Het 'help ik zoek'-topic

Ik heb ze beide online gekocht. Zijn niet op maat. Die Alpine kinderoordoppen zijn echt maar iets van €15, loops hebben verschillende maten opzetstukjes die ze meesturen en die zijn €30 (inclusief al die opzetstukjes, je hoeft niets extra bij te bestellen).

Ik trek wel altijd nog even aan mijn oor bij het indoen van oordoppen (zodat mijn oor wat beter openstaat zeg maar), maar dan past het bij mij.

2 likes

Helaas, B’wijk had m niet meer en krijgt hem ook niet meer binnen. Ze konden niet in het systeem kijken waar er nog wel eentje is.

1 like

Ahhh helaas!! Heel erg bedankt voor het kijken!! Ik ben inmiddels net in Zaandam geweest en daar hadden ze er nog 1!!! Zoooooo blij mee. :heart_eyes:

Mocht iemand er nog een vinden bij toeval, dan hou ik mij nog aanbevolen :yum:

8 likes

Ah leuk dat het toch gelukt is!

2 likes

Maar gehoorbeschermings oordoppen zijn toch altijd in-ear? Anders werken ze niet, lijkt me!

2 likes

Mijn vriend vind het leuk om van die munten die je vaak bij attracties kan kopen / maken van een 5 cent muntje, te verzamelen.

Maar we hebben er niet echt een mooi plekje ofzo voor. Iemand tips waar je mooie bakjes / doosjes kan bestellen (qua formaat max 15 cm doorsnede) om zoiets in te bewaren.

Zullen zat opties zijn maar ik hen even clueless waar te zoeken. Liefst ook online te bestellen :slight_smile:

Zou even zoeken op penny journal/pressed penny book als je ook openstaat voor iets anders dan een bakje. Die zijn er speciaal voor gemaakt.

3 likes

Goede tip, ik wist niet eens dat dit bestond!

Maar omdat we beide types (pressed pennies en van die ‘herinnering munten’) door elkaar hebben en allemaal ook nog in verschillende formaten is het niet helemaal geschikt.

2 likes

Ik acht de kans heel klein, maar ga toch een poging wagen: Sissy Boy had deze kussens een paar jaar geleden in de collectie en ik heb nog steeds spijt dat ik er niet eentje heb gekocht. Op Vinted en Marktplaats ben ik ze nooit tegengekomen helaas, maar wellicht ligt er eentje bij iemand op zolder te verstoffen?

5 likes

En iets van een sieraden kistje met glas? Dus bijvoorbeeld zoiets (al is deze dan weer drielaags, maar enkellaags moet vast ook ergens te vinden zijn):

1 like

Ik ben al een tijdje op zoek naar deze plisse broek van COS in een maat S of M. Ik kom ‘m helaas tot nu toe niet tegen op Vinted. Iemand die een tip heeft, of ‘m toevallig heeft liggen en er vanaf wil?

2 likes

Nou nachtcrème met spf zie je niet vaak dus zou dat loslaten en dan moet het wel lukken

5 likes

Hier is wel wat te vinden denk ik? Als ik me je vraag goed herinner.

2 likes

Is ook een fijne en betrouwbare webshop.

2 likes

Verwar je nu niet dag- en nachtcrème met elkaar. De grappende opmerking van @Yzile sloeg erop dat je tijdens de nacht geen bescherming tegen de zon nodig hebt dus zit er geen spf in. Terwijl in bijna elke dagcrème zit inderdaad een variant van zonnebescherming aka spf want overdag heb je bescherming tegen de zon nodig.

6 likes

Ik zoek een bed met opbergruimte in een donkere houtkleur. Ik heb alleen een van westwing kunnen vinden, maar die is het net niet. Iemand een tip?

Zoiets als dit (alleen in Noord Amerika te koop)

1 like

Je kan verschillende kleuren hout kiezen, zelf de goede maat en ze hebben wereldwijde levering

4 likes

En als je zoekt op ongelakt hout, en je beitst het zelf in de gewenste kleur?

Deze bijvoorbeeld https://www.amazon.nl/Bedframe-90x200-Lisette-lattenbodem-poten/dp/B095Y8FHS5

1 like

Weet niet of dit aan je eisen voldoet, maar:

met

2 likes

Bikini’s met dit soort gekruiste broekjes. Ik vind gewone high waisted broekjes niet zo mooi, dus het gaat echt specifiek om deze stijl: wel hoger, maar dan met bandjes/kruis ed.

(Deze is van H&M, niet meer te koop)

1 like