENNAIVE⢠is owned by © XingYunGuoJie Culture Communication Co.Ltd.
Jammer want ze hebben echt mooie dingen
Zoān soort jurkje zoek ik. Korte mouw, beetje zwierig van onder, liefst echt een soortgelijke; ook qua stof. Geen print, de groene kleur is erg mooi maar mag ook anders zijn.
Voor mijn gevoel staat heel Vinted vol met dit soort wikkeljurkjes
Ik woon in het buitenland dus dat is nu helaas geen optie. Maar dankāŗļø Misschien kan ik het dan via mān ouders doen.
Ik ben op zoek naar een fijn zilver kettinkje waarbij het slotje ook dat is waar je een bedeltje aan kunt hangen.
Dus dat hangt altijd beneden, niet dat je elke keer dat slotje terug moet draaien.
Iets als dit, maar dan wat fijner
Ik heb nog nooit zoān slotje gezien, weet je zeker dat dit bestaat of is dat je vraag juist?
Kijk eens als je zoekt op sailor clasp, denk dat dat het is?