Wow inderdaad! Bedankt
Ik heb al met Google lens gezocht, maar kom er niet op. Ziet er op tv uit als een heel stijve dikke stof. (Eerste aflevering dames in de dop). Hoop dat iemand een idee heeft waar de jurk van is, of hoe zoiets heet!
Denk deze maar dan in het wit, moet je wel wat geld over hebben zeg wat een prijs
Het model is wel een redelijk standaard model (blousejurk/overhemdjurk) dus denk dat je ook wel iets vergelijkbaars kan vinden voor minder geld als je daarop zoekt
Oh jeetje ja dat is een beetje heftig ja
Bij Scapa hebben ze dat model jurkje meestal in de zomercollectie. Ook van een stijvere stof en in verschillende prints. Misschien kan je op vinted eentje van de vorige jaren vinden, of anders nog even wachten tot de zomercollecties er zijn. En als ik me niet vergis heeft Ralph Lauren ook vaak zoiets.
Ik zoek dit knuffeldoekje van C&A. We hebben heel bewust geprobeerd elke keer een ander knuffeltje aan te bieden, maar kind wel perse alleen maar deze, dus op zoek naar een reserve. Heb Vinted en marktplaats al afgespeurd. Iemand hier er toevallig een die ze wil verkopen?
ik citeer even mijn eigen bericht, ik zoek nog steeds een truitje zoals dit het bestaat gewoon niet ofzo?? ik heb al gegoogleimagereverset maar niks gevonden. h&m, mango, inditex, zalando en asos ook al afgespeurd. het mag ook van vinted of whatever, en het materiaal maakt me inmiddels ook niks meer uit
Ik zoek een los/flowy topje (dus niet strak) met rechte hals, het liefst in een 100% natuurlijk materiaal zoals 100% zijden. 100% lyocell mag ook of desnoods 100% viscose. Bandjes maken me niet zoveel uit, Spaghetti straps mogen ook.
Ik wilde heel graag deze van Sezane, die is perfect maar uitverkocht.
Het is heel simpel maar ik kan nergens iets vinden met een rechte hals die flowy/niet strak is. Iemand tips?
ja inderdaad, alleen de halslijn niet en die is wel essentieel
Zou dat aan te passen zijn?
ja misschien wil m’n moeder er wel een boord aan breien overwegen waard
Er is een term voor die wijde mouwen, misschien daarop googlen
Deze zag ik ook nog
ja trumpet sleeve, bell sleeve enzo. thanks, deze is wel leuk maar toch een andere vibe ivm de minder wijde mouwen. als ik gewoon iemand kon betalen om dat ding na te maken zou ik het zo doen
ja lijkt er wel heel erg op! thanks!
Long shot, maar ik ben op zoek naar het parfum setje van Rituals - The Alchemy collection. Overal uitverkocht, behalve (volgens de site) op Schiphol aankomst hal 4. Alleen dat is volgens mij achter de douane.
Is er heeeel toevallig iemand die daar binnenkort is en voor mij zou kunnen kijken?
Volgens mij is dat niet na de security maar in de ruimte waar je wacht op mensen die aankomen, dus daar kan je als niet-reiziger komen.
Oh Schiphol plaza zeg maar? Want er zijn meerdere locaties als je zoekt op Schiphol, waarvan aankomsthal 4 de enige is die het op voorraad heeft.