Rains rugzak! Werkt goed!
Ik heb ook een rains en ben er tevreden over
Zag bij zalando lounge vandaag rains tassen!
Ga je geen spijt van hebben!!
Haha ik dacht dat dit een mini dierenpootje met een klein slofje was
Ik heb zelf deze salontafel. Niet helemaal wat je omschrijft, maar wel groot en organisch. Past overal bij doordat het glas is. Goed schoon te houden btw.
Ik ben er echt heel blij mee! Ik heb er zelf een dienblad op staan met een grote vaas met bloemen en heb onder de glasplaat op het hout vaak wat boeken liggen.
Ik zoek het nummer wat Lieke op de piano in oogappels speelt. Het gaat om de laatste paar minuten van aflevering 7 seizoen 1.
Shazam zegt
Una Mattina (From “Intouchables”) van Music Legends
Is dit hem?
Yes je bent fantastisch! Mijn Shazam pakte hem niet. Dankjewel
Ik ben op zoek naar goed corrigerend ‘‘ondergoed’’ voor een kleine portemonnee. Ondergoed tussen haakjes omdat ik het liefst, omdat ik denk dat dat het fijnst eronder is, een body wil met string en beetje laag uitgesneden bij de borsten. hij moet onder een chique jurk. Wie heeft de perfecte tip?
Oeh, dat had ik vandaag al moeten weten, dan had ik hem kunnen passen. Ja het is meer nieuwsgierig naar welke echt fijn / goed zijn. tot +/- 20 euro is wel oke.
Weet iemand een broek die lijkt op deze van Pull & Bear, maar dan van dikker materiaal zodat het ook in de winter warm is?
De meeste broeken zijn mij te wijd…
Misschien deze van Sissy-boy?
Is wel denim en dat heeft natuurlijk wel iets andere uitstraling dan de broek die je als voorbeeld postte. Ik heb m zelf en acht m in elk geval winterproof qua stof.
Ik zoek een jute zak voor een klein prijsje, zonder bedrukking. In deze periode zijn jute zakken best goed verkrijgbaar, maar ik kom ze vooral met print tegen. Online bestellen kan wel, maar dan heb je verzendkosten en zijn ze meestal ook duurder. Heeft iemand toevallig in een winkel of folder deze zakken gezien zonder print, voor een paar euro?
Voorbeeld (maar dan dus zonder print):