Het 'help ik zoek'-topic

Ik heb er onlangs bij Hema gezien, in het bordeaux en zwart als ik het goed onthouden heb.

3 likes

Lidl, lang(er) binnenbroekje kort buitenbroekje

Lidl / Adidas sportbroek ik denk zonder binnenbroek maar wel langer

Plutosport - Adidas 2-in-1 Short

Ben bang dat je al snel uitkomt op een heren broekje als je iets langer wilt. Vroeger tijdens gymles koos ik altijd voor voetbalbroekjes die de jongens hadden, we hadden namelijk ‘verplichte’ gymkleding en ik voelde me destijds niet prettig in die bikershorts die dan weer voor de vrouwen bedoeld waren.

2 likes

In een poging mijn doomscrolling tijd een beetje in te perken heb ik een aantal puzzelboeken gekocht, en dit blijkt net zo verslavend (maar leuker!) te zijn als mn telefoon. Ik heb Murdle en Murdoku en een aantal boeken van Denkport (Bosatlas deel 1 en Het verhaal van Nederland). Nu kan ik met Denksport opties nog wel een tijdje vooruit, maar weet iemand of er een Engels/Amerikaans (Engelstalig) bedrijf is met soortgelijke boekjes? Ik vind vooral dingen als Quizfilippine (vragen beantwoorden en een aantal letters kunnen invullen) en kruiswoordraadsels enzo leuk . Leukste is nog als de boekjes net als bij Denksport ook een thema hebben. Het is wel om scrollen te vervangen dus het moet er een beetje leuk uit zien alsl het even kan :stuck_out_tongue:

Ik zoek een wat langere bikeshort die mat zwart is (dus geen glimmend sportstofje, maar katoen/elastaan ofzo) en die écht echt echt lekker stretchy is. Ik heb grote bovenbenen en veel die ik pas snijden zo in mijn been en zitten gewoon niet lekker.

2 likes

Ik lees mee! Ook op zoek

1 like

Ik vind zelf die van de HEMA fijn zacht en stretchy. De brede bovenrand is ook erg chill vergeleken met andere biker shorts die ik heb geprobeerd (die snijden vaak bovenin in mijn buik).

Ik draag hem alleen onder jurkjes tegen thigh chafing, maar misschien is hij te kort voor wat jij zoekt? Als je hem als broek wilt dragen dan is hij misschien wat te dun/kort!

1 like

Als het voor onder iets is, dan vind ik die van intimissimi fijn (Korte Broek zonder Naden van Onafgewerkt Katoen)

1 like

Geen antwoord op je vraag (ik puzzel zelf in het Nederlands) maar had je gezien dat er een nieuwe Murdoku uit is?

Ja, ik wil hem als broek dragen, niet onder iets, dus deze schijnt helaas teveel door.

1 like

Ik zou zeggen kijk even of je het een tijdje leuk blijft vinden met de boekjes die je nu hebt, ipv meteen een mega voorraad te bestellen?

5 likes

Heb ik gezien! Maar eerst even het boek dat ik al heb uitspelen voot ik er nog een koop.

3 likes

Het was meer een oriënterende vraag. Zo veel heb ik er niet hoor! 4 puzzelboeken waarvan 2 bijna uit zijn. Ik ben benieuwd wat er nog meer is.

2 likes

De quizpuzzels van Tex de Wit zijn echt toppers! Komt bijna (eindelijk!) weer een nieuwe uit, heb hem al maanden in de pre order.

6 likes

Oohh klinkt leuk! Die ga ik proberen. Bedankt voor de tip.

1 like

Ik kijk off campus (btw :hot_face::hot_face::hot_face::hot_face:) maar ik heb deze jurk NODIG
Iemand enig idee waar ik zoiets kan vinden? Hoeft niet de exacte print te zijn

3 likes

Dit lijkt wel de JLo jurk. Misschien als je zoekt op dupes van die jurk?

Edit: ik zie nu de rest van de mensen, waarschijnlijk was ze ook verkleed als JLo hahaha.

17 likes

Haha ja dat was ze ook maar kom via google lens niks vinden!

Die precieze zag ik zo gauw niet, maar in Vinted kan je met een foto zoeken. Ik deed dat net even en zag veel vergelijkbare jurken langskomen.

Ik heb deze MP Basics fietsshort voor dames - Zwart | Myprotein NL
net binnen gekregen. Ook grote bovenbenen en bij mij snijdt ie niet. Alleen is ie niet squat-proof bij mij en dat wil ik wel. Ik weet niet of jij er ook in wilt sporten, anders kan je 'm wel van mij overkopen? Ik heb een maat L liggen.

1 like

waar koop je gefermenteerde augurken? ipv die op azijn.