Het 'help ik zoek'-topic

Ali?

H&M high waist shaping jeans

Ja zag niet echt wat en wat ik wel leuk vond kwam pas midden juni binnen. Heb liever iets wat sneller binnen is.

Ik zag laatst iemand met van die gebleekte hartjes/sterretjes of andere figuurtjes in z’n jeans. Superleuk! Waar vind ik dat? Of juist met geborduurde printjes erop.

scotch and soda heeft dat wel vaak!


Ik zoek dit stokstaartje. Zag het in een vlog van Teske en ze gaf aan dat het bij de Trendhopper was. Maar bij die bij mij in de buurt hadden ze hem niet en herkenden ze hem ook niet. Iemand heel toevallig ergens gezien?

Help, ik zoek een zwarte legging van travelstof.

Volgens mij is het niet precies dezelfde, maar Present Time heeft iig ook zulke beeldjes van stokstaartjes😁

1 like

Oh ja! :heart_eyes: Dankjewel voor de tip!

Ik weet niet of dit hier mag, maar ik gok het er op. Anders hoor ik het wel :wink:

Vorige week was ik in een andere stad (Arnhem) bij een primark waar ik een shirt van freddie mercury zag. Ik twijfelde toen maar wil 'm natuurlijk nu wel. Vanmiddag bij een primark bij mij in de buurt was hij er niet. Zou iemand, als je 'm toevallig tegenkomt, voor me willen halen en opsturen? Op mijn kosten natuurlijk!

Het was deze
s-l300

Ik zoek iets heel simpels, dacht ik… Ik zoek zo’n populaire ruffle (midi) rok, maar dan gewoon all black. Ik zie ze alleen met printjes, stippen, bloemen of panter maar ik ben een basic bitch.

Iemand de gouden tip?

Ik zoek leren/suède zwarte loafers die écht lekker lopen. Qua stijl eerder minimalistisch dan klassiek. Ik heb bij m’n tenen dat het heel breed is, dus vaak zitten schoenen echt niet lekker. Ook loop ik praktisch altijd horror blaren in dit soort schoenen. Dussss als jullie de gouden tip hebben voor loafers waar je geen blaren in loopt en die echt een goed voetbed hebben…

De Unisa Durito is heel zacht en soepel (niet alleen de suède variant maar ook die van glad leer), met een goed voetbed. Ik weet alleen niet of ze breed genoeg zijn voor jouw tenen. Ik heb ze helaas niet gekocht omdat ik blijkbaar tussen twee maten in zit, maar ik vond ze verder perfect (en ik heb extreem moeilijke voeten!).

Mee eens! Ik heb wat brede voeten, bij Unisa pumps 39,5 of 39 wide fit en laarsjes 40. Heb de Durito in 40, zit heerlijk

1 like

Waar vind ik van die mooie satijnen lange pyama broeken die niet meteen 10000€ zijn? Andere tips voor mooie / nette pyama’s zijn ook welkom

Weet iemand waar deze laarsjes van zijn?

Voel me nu echt FBI haha.

6 likes

Oh super, thaaaanks!!!

1 like

Wow I’m impressed. Ben wel benieuwd hoe je ze hebt gevonden?!

Haha dat plaatje gezocht op Google Images. En bij dat merk bij de schoenen afdeling gekeken.

1 like