Het 'help ik zoek'-topic

Weet iemand waar deze blouse van is die Nina in GTST droeg? Google reverse kan hem niet vinden

2 likes

Lijkt bijna overal uitverkocht te zijn, toevallig bij een van de filialen in Maastricht staat beperkte voorraad

Dat is ver weg van Rotterdam helaas

Ben voor de

Ayacucho Canopy Trench Coat Regenparka Dames

Gegaan en bevalt wel goed! Had van mij nog een tikje langer gemogen, knieen net niet droog op de fiets (ben lang) maar verder top! Lekker stofje, niet zwaar! Echt goed droog gebleven net

1 like

Ik ben opzoek naar een campingtoilettas. Geen idee of dat echt zo heet, maar ik bedoel een toilettas met zo’n haakje eraan zodat je hem kan ophangen.
Ik zag bijvoorbeeld wel deze bij de Xenos Reistas - zwart - 24,5x18,5x8,5 cm | Xenos. Maar die lijkt mij zo klein? Dan moet je daarnaast nog een extra toilettas hebben en alles elke keer overhevelen. Ik wil gewoon één tas voor shampoo, douchegel, bodylotion, scheermes, borstel etc.

2 likes

Ik heb deze: Ayacucho Easton Roll Toilettas | Bever

Lijkt ook klein maar in het onderste vak achter (dus niet dat mesh vak) doe ik full size shampoo, conditioner en zonnebrand. Dat vak loopt grotendeels of helemaal over de achterkant heen namelijk. Zeep heb ik wel vaak een blok of koop dat op bestemming. Rest van de spullen past er ook in.

Oeh nice! Thanks

1 like

deze van reisenthel is er in 2 maten
ik denk dat ik de reguliere heb en daar pas prima veel in voor vakantie, incl full sizes en elektrische tandenborstel

2 likes

Ik heb deze ook, zijn geweldig met allerlei vakjes ritjes etc en mega veel ruimte

2 likes

Ik ben erg tevreden over deze Toilettas Travel grijs | Decathlon https://share.google/nwK0RULpTu4OMRzjR
Het is niet té groot dat het nergens inpast, maar alles past er wel in :blush: vaak ook spullen van mijn partner. En het is van goede stevige kwaliteit, gaat al jaren overal mee naartoe, makkelijk schoon te maken en goed betaalbaar.

4 likes

Ja, deze gebruiken wij ook, heel fijn. Zo stom dat je op de foto’s niet goed alle vakken ziet, er past zoveel meer in dan ik dacht op basis van de foto’s.

2 likes

Inderdaad, aan de achterkant passen nog grotere flesjes etc

1 like