Het 'help ik zoek'-topic

Ik ben op zoek naar dit kussen van de Kwantum. Hij is online uitverkocht en ze kunnen me niet vertellen bij welk filiaal die nog op voorraad is. Iemand hem ergens gezien?

Ik ben op zoek naar een strakke lang zwarte rok met een split (het liefst twee aan de zijkant). Ik had er zo een maar die is kapot en helaas niet meer te koop. Ik kan alleen nergens iets soortgelijks meer vinden

Boohoo?

1 like

Volgens mij zag ik er een bij My Jewellery, wel een rib stofje volgens mij.

1 like

Weet iemand waar je in de stad (Utrecht) van die pols, knie en elleboogbeschermers kan kopen voor het skaten?

Ik ben op zoek naar een donkergroene panty, liever niet te duur :see_no_evil:

Decathlon, maar dat zit natuurlijk niet in t centrum (weet niet of dat een vereiste was).

1 like

Thanks! Was wel een vereiste, maar op zich kan ik ook wel naar Leidsche Rijn fietsen dus top.

1 like

Ik zoek een picknickkleed dat wasbaar is in de wasmachine, met een waterdichte onderlaag. Iemand een idee?

Weet iemand waar dit rokje van is?

Iemand tips voor betaalbare maar toch degelijke tuinmeubelen?

Zoiets? https://koidazur.nl/collections/earrings-1/products/gold-hoop-earring-with-smooth-pebble-gemstone-charm

1 like

Wie heeft nog dé tip voor leuke kwalitatieve badpakken/bikini’s in de stijl van Love Stories.

Ik heb er zelf geen eentje maar ik zie er wel een paar op Marktplaats:

lampen
€ 7,50

1 like

Graag gedaan! Er staat er ook nog eentje in Tilburg maar die is gereserveerd. Wellicht komt die nog vrij. Hopelijk kan je het lampje nog bemachtigen!

Ikea tafellamp Lykta incl lichtbron LED GERESERVEERD JOCHEM
€ 9,00

1 like

Ik zoek een nummer/band/videoclip!

Het is een vrij oud nummer (minimaal 12 jaar denk ik?) en het is van een band. In de clip veranderen de bandmembers in kleine speelgoedpoppetjes in iemands achtertuin. Ik heb helaas niet meer informatie D: Iemand die toevallig weet welke clip ik bedoel?

edit: Ik bedacht me ook nog dat ze werden gelanceerd vanuit een slaapkamerraam naar buiten!

Wat voor speelgoedpoppetjes? Jongensband / meidenband? Weet je het type muziek?
Ik ken wel Viva Forever van de Spice Girls waarin de bandleden in een soort poppetjes veranderen, maar dat voldoet niet 100% aan je beschrijving.

2 likes

Ik weet niet wat voor’n speelgoedpoppetjes het waren, ik denk van die soldaat-achtige poppetjes, maar weet het niet zeker. Het is een band alleen bestaand uit mannen en het de muziek valt denk ik onder pop-rock-punk? Thanks in ieder geval!

Ik herinner me denk ik ook nog een laatste shot: dat de poppetjes in de vuilnisbak (zo’n metalen, waar Oscar van Sesamstraat ook inzit) worden gegooid.

Het is denk ik al wel 10 jaar geleden dat ik het nummer voor het laatst heb gehoord. Mijn moeder vond het een leuke clip, maar kan het helaas niet meer aan haar vragen welk liedje het was.

Deze is het vast niet want aan het einde vliegen ze weg in een helicopters @Meka

1 like

Nee klopt, maar toch bedankt! Ik denk dat ik maar moet accepteren dat dit een hopeloze zoektocht is haha.

1 like