https://www.prettylittlething.ie/black-cut-out-side-high-rised-bikini-bottoms.html
Had je deze al?
Ik zag vandaag iemand met een maxi jurk crème/wit met blauwe palmbomen en kapmouwtjes. Iemand een idee van welk merk?
Nee helaas niet
Ik heb net deze jurk gepast want vind het model erg mooi maar de kwaliteit was zo slecht. Idee waar ik zoiets kan vinden in het wit of beige voor max 200 euro.
Thanks ga ik doen!
Ik kan dat bekende uniqlo tasje online niet meer vinden online, weet iemand of ze in de winkel nog wel verkrijgbaar zouden kunnen zijn dan? Moet er wel voor reizen
Huh, bij tassen stond hij er niet bij. Thnx
DKNY volgens Google Image search
Columbia HELVETIA™ II PRINTED HALF SNAP - Fleece trui - collegiate navy/donkerblauw - Zalando.nl zou het deze kunnen zijn? Qua patroon komt het overeen, maar ik kan de neksluiting niet zien.
Wat ik ook als zoekterm gebruik, ik blijf bij deze uitkomen maar volgens mij is t geen 100% match
Ik dacht ‘m te herkennen en het klopt, ik heb ‘m een jaar terug opgeslagen op vinted hahaha. Het is een oudje van Bershka!
Bestaan er regenjassen waarin je niet gaat zweten? Of is dat nou eenmaal het gevolg van het materiaal…
ik fiets graag naar werk maar als ik een jas aan doe moet ik echt een droog shirt mee, zou zo graag willen blijven fietsen in de herfst waarin het toch vaak regent etc
Maar vind het zweten echt vies. En ben niet op zoek naar andere oplossingen zoals douchen op werk.
Vooral kijken naar hoe ademend het materiaal is, Bv Gore-Tex maar dan kost een jas ook een klein kapitaal
Ik heb een hele fijne regenjas waar ik tot nu toe niet in zweet, maar heb hem per ongeluk bij vrienden laten hangen en weet het merk zo gauw even niet, ik laat het je nog even weten! Ik heb hem wel pas een paar maanden en nog niet in de herfst/winter aangehad.
Mijn enige advies is zo min mogelijk kleding aan onder je jas. Dus bijvoorbeeld vest of trui uit en die pas op de plek van bestemming aandoen (als je bent afgekoeld). Mij lukt het iig ook niet zonder zweten, ook niet met een goed outdoor jack zoals hier boven getipt. Al zijn die wel beter dan een ouderwetse regenjas. Als je die hebt kun je al wel beter een goed outdoor jack kopen. Maar dan nog is er zweet… Of jezelf aanleren heel langzaam te fietsen (een ebike is helaas ook niet de oplossing als je gewoon graag flink doortrapt).