Het 'help ik zoek'-topic

Lief, dankjewel! Die is alleen wel relatief klein, ik zoek meer een afmeting zoals op het plaatje. Maar anders is dit een goede optie :smiling_face:

Kan je m binnenstebuiten doen? Of is dat niet handig?

Nee dat is niet zo handig… en soms zie je de print dan helaas alsnog. Anders was dat ook een goed idee.

@Fredje De verzendkosten zijn dan hoger dan de zak zelf, daarom zoek ik iets in een fysieke winkel en niet online. Dankjewel :smiling_face:

2 likes

Je kunt ze ophalen bij die winkel e.v.t. moet je wel vlak bij woerden wonen.

1 like

Hornbach heeft ook grote jute zakken

2 likes

Deze! Ik heb de regular lengte en die is precies goed voor mijn 1.67, hij is er ook in short en long

4 likes

Oh sorry voor de late reactie! Maar bedankt! Is deze niet heel wijd? Ik heb vaak jeans maat 25 of kledingmaat 32

1 like

Ziet er wel leuk uit! Maar inderdaad vrij kort. Voor mijn lengte zou ik dan op een M uitkomen, maar dan is ie te wijd…

Bedankt! Vind je deze warm genoeg voor de winter?

2 likes

Ja, het is best dikke, zware stof.

2 likes

Ik zoek dit skipak voor baby’s van de Zeeman. Heb de 86 in m’n handen gehad en toch voor een 80 gegaan en die was natuurlijk te klein :clown_face: en nu overal uitverkocht

Mocht iemand in de Zeeman zijn en deze voor me kunnen grijpen graag! Ik vergoed uiteraard verzendkosten

Edit: gevonden via iemand!

Ik heb morgen een paar uurtjes over in Almere, waar ik nooit kom. Ik vroeg me af of iemand tips heeft voor leuke unieke winkels in het centrum. Leuke vintage/tweedehands, of kleding, of interieur, maakt eigenlijk niet uit, wil graag even rondkijken

2 likes

Cadeau chateau heb je echt nergens anders, beetje kunstzinnig winkeltje.
Tweedehands heb je eigenlijk niet in het centrum, zit wel echt een hele goede vintage tweedehands kledingzaak in almere haven.
Verder heb je momenteel ook kunst pop-ups in de winkelstraat, kan je gewoon even binnenwandelen.
Kaky is een leuke store voor interieur en dergelijke

Als je zin hent in wat lekkers en een goede koffie raad ik je bij Drewes aan. Koffie en thee winkel met schenkerij en lekkers. Kan je ook kiezen welke soort koffiebonen je wilt

1 like

Wat een goede tips, dankjewel!

1 like

Ik zit al de hele tijd met een make-up vraag in m’n hoofd:

Een hele tijd geleden zag ik (volgens mij ook hier in het aankopentopic) oogschaduw-palettes voorbij komen. Volgens mij hadden ze zo’n 9 kleurtjes per palet, niet super duur, maar ook geen Essence zegmaar. Dit merk had een heleboel verschillende palletjes, ook in thema’s als cartoonfiguren. Ik kan me alleen totaal niet herinneren welk merk dit was, en of ik überhaupt wel goed zit met de details die ik wel onthouden heb, want als ik Google kan ik niks vinden.

Weet iemand wat ik bedoel?

2 likes

NYX?

Of Mad Beauty…

Colourpop?

1 like

Benefit had wel altijd items met tekeningen, maar niet echt cartoonstijl

Top faced heeft wel plaatjes maar volgens mij niet 9 kleuren. Het is meer van dit soort dingen. En ik vind ze ook niet goedkoop, zeker voor de kwaliteit.

2 likes