Het 'help ik zoek'-topic

Thanks! Ga thuis even nameten of een van deze past

1 like

Bij deze kan je de wielen er heel makkelijk afhalen.
Ik heb ook een hele zwarte versie van de action, maar weet niet of ze die nog verkopen

4 likes

Ik zoek zo’n boekje met een verwisselbare inhoud, van echt leder met een touwtje. Alleen hier zit zo’n gekke swoop in de kaft, terwijl ik graag een rechte heb. Maar die krijg ik maar niet gevonden

Mocht je niks anders kunnen vinden, zou je die flap dan niet gewoon recht kunnen (laten) snijden? Denk dat een schoenmaker dat zo voor je kan doen, als je dat zelf niet aan durft.

1 like

Iemand een idee over de volgende schoenen: Ik zoek mint groene sandalen met hak, grovere hak en een caged neus
Deze twee zijn het niet , maar geven een beeld

2 likes

Misschien de Cassia Six van Via Vai? Ik heb die zelf in het mintgroen. Zijn wel van vorig jaar, maar misschien nog wel te vinden op Vinted.

2 likes

Waar zijn die 1e van?

3 likes

Nee helaas, zijn bij de neus echt meer als optie 2 in een ‘cage’

2 likes

Anna field via zalando

2 likes

Deze?

2 likes

Nee helaas, de neus was open met bandjes. Een beetje zoals bij een salsa schoen

Deze vorm bij de neus

3 likes

https://leavysshoes.com/products/trendy-and-modern-mint-green-sandals

Zoiets?

2 likes

Lijkt deze wel vind ik

3 likes

Thnx maar ze zijn het allebei niet helaas

Heb even voor je google-lensen. Bedoel je deze?

4 likes

https://www.asos.com/be-mine/be-mine-snuggle-plisse-block-heeled-sandals-in-sage-green/prd/204730317

Een van deze?

2 likes

Deze lijken heel erg, maar ik denk dat ze van suède waren

1 like

Ik zoek een vervanger van mijn favoriete jumpsuit van de H&M, zat in de collectie van vorig jaar. Ik ben vanmorgen gevallen op straat en helaas ligt de hele knie (en mijn handen en knieën :smiling_face_with_tear:) open.

Ik hoor het heel graag als iemand deze verkoopt of hem tegenkomt!

Maat S of M.

EDIT: Een rondje Google Lens brengt me bij een Vinted advertentie van iemand die op vakantie is, ik ga kijken of ik contact met diegene kan opnemen :sweat_smile: Maar hoor het alsnog graag mocht iemand van hier me kunnen helpen!

1 like

Ik weet niet of je heel erg aan de print gebonden zit maar dit jaar is hij ook in andere prints weer te koop. Volgens mij hetzelfde model! Echt een mooie, heb hem in het zwart.

3 likes

Ja ik zoek wel specifiek deze! Heb hem ook in die zwarte variant, echt fijne en mooie jumpsuits zijn het. :blush:

1 like