Het 'help ik zoek'-topic

Heeft iemand enig idee waar ik deze oorbellen kan kopen?

Ik zoek iemand die keuzes kan maken :joy:

Even in spoiler want mega grote afbeeldingen

Samenvatting

Ik wil deze wagenspanner

https://static.mijnwebwinkel.nl/winkel/vantes/image/cache/full/1ba07a30e7780d01cc3133082785cf9700c198c5.jpg

maar met welke kleur?
Dit zijn de opties:

https://static.mijnwebwinkel.nl/winkel/vantes/images/KleurenkaartVT2019.png

Hij moet geschikt zijn voor zowel een meisje als een jongetje. De kinderwagen in marine blauw dus daarbij moet het ook passen.

Iemand die wilt adviseren? :slight_smile:

Oké ik ben ook slecht in kiezen, maar wat mij mooi lijkt bij marineblauwe kinderwagen: oker, roest en dan een neutralere kleur? (Light brown, grey of misschien stone?)
Bronze, orange of boreaux zijn ook mooi bij marineblauw! Misschien oker, roest/bordeaux en bronze? Oké ik snap je probleem. Zoveel mooie kleurencombinaties mogelijk😅

1 like

Geen idee of dit dezelfde zijn maar ik kom net heel toevallig deze tegen:

1 like

H&M heeft ook zulke oorbellen.

1 like

Dank je!

1 like

Ik zoek leuke pin badges of strijkemblemen om een vlek op mijn tas te bedekken. Iemand tips waar ik leuke kan vinden?

Wat is een fijne echte high waist zwarte stretch broek?

Topshop Joni, maar zelf vind ik de zwarte Jamie ook stretch genoeg.

Ali?

H&M high waist shaping jeans

Ja zag niet echt wat en wat ik wel leuk vond kwam pas midden juni binnen. Heb liever iets wat sneller binnen is.

Ik zag laatst iemand met van die gebleekte hartjes/sterretjes of andere figuurtjes in z’n jeans. Superleuk! Waar vind ik dat? Of juist met geborduurde printjes erop.

scotch and soda heeft dat wel vaak!

Ik zoek dit stokstaartje. Zag het in een vlog van Teske en ze gaf aan dat het bij de Trendhopper was. Maar bij die bij mij in de buurt hadden ze hem niet en herkenden ze hem ook niet. Iemand heel toevallig ergens gezien?

Help, ik zoek een zwarte legging van travelstof.

Volgens mij is het niet precies dezelfde, maar Present Time heeft iig ook zulke beeldjes van stokstaartjes😁

1 like

Oh ja! :heart_eyes: Dankjewel voor de tip!

Ik weet niet of dit hier mag, maar ik gok het er op. Anders hoor ik het wel :wink:

Vorige week was ik in een andere stad (Arnhem) bij een primark waar ik een shirt van freddie mercury zag. Ik twijfelde toen maar wil 'm natuurlijk nu wel. Vanmiddag bij een primark bij mij in de buurt was hij er niet. Zou iemand, als je 'm toevallig tegenkomt, voor me willen halen en opsturen? Op mijn kosten natuurlijk!

Het was deze
s-l300

Ik zoek iets heel simpels, dacht ik… Ik zoek zo’n populaire ruffle (midi) rok, maar dan gewoon all black. Ik zie ze alleen met printjes, stippen, bloemen of panter maar ik ben een basic bitch.

Iemand de gouden tip?