Het 'help ik zoek'-topic

Is het niet van weatus? Of van puntje pintje 3000?

@CTFxC @Sobremesa Nope, maar bedankt!

Bedoel je zo’n nutribullet? Ik vind die juist super fijn!

Deze schoenen in 38 of 39 (of iets wat erop lijkt) niet te hoge hak want ben al 1.80. (deze zijn van & otherstories maar helaas uitverkocht)

1 like

Nee! Ik vind ‘m heel fijn, gebruik het echt voor vanalles. Shakes, smoothies, soep, sausjes etc.

Ik denk dat ik weet wat je bedoelt maar kan niet op titel of artiest komen.
Het is een stop motion music video toch? Misschien dat als zoekterm gebruiken?

Ik zoek een mom jeans die mooi om je kont zit. Wie heeft de gouden tip!

@Noor volgens mij is het geen stop-motion!
@Ditto nee is 'm niet, het nummer wat ik bedoel ook ouder dat die

Maar bedankt allebei :)!

Ik wil een nieuw dekbed (geen dekbedovertrek/hoes) kopen. Hebben jullie tips voor materiaal en welke winkel goede dekbedden heeft? Ik dacht zelf gewoon aan Hema of Ikea.

Ik-vraag-dit-voor-mijn-vriend :upside_down_face:

Mijn vriend draagt voor zijn werk vaak overhemden, en nu heeft hij 1 favoriet overhemd (van Simon Carter) wat precies de goede combi is tussen netjes & grappig (zie hieronder het plaatje). In zijn ogen is dat: een mooi net overhemd met strakke snit, van een mooi materiaal. Liefst in een heel standaard kleur (blauw of wit). Maar met een subtiel ‘grappig’ dingetje. In dit geval de geborduurde haaitjes. Juist omdat het geborduurd is ipv gedrukt vindt hij het zo’n mooi hemd.

Mijn vraag is nu: kennen jullie nog meer merken die dit soort overhemden verkopen? Liefst dus niet met bloemen enzo, maar met een subtieler element.

Ik vind die van H&M ook fijn.

1 like

De H&M inderdaad. Ze hebben veel leuke designs en de kwaliteit is ook goed vind ik (al best vaak gewassen en de kleuren zien er nog steeds goed uit. Ook qua prijs valt het reuze mee.

1 like

Je bedoelt echt een dekbed toch? Geen dekbedovertrek/hoes?
Het ligt er misschien ook een beetje aan wat je zoekt in een dekbed. Wil je dat hij mega warm is, of heb je het zelf juist snel warm. Wil je 4 seizoenen of gewoon 1. Wil je dons of synthetisch.

Ik heb er zelf 1 van Ikea en ben er prima blij mee. Ook fijn dat je daar veel keus hebt (in kwaliteit/dikte/materiaal/4 seizoenen) en je ze allemaal goed kunt voelen in de winkel.
Heb m ook al een paar keer in de was moeten doen, heeft ie gewoon overleefd :+1:
(ik zal als je wilt thuis even spieken welke ik heb)

Ongevraagd advies: als je echt een koukleum bent is een deken van Texelse wol echt HEMELSSSS. Dat had ik als kind :sweat_smile:

1 like

Ja een echt dekbed! Zal het nog even aanpassen in mijn post.

Dit soort blousjes heb ik veel bij de WE gezien. Ik weet alleen niet zeker of die er op zijn geborduurd

1 like

Waar heb je hem gevonden nog?

Ik weet zo geen merken maar bij de Bijenkorf zie ik altijd wel veel van dat soort overhemden hangen, misschien kan hij daar eens kijken

1 like

Bij de kwantum in Utrecht. Daar lagen er een week terug nog heel veel.

1 like

Scotch & Soda!

1 like

Ik ben één van mijn oorbellen kwijtgeraakt dit weekend en ik baaaal zo. Ik had ze nog maar net en ze waren niet goedkoop. Het ringetje is opengegaan en ik ben alleen het bedeltje kwijt. En die ringetjes gaan echt met geen mogelijkheid open dus snap er niks van.

Maar goed mijn vraag is: heeft iemand deze toevallig in het zilver liggen en wil je er vanaf? https://www.anna-nina.nl/nl/product/single-comet-ring-earring

(Online zijn ze al heel lang uitverkocht, en ik had de laatste bij de Sissy Boy in mijn stad)