Het 'help ik zoek'-topic

Ik ben op zoek naar een bepaald boek waarvan ik de naam niet weet. Het is een informatief boek met daarin bevolkingsgroepen van over de hele wereld met veel foto’s en informatie. Het boek is zeker wel 20 jaar oud. Heeft iemand een idee welk boek ik bedoel?

Ik ben op zoek naar het merk van een bepaalde winterjas. Het is een jas voor dames met dinosaurussen erop allemaal dezelfde met die lange nek geloof ik. De jas is groen/blauwig en de dino’s zijn groenig. Hij is er denk al 2 jaar (weet ik niet zeker) en heeft een zacht stofje. :smiley:

Oh zijn het panters, HAHAHAHA goed haha. Dat is hem wel!!! Top dankje. Nu snap ik waarom ik hem nooit kon vinden op google :joy:

9 likes

Ik zoek zo’n soort jurkje heeft iemand enig idee?

hahaha een sims foto… maar ik zoek zo’n soort set, dus een glitter co-ord, maar niet te trashy (en dat is eigenlijk alles wat ik vind)

7 likes

hahaha ja daar kom ik ook op uit, maar is echt trash allemaal

zag laatst zoiets bij iemand en dat was echt van mooie kwaliteit :’(

1 like

Weet jij toevallig hoe de maten vallen? En hoe lang duurt het verzenden ongeveer?

De free people 100 degrees dress.
Er bestaat ook een 200 degrees dress.

En op nakd worden ze nagemaakt.

1 like

Oh tof! Thanks voor je reactie

alles over voor de admin approval

Ik heb toevallig ook voor het eerst besteld, bikini’s en badpakken. De reviews er onder zijn echt ideaal inderdaad.

1 like

Ben heel benieuwd! Over 2 weken binnen als het goed is.

1 like

Geen idee hoor of dit het juiste topic is. Maar ik ben opzoek naar een betaalbare twijfelaar 120/200 of 140/200. Maar dan geen boxspring maar een ledikant (echt nooit geweten dat dit ook gebruikt wordt voor ‘gewone bedden’ en niet alleen voor kinderbedjes)

Alleen ik zoek iets wat beetje stoer/industrieel is en een wat donkerdere houtkleur heeft. Leen bakker en de IKEA hadden echt niks. En ik kom alleen maar bedden boven mijn budget tegen. Heeft iemand nog ideeën toevallig?

1 like

Heb je al bij Wehkamp gekeken? Wij hebben daar vorig jaar een bed gekocht en ben er echt blij mee.

1 like

Bedankt voor de tip! Staan echt heel wat bedden op, dus denk dat het hier wel gaat lukken :smile:

1 like

Deze misschien, van National Geographic?

51fq243HyWL

Het is hem niet maar wel heel vergelijkbaar en interessant, dankje!

1 like

Dit rokje in maat M, hij wordt helaas niet meer verkocht. Wie o wie?

Weet iemand een winkel waar je dit soort jasjes kan kopen? In satijn(achtige) stof maar dan niet met draken of rare prints/teksten :see_no_evil:

Ik ben op zoek naar een klein (rechthoekig of vierkant) en ultra stevig kussentje voor in bed. Wel echt een slaapkamerkussentje waar ik een gewone wasbare hoes omheen kan doen. Misschien heeft iemand een tip?