Het 'help ik zoek'-topic

Ik zoek deze Pepper vaas van de Kwantum. Ik ben al in HHW en Alkmaar geweest, daar was ie helaas niet meer.

Mijn dochter heet Pepper en daar past deze vaas heel goed bij! :wink:

Mocht iemand hem zien, ik betaal uiteraard de vaas en de verzendkosten. Hoor het heeeeel graag!

2 likes

Ik woon vlakbij een kwantum. Als ik morgen tijd heb kijk ik wel even voor je

3 likes

Super lief! Dankjewel!!

1 like

Je zou Kwantum een berichtje kunnen sturen via Instagram om te informeren of de vaas nog ergens te koop is. Vaak zijn ze daar wel behulpzaam.

3 likes

Ik ga vanavond naar kwantum, kan wel even voor je kijken

3 likes

Ahh dat is super, dankjewel alvast!!

Goeie!! Ga ik ook even doen!

3 likes

Ik kan zometeen ook even kijken, filiaal B’wijk

2 likes

Lieffff! Dankjewel!!

Heb je dingen als Loops ooit geprobeerd? Die hebben verwisselbare dopjes in meerdere maten. Denk dat die maten vergelijkbaar zijn met van die in-ear koptelefoons met verwisselbare dopjes. Dus als daar de kleinste maat past, dan deze ook.

1 like

Ik heb om die reden ooit de kindervariant oordoppen van Alpine gekocht en heb nu loops. Die passen met een maat XS goed bij mij.

1 like

Ik heb hetzelfde probleem en de kindervariant van Alpine!

2 likes

noizezz oordopjes komt met verschillende maten

Ohh balen!

1 like

Ik heb ze beide online gekocht. Zijn niet op maat. Die Alpine kinderoordoppen zijn echt maar iets van €15, loops hebben verschillende maten opzetstukjes die ze meesturen en die zijn €30 (inclusief al die opzetstukjes, je hoeft niets extra bij te bestellen).

Ik trek wel altijd nog even aan mijn oor bij het indoen van oordoppen (zodat mijn oor wat beter openstaat zeg maar), maar dan past het bij mij.

2 likes

Helaas, B’wijk had m niet meer en krijgt hem ook niet meer binnen. Ze konden niet in het systeem kijken waar er nog wel eentje is.

1 like

Ahhh helaas!! Heel erg bedankt voor het kijken!! Ik ben inmiddels net in Zaandam geweest en daar hadden ze er nog 1!!! Zoooooo blij mee. :heart_eyes:

Mocht iemand er nog een vinden bij toeval, dan hou ik mij nog aanbevolen :yum:

8 likes

Ah leuk dat het toch gelukt is!

2 likes

Maar gehoorbeschermings oordoppen zijn toch altijd in-ear? Anders werken ze niet, lijkt me!

2 likes

Mijn vriend vind het leuk om van die munten die je vaak bij attracties kan kopen / maken van een 5 cent muntje, te verzamelen.

Maar we hebben er niet echt een mooi plekje ofzo voor. Iemand tips waar je mooie bakjes / doosjes kan bestellen (qua formaat max 15 cm doorsnede) om zoiets in te bewaren.

Zullen zat opties zijn maar ik hen even clueless waar te zoeken. Liefst ook online te bestellen :slight_smile: