Het 'help ik zoek'-topic

Ik zoek leren/suède zwarte loafers die écht lekker lopen. Qua stijl eerder minimalistisch dan klassiek. Ik heb bij m’n tenen dat het heel breed is, dus vaak zitten schoenen echt niet lekker. Ook loop ik praktisch altijd horror blaren in dit soort schoenen. Dussss als jullie de gouden tip hebben voor loafers waar je geen blaren in loopt en die echt een goed voetbed hebben…

De Unisa Durito is heel zacht en soepel (niet alleen de suède variant maar ook die van glad leer), met een goed voetbed. Ik weet alleen niet of ze breed genoeg zijn voor jouw tenen. Ik heb ze helaas niet gekocht omdat ik blijkbaar tussen twee maten in zit, maar ik vond ze verder perfect (en ik heb extreem moeilijke voeten!).

Mee eens! Ik heb wat brede voeten, bij Unisa pumps 39,5 of 39 wide fit en laarsjes 40. Heb de Durito in 40, zit heerlijk

1 like

Waar vind ik van die mooie satijnen lange pyama broeken die niet meteen 10000€ zijn? Andere tips voor mooie / nette pyama’s zijn ook welkom

Weet iemand waar deze laarsjes van zijn?

Voel me nu echt FBI haha.

6 likes

Oh super, thaaaanks!!!

1 like

Wow I’m impressed. Ben wel benieuwd hoe je ze hebt gevonden?!

Haha dat plaatje gezocht op Google Images. En bij dat merk bij de schoenen afdeling gekeken.

1 like

Ik zoek deze blouse in 36 of 38. Iemand toevallig? :slight_smile:

Add images

Ik zoek leuke gebaksbordjes! En een leuke theedoos waar geen ‘tea’ op staat. Iemand suggesties?

Theedoos: Hema (doorzichtig) of hout Dille & Kamille.

Een mooie kimono om als badjas te gebruimen, satijn of katoenen stof zonder een drukke print, kant aan de mouwen vind ik onhandig.

Weet iemand waar ik een dergelijke broek (liefst dit pakje) kan vinden? Deze is van vorig jaar van de Berschka

Ik was tijdje terug op de sample sale van Colourful Rebel en daar hingen soortgelijke broeken, misschien online nog te vinden? Was volgens mij geen bijpassende top bij though…

1 like

Dankje! Heb inmiddels een mooie gevonden bij forever21

Weet iemand waar ik zo’n oversized roze overhemd vind? Zara heeft een mooie maar die is heel kort van voor.

Dankje! Helaas niet online :pensive:

Ik zoek Tomm.y H witte schoenen a la convers. maar dan met zwarte verticale dikke strepen op de hele zool…wie kent deze? Kan ze online nergens vinden

? Of bedoel je met meerdere strepen?