Het 'help ik zoek'-topic

Ik heb die timberland sandalen die toen forumtrend waren toen besteld en die waren echt veel te smal!

3 likes

Deze misschien? https://berg-maan.com/

3 likes

OMG JA!! Hehe. Inmiddels helaas wel een andere tas al gekocht maar onwijs bedankt! Ik ga de site opslaan.

2 likes

We hebben met ons bedrijf gekeken om dit als kerstcadeau te geven aan het personeel en er toen een paar besteld, vond ze (zeker voor laptoptassen) een beetje slap, misschien goed om te weten. :wink:

2 likes

Ik zoek een haarclip (type clas clip) voor echt dik haar, liefst een die ook niet meteen breekt? Drogist, H&M, Hema enzo is allemaal te klein.

1 like

& Other Stories

2 likes

Daar zie ik alleen een medium clip, die er niet groot uitziet.

Dr. Martens Blaire!
Vallen vrij ruim (zowel qua lengte van het voetbed als de hoogte en wijdte van de bandjes)

1 like

Bij mij waren de forum sandalen ook te smal, maar heb nu van Timberland de Belmar Waves en die zitten dan weer wel goed. Zal wel aan het model liggen idd, maar zo irritant eigenlijk

1 like

Voor de mensen die Docs als sandalen aanraadden: doen ze ook pijn bij het inlopen? Is het leer stug?

@Oubliehoorntje @chasingrainbows

1 like

Mwa ik heb nergens last van gehad, maar mijn hielen zijn al tig keer gehavend geweest door pumps en dr martens laarzen.

2 likes

Oke sorry hier ben ik weerrrrrr, ik zoek een leuke regenjas! Heb nu een Rains trenchcoat achtige jas maar ik voel me toch niet zo hip als ik hem aan heb haha. Ik denk dat iets een beetje oversized en baggy misschien wel leuk is. Zwart natuurlijk

Ik heb de sandalen en instappers met bandje achter de enkel en ik had bij beiden geen last. Normaal gesproken heb ik wel blaren bij Docs met inlopen.

1 like

Ik heb de Clarissa platforms en helaas wel altijd blaren op mijn hak. Nog steeds na 2 jaar :smiling_face_with_tear:.

1 like

Er is nu zo’n trend, althans ik denk dat het een trend is, waarbij er een ronde gesp onder je kleding wordt gedaan en je deze dan vast maakt met een stiekje Voorbeeld van wat ik bedoel

Weet iemand waar je zo iets fysiek in de winkel kan halen?

1 like

Is volgens mij gewoon zo’n bangle armband toch? Bij goedkope sieradenzaakjes zou ik denken?

2 likes

Ahhh, dit helpt iig al enorm. :joy: Was in m’n hoofd al aan het bedenken hoe zou je iets kunnen vinden, waar valt het onder of wat zou ervoor in de plaats kunnen. Had al gewoon van die hoepel oorbellen in m’n hoofd :joy: Maar een armband klinkt al logischer

1 like

Zou even bij de kringloop kijken, daar zie je die vaak wel bij de sieraden

2 likes

Ik ben op zoek naar een korte, niet strakke, broek voor het padellen. Ik kom alleen ultra korte broekjes tegen en daar voel ik me echt niet prettig in. Ik zoek iets tot net boven de knie. Liefst zo’n wijder broekje met daar in een strak binnenbroekje. Heeft iemand een tip?

Dit kan inderdaad ook gewoon met hoops oorbellen. Eigenlijk alles dat rond en hard is!

1 like