Het 'help ik zoek'-topic

Dit is de grootste die ik tot nu gevonden heb bij de Kruidvat. Mijn haar past er 1x in, helaas niet omhoog en weer naar beneden zoals op de foto hierboven, dus ik blijf nog verder zoeken.

Ik kan iedereen zo een haarstok aanraden! Even op YouTube zoeken hoe het werkt en je haar zit super stevig vast.

Ja goeie! Ik heb alleen veel lagen en krijg mijn korte lagen daar nooit netjes in, amar misschien is dat ook gewoon techniek/handigheid?

1 like

long shot, maar heeft iemand toevallig dit jurkje in maat L in z’n kast hangen dat je denkt neh draag ik niet meer? ik had hem op vinted gekocht maar diegene heeft het pakket niet op tijd verstuurd en reageert ook niet op m’n bericht dus ik dacht ik probeer het hier! ik houd vinted al als een havik in de gaten maar nog zonder resultaat. het is een jurkje uit een oude collectie van de h&m.

edit: heb er toch 1 op vinted gevonden maar uit frankrijk dus mocht iemand hier hem hebben, houd ik me aanbevolen haha

Was het deze die niet reageerd?

Al geprobeerd op foto te zoeken?
Zie hem wel meerdere keren erop staan namelijk
Deze is ook dezelfde toch ?

1 like

oooh je hebt hem! ontzettend bedankt, superlief. en die eerste reageert inderdaad niet, de advertentie staat er ook al 3 jaar op dus misschien heeft ze hem niet meer. hoe zoek je op foto? wist niet dat dat kon :face_with_hand_over_mouth:

1 like

Naast vind artikelen of leden. Zie er alweer 2 opstaan in L haha

5 likes

Wie o wie heeft de gouden tip voor een rok die kan fungeren als een onderrok voor witte/beige jurken en rokken? Het liefst eentje die wel tot bij de enkel of halverwege kuit, want ik hebt het nodig voor maxi jurken en rokken. De katoenen rokken die ik vind zijn dan net te dik om als onderrok te gebruiken of dan zitten er gehaakte motieven op ed.

Ik heb van Zalando een onderrok van huidskleur geprobeerd maar helaas valt het teveel op als schaduw eronder dus niet zo mooi.

1 like

Ik zoek kleine zwarte clipjes zoals deze om foto’s op te hangen. Liefst in een fysieke winkel. Ben al heel wat winkels afgegaan (wibra, zeeman, tedi, Action) maar helaas geen zwarte gevonden.

2 likes

Xenos

1 like

Sostrene Grene?

1 like

Bruna bij kantoorartikelen

2 likes

Gooi ook even een zoekverzoek dit topic in: waar koop ik nog fysiek een horlogeband zonder gezeur dat ik bij die winkel het horloge gekocht moet hebben? Vroeger zou ik naar de V&D gegaan zijn maar ja, die bestaan niet meer.

Ik zie hier op de markt altijd een kraampje met horloges en bandjes. Dat zou je kunnen proberen.

1 like

Dat kan gewoon bij een juwelier, die hebben genoeg losse horlogebandjes

4 likes

Ik was bij Treasure geweest en die waren heel snarky met: alleen als je hier gekocht hebt :wink: en markt is een goeie @Chesirecat daar had ik nog niet aan gedacht thanks!

2 likes

Markt was inderdaad een succes hier. Gelijk ook de batterij vervangen en alles is weer top dus thanks voor deze tip want ergens had ik dus echt nooit zelf aan gedacht als optie?

3 likes

Ik heb er zo 1 met lange mouwen, nooit gedragen maat L maar ik ben pas half augustus weer thuis

1 like

Ik moet een plekje weg laten halen tussen mijn borst en schouder in, precies waar mijn bh bandje normaal zit. Vanwege het genezingsproces kreeg ik het advies een sport bh te dragen en erin te slapen maar één die over je hoofd uitgaat lijkt me onhandig die eerste tijd.

dacht zelf aan een zachte bralette (van modal ofzo) en iets met lichte ondersteuning. Ik heb nogal grote borsten dus wat ondersteuning is wel fijn. Maar vooral zacht want als het over het wondje/litteken gaat mag het niet drukken.

Iemand nog een goede tip?

Misschien is zo’n sugar candy beha fijn?

4 likes