Het 'help ik zoek'-topic

Ik heb de down time van Elomi ook voor hete dagen want ik word dan gek van beugel bh’s. Ik vind het stevig genoeg en wat een verademing. Inderdaad van modal.

4 likes

De Feelou Big Cup BH is misschien ook wat voor deze situatie. Is eigenlijk een meegroei-zwangerschapsBH. Hij is van modal en beugelloos.

Of inderdaad de Sugarcandy, die is ook echt zacht maar mogelijk voelen de schouderbanden wel net meer als een gewone BH.

Ik vind de Chantelle Softstretch heel erg fijn, en dan specifiek dit model. Ik heb ook grote borsten en kon vanaf het begin van mijn zwangerschap niets meer verdragen rond mijn borsten/tepels, behalve deze beha. Het voordeel is dat hij nog voldoende steun geeft vind ik.

3 likes

Ik werd tijdens het maken van een puzzelboekje flink geconfronteerd met het feit dat ik echt niet kan rekenen :sob: is er een boek voor volwassenen waar je een beetje aan de basis kan werken? Ik zat al te zoeken naar boeken die bijvoorbeeld door pabo studenten worden gebruikt, maar ik vind eigenlijk alleen paginas waar je kan oefenen, en niet echt een boek ofzo met stap voor stap duidelijke uitleg. (Heb wel gewoon mn middelbare school diploma, maar ik voel me toch een soort analfabeet maar dan met rekenen).

2 likes

Misschien zou dit je kunnen helpen?

1 like

Dank je wel voor de link! Zoiets zoek ik idd. Binnenkort maar eens mn hersens laten kraken om (weer) te leren rekenen.

2 likes

Succes!! Enorm knap dat je het (weer) gaat proberen om te leren rekenen.

3 likes

Je zou ook naar de methode startrekenen van uitgeverij Deviant kunnen kijken. Ook die staan op Bol, maar vaak ook wel ongebruikt op marktplaats.
Dit is ingedeeld op de referentieniveaus, 1F is de basis, in het boek van 2F wordt er ook een deel van 1F herhaald en daarna verdiept op 2F aangeboden (in uitleg en opdrachten).

2 likes

Dank je wel, ik ga er naar kijken.

3 likes

Ik zoek kant en klaar pizzadeeg, van die bollen uit de vriezer. Albert Heijn had ze, maar ineens de vestiging hier in de buurt niet meer? Ze moesten wel altijd van ‘achter’ gehaald worden. Een andere super misschien die het verkoopt?

1 like

Ik weet welke je bedoeld en volgens mij liggen ze hier nog wel maarrr ik weet dat er hier diverse Italiaanse restaurants zijn die bollen verkopen voor thuis dus misschien kun je zoiets proberen? De prijs verschilt hier iig niet van die van de AH.

2 likes

Bij mij in de buurt verkochten ze het ook altijd bij de Jumbo!

2 likes

Jumbo heeft deze nog

1 like

Ik ben op zoek naar dit specifieke whiteboard met weekplanner wat ongeveer 1,5 jaar (denk ik) geleden bij de Action verkocht werd. Er hangt er eentje in het huis van mijn ex, en ik wil in mijn nieuwe huis graag precies dezelfde ophangen om voor mijn kinderen de verdeling van de week inzichtelijk te maken.

Foto van iemands Vinted advertentie af gehaald. Er staan er 2 op Vinted waarvan 1 wat beschadigd is (10 euro verzendkosten) en 1 van een Duitse verkoper (15 euro verzendkosten). Dus ik dacht ik probeer het eerst hier, mocht er iemand zijn die er toevallig nog eentje heeft staan die in goeie staat is en er vanaf wil voor een redelijk prijsje uiteraard :crossed_fingers::crossed_fingers:

1 like

Op marktplaats vond ik iig deze die hem ook wil versturen zo te zien

2 likes

Ah thanks, ja dat is precies dezelfde als die ik op Vinted vond (en de foto die ik gebruikt heb) die dus beschadigd is (zie de bollingen in het midden). Ik ga diegene zeker benaderen anders (via Marktplaats is verzenden al goedkoper zie ik, goed om te weten!) maar ik dacht dus ik probeer het eerst hier.

2 likes

Ah niet gezien of er beschadigingen waren, maar marktplaats is dus ook een optie om in de gaten te houden.

Sorry dubbelpost.
Er staan er op marktplaats meerdere als je zoekt op ‘weekplanner magnetisch’
O.a in Ede en Utrecht. Die in Ede is duur €10 maar staat er al heel lang op misschien kun je hem voor minder krijgen.

1 like

Aah heel erg bedankt! Heb berichtjes gestuurd!

2 likes

Heeft iemand tips voor een goede/fijne regenjas? Ben niet van plan om uren in de regen te lopen, maar bijv 10 min naar school lopen of 10 min naar station fietsen.

Heb nu een lange van rains maar die is echt aan het einde van z’n latijn en die zweet altijd heel erg, dus neig meer naar een waterafstotend jack ofzo? Maar dan word je vanaf je heupen nat :thinking:

Oh en geen 200 euro, iets van 50-100 euro, Vinted mag ook!

2 likes