Dat merk kende ik nog niet, dankjewel!
Weet iemand waar je inpakpapier kan kopen in een fysieke winkel in een uni kleur (dus niet doorzichtig of van dat craft papier)?
Echt zonder dessin zeg maar⦠heb al gekeken bij Hema, zeeman, Wibra, action, kruidvat, Bruna en de lokale Euroshop.
Blokker of Sostrene Grene? En ik koop ook wel eens inpakpapier bij de Boekenkraam oid, maar ook bij veel van de winkels die jij noemt. En de IKEA? (weet niet of die uni hebben, heb ik wel een keer gekocht maar dat was rond kerst)
Of je moet naar een hobbyshop zoals Pipoos ofzo?
Sostrene Grene!
https://sostrenegrene.com/nl/producten/kerstmis/inpakpapier-p-448100e7?variant=511891-004
Niet heel veel verschillende kleuren maar mogelijk is dit wat.
Heeft iemand tips voor een enkelbandje dat een beetje duurzaam is? Heb intussen 8 zilveren enkelbandjes die allemaal op een gegeven moment geknapt zijn.
Nola amsterdam!
Weet iemand een merk met leuke gouden sieraden, het liefst echt goud dus niet verguld. Ik ben opzoek naar een armband en oorbellen.
Charlotte Wooning heeft mooie dingen!
Anna&Nina, Studio Kroewe
Isabel Bernard of Jackie Gold
Kijken bij kaftpapier, bij hema hebben ze effen bijvoorbeeld
Blush of jackie
Ik zoek al sinds 2020 dit jasje in maat m/l. Vinted hou ik zeker in de gaten maar tot nu toe alleen nog in slechte staat kunnen vinden. Iemand die deze toevallig heeft/wil verkopen?
Ohhhh deze is echt perfect. Heel erg bedankt voor de tip.
Oro Vintage Jewelry: zowel vintage als eigen lijn; ik ben met name fan van ringen maar heb ook een prachtige armband van ze.
Eenvoud (in Amsterdam, niet online)
Ik wil deze Adidas-broek, maar kan hem nerrrgens vinden online. Maat 38 of 40, in deze kleur (Magic Earth).
Iemand hem ergens toevallig in een winkel gezien?
Isabel Bernard misschien?
Om in de sieraden te blijven, ik zoek een winkel waar ze ook ringen van 18k goud verkopen, liefst vintage. Nieuw ook goed, maar die zijn vaak alleen in 14k (en veel te groot)
Ik ben op zoek naar zoiets:
Maar dan het liefst met niet doorzichtige lades en zonder wielen, aangezien ik hem ergens op wil zetten. Iemand enig idee?
Zoiets? IRIS Style Chest Ladesysteem met 3 lades - 3 x 15L - Kunststof - Zwart | bol of Plasticforte Thuis kantoor organizer ladeblok - 26 x 37 x 49 cm - Kunststof - Wit - 4 lades - Ladeblok | Blokker
Beide merken hebben meerdere modellen/afmetingen, dus wellicht zit daar iets tussen.