Wanten zijn inderdaad warmer dan handschoenen. Zit je veel op de fiets? Dan zou ik wind- en waterdichte wanten aanraden, je komt dan helaas wel snel bij van die ski-achtige dingen uit, maar dat is dan maar zo. Ik heb ook wollen wanten, maar die doe ik alleen aan als het droog is en ik wandel, op de fiets is dat echt te koud.
Ik trek tegenwoordig aan wat me warm houdt, vroeger ging ik bijvoorbeeld met de auto naar kantoor en toen kon ik prima toe met een mooie mantel en dunne handschoenen. Daar red ik het nu niet meer mee, dus ik heb me eroverheen gezet, ik zie er misschien niet zo elegant uit buiten maar ik heb het tenminste niet koud
Suede wanten of handschoenen met schaap aan de binnenkant zijn wind en waterdicht en echt warm.
Bijvoorbeeld van warmbat. Je krijgt er wel “vlekken” op of in elk geval gebruikssporen maar ik vind dat juist mooi
Koop handschoenen met thinsulate, die zijn lekker warm en heb je in allerlei soort bij bijna iedere winkel met handschoenen.
Ik vind de uniqlo heat tech handschoenen fijn
Het boek Wat een leven van Bonnie (influencer). Iemand die mij hieraan kan helpen?
Ik doe dunne thermo handschoenen (thinsulate/softshell) in wollen wanten je kan die ook vinden met fleece voering (netzoiets als hieronder gelinkt van arket, die van mij zijn volgens mij van H&m ). Dat is warm en winddicht en niet zo lomp als wintersporthandschoenen.
Ik ben blij met deze:
https://www.debijenkorf.nl/sams-e-sams-e-nor-wanten-in-alpaca-wolblend-2263040027-226304002760003
Zijn van alpaca en merinowol en de binnenkant is gevoerd met fleece. Ook op de fiets geen last van koude handen! En ook gewoon mooie wanten.
Bedankt voor de tips, ik ga ze allemaal even rustig doornemen. @simsalabim nee ik fiets njet/nauwelijks, dus waterdicht is niet vereist.
Oh goede tip, de prijs valt me namelijk ook nog mee (had wanten van minimaal 100 euro verwacht haha). Hoe vallen ze qua maat?
Ik vind wanten ook veel warmer maar als je vaak dingen tilt/mee moet sjouwen is het wrl onhandig want je hebt veel minder grip.
Ja he! Geen gekke prijzen zoals Uggs. Ik heb redelijk gemiddelde handen en heb maat L en dat zit goed. Wilde wel beetje ruimte voor mijn handen maar ze zitten goed strak om de pols.
Good to know dit want ze zijn naar me onderweg, een black friday zalando opwelling van vorige week.
Ik vond deze zo slecht dat ik hem heb teruggebracht. Sindsdien gewoon weer een goedkopere melkschuimer (Hema nu, hiervoor Lidl) die altijd perfect schuim maakt en dan moet ik er maar even 3 seconde een afwasborstel doorheen halen. (No shade @ de vaatwasser want ik ben heel lui maar ik vond dit ding echt waardeloos en gigantisch)
Welke havermelk is dat precies? Terra ongezoet? Ik dacht altijd dat je enkel de barista-versies kon opschuimen? Maar als dat niet zo is dan zou me dat wel wat geld besparen.
Misschien heb je zelf al gekeken maar via haar insta deelde ze een link met in welke boekwinkels hij nog zou moeten liggen!
Nergens meer te krijgen toen ik gisteren keek helaas
Ze heeft een story geplaatst dat de boekwinkel in Nijmegen waar ze vandaag van 14:00 tot 15:00 signeert nog een paar exemplaren heeft achtergehouden.
Ik zag een meisje met echt een waanzinnig mooie jurk. Ik dacht nog ik vind ‘m wel met googlen thuis maar helaas.
Het was een midi jurk, bordeaux rood, stevige kwaliteit (voor zover ik kon zien) met een boothals, off shoulder.
Zoiets achtigs maar die van haar zag er heel chic uit. Heeft iemand een idee?
Ik heb ooit een jurk gehad die lijkt op jouw omschrijving het was een jurk asos en scuba achtige stof. COS heeft jaren geleden ook collecties gehad met scuba jurken die getailleerd waren.
Als ik op scuba dress zoek is dit de eerste hit: