Kan je geen telefoonnummer van vinden, en via de klantenservice kom je er helaas ook niet
Nee vind ik ook niet raar, dan krijg je de hele dag telefoontjes met dit soort vragen
Nee moet je ook niet willen tenzij je het als retailer een goed idee vindt dat ze op de vloer de hele dag telefoontjes op moeten nemen met ik zoek een roze vaas is die er nog
ik weet niet hoe je dit noemt maar ik zoek dit type laars - dus met een wat lossere schacht, maar geen omslag
vind de miista finola mooi maar te duur voor de kwaliteit. via google lens vind ik niet iets wat ik mooi vind.
zwart of donkerblauw! glanzend leer, evt. patent leer. geen kitten heel. en goede kwaliteit.
komt in de buurt! helaas niet meer in mijn maat beschikbaar
Wij zijn heel specifiek op zoek naar een 180 bed met een schuin of rond aflopend hoofdbord, zodat je er fijn tegenaan kan zitten (zie foto). Dit bed van Westwing is eigenlijk precies wat we zoeken, maar Westwing krijgt veel slechte reviews dus weet niet of ik het vertrouw… En de levertijd is 13-14 weken, behoorlijk lang. Iemand die zelf zo’n bed heeft of weet waar je zoiets kan vinden?
Geen ander bed tip voor je, maar ik heb zelf een gelijkaardig bed bij westwing besteld en dat ging helemaal prima. Het koerier bedrijf heeft ook gebeld om een afspraak te maken om het te leveren. De levertijd voor mijn bed was ook 14 weken, maar het was er al na 9.
Ik heb ook meerdere grote meubels bij Westwing besteld en nooit problemen gehad. Ik kon toen ook gewoon een afspraak maken bij levering.
Ik zoek een donkerbruine (beetje oversized) car/trenchcoat tussenjas, zoiets:
Deze lengte of langer (liefst iets langer denk ik). Deze is van &other stories maar niet meer in mijn maat (M of L). Prijs maakt niet heel veel uit, als 'ie perfect is wil ik wel tot 400 euro gaan want ik draag zoiets in beige nu al zes jaar de hele herfst, winter en lente haha maar die jas is echt een beetje vergaan. Belangrijker is dat het wel gewoon redelijke of liever goeie kwaliteit is, dus geen naked, temu etc.
Geen wol, liefst 100% katoen maar synthetisch mix is prima, gevoerd zodat ik 'm met een trui ook met kouder weer aan kan, knopen moeten helemaal tot boven dichtgaan, recht of A-lijn model. Liefst een beetje clean denk ik maar ik zou dit model in donkerbruin ook direct kopen:
bij sezane zag ik deze en ik overweeg 'm wel, maar weet niet of ik net zo lang blij blijf met de luipaardprint en ik vind 'm denk ik ook te “netjes”?
Ik heb gekeken bij mango, &otherstories, arket, cos, filippa k, vanilia, sezane, samsoe & samsoe, massimo dutti haha gewoon alles wat ik ken, ik ben niet zo op de hoogte
tips voor tweedehands winkels waar ze vaak dit soort jassen hebben zijn ook welkom! heb mijn vorige ook tweedehands gekocht bij penny lane in amsterdam, ga daar deze week ook even kijken denk ik
Bij hartendief in Leiden hebben ze tweedehands Burberry car/trenchcoats!
Iemand enig idee waar deze trui van Yvette van Boven van is?
Image search in Google chrome al geprobeerd?
Ja levert niks op helaas
Mannen van uniqlo! Heb zo’n jas in het donkerblauw.
Zou dit 'm kunnen zijn?
Leek me sowieso wel een flannel shirt van ymc, en dan dus de damesvariant (die heeft een ander kraagje).
Ik was vandaag in de kwantum Heerhugowaard.
Daar lagen er nog 3 → ik heb er zelf 1 meegenomen.
Hij was nu 60 euro
Woah in de sale?