Het 'help ik zoek'-topic

Ik vind die actie al FBI genoeg hoor, wist niet eens dat dat kon/ bestond??? Thanks!!

1 like

Ik heb volledig zwarte schoenen (ook zwarte zool) nodig voor werk waar ik 10+ uur op moet kunnen lopen en waarbij pijnlijke voeten zoveel mogelijk wordt beperkt. Dit mogen ook sportschoenen zijn. Alle tips zijn welkom, mijn voeten danken u.

Asics gel lyte (3 of 5) :ok_hand:t3:

2 likes

Ze hebben er nu veel bij Zalando, en misschien ASOS?

1 like

Als je google chrome hebt kun je zelfs “rightclick - search google for image” gebruiken :smiley:

1 like

Wellicht in een ander topic, maar ik zoek meisjessandalen waarbij de neus dicht is zeg maar. Maat 24.

Hardloopschoenen? Het klinkt een beetje suf, maar toen ik in de horeca werkte had ik heel veel collega’s (en ikzelf) met hardloopschoenen. Dan kijken ze goed naar hoe jouw voet staat en wat jij nodig hebt en dan is 10 uur lopen geen probleem meer!

2 likes

Ik zag bij Omoda sandalen met een dichte neus. Van het merk Bunnies geloof ik.

1 like

Ik zag zoiets laatst bij de Mango!

Is er iemand zo lief om deze H&M jurk voor mij te scoren? Hij is er online niet en ik woon in the middle of nowhere.

Misschien dit??

Heeft iemand enig idee waar ik deze oorbellen kan kopen?

Ik zoek iemand die keuzes kan maken :joy:

Even in spoiler want mega grote afbeeldingen

Samenvatting

Ik wil deze wagenspanner

https://static.mijnwebwinkel.nl/winkel/vantes/image/cache/full/1ba07a30e7780d01cc3133082785cf9700c198c5.jpg

maar met welke kleur?
Dit zijn de opties:

https://static.mijnwebwinkel.nl/winkel/vantes/images/KleurenkaartVT2019.png

Hij moet geschikt zijn voor zowel een meisje als een jongetje. De kinderwagen in marine blauw dus daarbij moet het ook passen.

Iemand die wilt adviseren? :slight_smile:

Oké ik ben ook slecht in kiezen, maar wat mij mooi lijkt bij marineblauwe kinderwagen: oker, roest en dan een neutralere kleur? (Light brown, grey of misschien stone?)
Bronze, orange of boreaux zijn ook mooi bij marineblauw! Misschien oker, roest/bordeaux en bronze? Oké ik snap je probleem. Zoveel mooie kleurencombinaties mogelijk😅

1 like

Geen idee of dit dezelfde zijn maar ik kom net heel toevallig deze tegen:

1 like

H&M heeft ook zulke oorbellen.

1 like

Dank je!

1 like

Ik zoek leuke pin badges of strijkemblemen om een vlek op mijn tas te bedekken. Iemand tips waar ik leuke kan vinden?

Wat is een fijne echte high waist zwarte stretch broek?

Topshop Joni, maar zelf vind ik de zwarte Jamie ook stretch genoeg.