Heb je haar ergens gezien tijdens een evenement of feest? Misschien is ze dan terug te vinden op instagram?
Deze heeft mouwen, dus bedoel je wss niet?
https://www.zalando.nl/lauren-ralph-lauren-petite-elowyn-dress-jurk-pinot-noir-lar21c07f-g11.html
Nee hij had inderdaad geen mouwen en die rand was zeker dubbel zo breed, viel over borsten en bovenarmen. Ik dacht echt die vind ik thuis wel maar nee haha. Dank voor het meezoeken! De kleur kon trouwens ook donkerbruin zijn, was donker in de harbour club. Heb haar overigens ook niet gevonden via foto’s van die avond helaas.
Jaa dat model was het wel! Aan de hand van die foto maar eens kijken of ik met Google lens een merkje kan vinden. Bedankt!!
Heeft er iemand aan- of afraders voor zo’n massage gun?
Tunturi Massage Gun - Coolblue - Voor 23.59u, morgen in huis deze is goud waard. Ik raad iedereen deze aan
Ik heb het idee dat het allemaal hetzelfde apparaat is met een ander labeltje eigenlijk! Ik heb in ieder geval diezelfde als hier boven maar dan van een ander merk.
Overigens deed het geen wonderen voor mijn nek en schouderklachten helaas
Ik zoek deze jack/vest van Cos van de vorige collectie vinted al gecheckt maar daar heb je hem niet. Misschien iemand hier op de forum?
Ik ben opzoek naar zo’n soort fotolijstje alleen dan in het zwart. Ik bedoel dus een fotolijst waar je de ‘lijst’ ergens in moet zetten … ik weet ook niet welke zoekterm ik moet gebruiken. Iemand tips? Of andere tips voor een mooie zwarte fotolijst voor een foto van 10x15?
Misschien u vormige fotolijst?
Wow inderdaad! Bedankt
Ik heb al met Google lens gezocht, maar kom er niet op. Ziet er op tv uit als een heel stijve dikke stof. (Eerste aflevering dames in de dop). Hoop dat iemand een idee heeft waar de jurk van is, of hoe zoiets heet!
Denk deze maar dan in het wit, moet je wel wat geld over hebben zeg wat een prijs
Het model is wel een redelijk standaard model (blousejurk/overhemdjurk) dus denk dat je ook wel iets vergelijkbaars kan vinden voor minder geld als je daarop zoekt
Oh jeetje ja dat is een beetje heftig ja
Bij Scapa hebben ze dat model jurkje meestal in de zomercollectie. Ook van een stijvere stof en in verschillende prints. Misschien kan je op vinted eentje van de vorige jaren vinden, of anders nog even wachten tot de zomercollecties er zijn. En als ik me niet vergis heeft Ralph Lauren ook vaak zoiets.
Ik zoek dit knuffeldoekje van C&A. We hebben heel bewust geprobeerd elke keer een ander knuffeltje aan te bieden, maar kind wel perse alleen maar deze, dus op zoek naar een reserve. Heb Vinted en marktplaats al afgespeurd. Iemand hier er toevallig een die ze wil verkopen?