Het 'help ik zoek'-topic

Ik heb morgen een paar uurtjes over in Almere, waar ik nooit kom. Ik vroeg me af of iemand tips heeft voor leuke unieke winkels in het centrum. Leuke vintage/tweedehands, of kleding, of interieur, maakt eigenlijk niet uit, wil graag even rondkijken

2 likes

Cadeau chateau heb je echt nergens anders, beetje kunstzinnig winkeltje.
Tweedehands heb je eigenlijk niet in het centrum, zit wel echt een hele goede vintage tweedehands kledingzaak in almere haven.
Verder heb je momenteel ook kunst pop-ups in de winkelstraat, kan je gewoon even binnenwandelen.
Kaky is een leuke store voor interieur en dergelijke

Als je zin hent in wat lekkers en een goede koffie raad ik je bij Drewes aan. Koffie en thee winkel met schenkerij en lekkers. Kan je ook kiezen welke soort koffiebonen je wilt

1 like

Wat een goede tips, dankjewel!

1 like

Ik zit al de hele tijd met een make-up vraag in m’n hoofd:

Een hele tijd geleden zag ik (volgens mij ook hier in het aankopentopic) oogschaduw-palettes voorbij komen. Volgens mij hadden ze zo’n 9 kleurtjes per palet, niet super duur, maar ook geen Essence zegmaar. Dit merk had een heleboel verschillende palletjes, ook in thema’s als cartoonfiguren. Ik kan me alleen totaal niet herinneren welk merk dit was, en of ik überhaupt wel goed zit met de details die ik wel onthouden heb, want als ik Google kan ik niks vinden.

Weet iemand wat ik bedoel?

2 likes

NYX?

Of Mad Beauty…

Colourpop?

1 like

Benefit had wel altijd items met tekeningen, maar niet echt cartoonstijl

Top faced heeft wel plaatjes maar volgens mij niet 9 kleuren. Het is meer van dit soort dingen. En ik vind ze ook niet goedkoop, zeker voor de kwaliteit.

2 likes

Ja die bedoel ik, thanks!!

Die hebben dus palleten zie ik met Twilight, Bratz, Stranger Things etc. Het perfecte kerstcadeau voor een tiener!

3 likes

Wie heeft de perfecte zwarte hoge laarzen met een kleine hak waarop je ook lekker een rondje kan lopen? Zonder gesp zoek ik en geen plateau. Heb al veel gepast maar het perfecte paar nog niet gevonden.

3 likes

Hoi
Ik ben op zoek naar kaarsen die ruiken naar Le Labo Santal 33. Ik had altijd de energetically New York van de Zara maar die raakt op en is niet meer te koop. Iemand die een goede vervanging weet?

Gabor. Geen idee hoe het model heet, maar dit model bestaat uit verschillende soorten suède en kleuren leer. Ik heb ze pas geleden gekocht bij Zalando Lounge. Ze zijn lekker hoog, en sluiten goed aan.

Linkje even als voorbeeld.

Edit: ze staan ook weer op Zalando Lounge.

https://www.zalando-lounge.nl/campaigns/ZZO2ZN9/articles/ZZO27X136-K00?catalog-type=top-picks&navigationSource=tp4u-carousel

4 likes

Dank je!

1 like

Wil er toevallig iemand voor mij kijken bij de C&A voor dit shirt in maat L of XL? Mocht je hem vinden en meenemen, vergoed ik uiteraard de kosten.

2 likes

Ik kan morgen wel even voor je kijken. Weet je van welke kledinglijn dit is? Clockhouse, yessica of wat anders?

2 likes

Gewoon C&A, geen speciale lijn.

Op de site kan je ook zien in welk filiaal een bepaalde maat beschikbaar is: https://www.c-and-a.com/nl/nl/shop/t-shirt-2228037/1

4 likes

Oh! Dat had ik helemaal gemist. Thanks!

3 likes

@Marquez is het gelukt? Anders kan ik morgen een gokje wagen.

1 like

Helaas hier was die niet

Iemand goede tips voor mooie effen spencers, zonder wol? De Sezane Samuel vind ik prachtig, maar ik kan dus niet tegen wol.

1 like