Het 'help ik zoek'-topic

Ik heb deze, heel blij mee

https://www.decathlon.nl/p/lange-regenjas-raincut-voor-dames-roze/324641/c264m8732081

4 likes

Ik vind de regenjas van America today fijn en verkrijgbaar in heel veel kleuren

1 like

Ik zoek een Ă©cht fijne sportbh voor grote borsten (maat 95G) die veel steun geeft. Het liefst eentje waar tussen m’n borsten de stof ook tegen m’n borstbeen komt. Snapt iemand wat ik bedoel? Haha

Ik zag vorige week diverse mooie hangen bij de Scapino in de winkel, ze staan ook online zie ik.

1 like

Ik zou bij Panache kijken!

2 likes

Ja, je bedoelt denk ik dat je niet een grote borstworst creëert. Dat heb je snel bij van die sportbhs die meer een soort top zijn.

Ik heb (80H) heb er een van Q-linn (de Barcelona) die goed past en eigenlijk perfect is, op 1 ding na en dat is dat er in de cups een soort mesh zit waar ik enorm jeuk van krijg. Mijn huid is sowieso gevoelig hoor en het zit in meer sport bh’s, volgens mij ook in shock absorber. Dus als je daar niet snel last van hebt, zou ik het zeker aanraden. En misschien heb je er ook wel die het niet hebben. Qua pasvorm en service echt heel goed, op basis van meten krijg je er drie thuisgestuurd en de maat die het best past hou je. Ze zijn wel duur.

Verder wil ik inderdaad panache nog een keer proberen, hoewel ik daar ook veel van die ‘topjes’ zie en Elomi schijnt ook goede te hebben.

1 like

(regenjas)
Zelfde vraag! Mag van mij wat duurder, moet echt veel fietsen in de regen, zweet dan best wel. Liefst ook over het zadel, dat je niet steeds een natte bil hebt.

Die van america today vond ik heel zweterig en het rubber begon na een paar jaar af te bladderen. De lila fietsponcho van de hema is totaal niet (meer) waterdicht nu helaas na een jaartje.

1 like

Ik ben heel blij met deze https://www.zalando.nl/the-north-face-nukabira-rain-shell-regenjas-black-th321u05j-q11.html

De regenjas van Uniqlo is ook oké, maar was bij mij na twee jaar niet meer waterdicht.

2 likes

Ja, maar je borsten zitten daar wel apart in. Net zoals Shockabsorber. Of jullie bedoelen iets anders dan ik denk.

Haha ja idd ik wil geen borstworst! Eigenlijk t liefst gewoon de steun van een normale bh maar dan zonder beugels. Ik ga de tips bekijken. Thanks!

1 like

Ja er zitten vaak wel cups in, maar vaak zit alles dan wel zo geplet dat het naar het midden gedrukt zit en met een T shirt eroverheen ziet het er als 1 geheel uit. Bovendien vind ik het ook niet fijn zitten als het zo geplet is. Vooral met sporten wil ik niet een klomp strak ingesnoerd op m’n borst hebben zitten.

Ik heb alleen maar Panache sportbehas eigenlijk (volgens mij de Endurance?) en die ziet er op de plaatjes wel uit alsof het één borstworst is, maar heeft gewoon beugels en je borsten zitten echt los in de cups, zit alleen ook nog een laagje stof overheen zeg maar
Vind die superfijn

2 likes