Het 'help ik zoek'-topic

Ik draag ze alleen als onderlaag in de winter en vind het juist fijn dat ze zo dun zijn dat ze overal makkelijk onder passen. Maar als je ze als gewoon shirt wil dragen is dat inderdaad niks.

Oh dat ziet er vanuit de webshop mooi uit! Dank om te delen! Petit Bateau is misschien ook nog een goede qua zachte katoen.
En @simsalabim ja daar zijn ze wel goed geschikt voor inderdaad. Ik heb graag de optie om een trui of vest uit te doen zonder gene op het werk haha.

4 likes

Heeft iemand een tip voor high waist skinny jeans die ook wat smaller zijn bij de taille? Kan nu alleen modellen vinden die recht lopen…

1 like

Heeft iemand misschien het boek ‘brain and behavior 4th custom edition’ (of de 5e editie) te koop? Is het boek voor eerstejaars psychologie studenten in Utrecht.

1 like

Ik weet vrij zeker dat ik die heb maar zal het editienummer vanavond even moeten controleren

2 likes

Moxy van Dr Denim?

1 like

Dankjewel! Ik zoek alleen meer echt een lichte spijkerbroek

Dr. Denim gaat lubberen helaas…

@Eyimfihlo Kafey van G-Star.

2 likes

Dankjewel voor deze tip! Ik ga even kijken of ze deze ook in het lichtblauw hebben

Dit vest van Zara in maat 164 (kindermaat). Google image search en vinted nog niet gelukt.

1 like

Een vriendin van me wil een bepaalde tas hebben voor haar verjaardag, maar ik wil liever niet uit Thailand bestellen voor 40 euro. Iemand wel eens iets vergelijkbaars in NL tegen gekomen? In elk geval iets van vergelijkbare grootte en met brede band!

Misschien die ene olend (oid) tas die een paar mensen hier ook hebben?

1 like

Deze van Weekday misschien?

https://www.weekday.com/nl-nl/p/men/bags/samir-crossbody-bag-black/

https://www.weekday.com/nl-nl/p/women/bags/carry-bags/washed-cotton-crossbody-bag-dark-khaki-green-1223198002/

Of deze van Pale Berlin:

2 likes

Die van de Weekday is een top tas!

3 likes

Heel eerlijk gezegd zou ik niet een andere tas geven dan die zij vraagt. Ik zou daar zelf in ieder geval (waarschijnlijk) niet blij mee zijn. Of weet je dat ze iets vergelijkbaars ook leuk zou vinden?

12 likes

Ik ga dit uiteraard met haar overleggen

1 like

Ik zoek een wat langere (over de billen) witte blouse van natuurlijk materiaal, met een kraagje en lange mouwen.
Ik wil het dragen onder wintertruien.

Het liefst niet al te duur want eenmaal een vlek… en ik ben nogal een knoeier. En ook niet al te kwetsbaar van hele dunne stof of zijde ofzo. Iemand recent zoiets ergens gezien? Heb H&M en Zalando al uitgespeeld

Deze misschien?

3 likes

C&A? Beiden van 100% katoen. Ik heb die eerste, draag die vaak.

3 likes

Top! Ga deze proberen!

@Pythagoras ook bedsnkt!!

2 likes