Het 'help ik zoek'-topic

Qua maten is het echt verschillend per product. Ik lees bij elk product de reviews door en bij die reviews staan ook de lengtes, gewicht, borstgrootte en afmetingen van die personen, dus op basis daarvan kies ik mijn maat. Is tot nu toe altijd goed gegaan!

Het pakketje werd bij mijn na 1 dag verzonden en kwam hier na een weekje binnen. Vond het vrij snel gaan.

1 like

Oh tof! Thanks voor je reactie

Neem die bovenste @instantramen!

1 like

alles over voor de admin approval

Ik heb toevallig ook voor het eerst besteld, bikini’s en badpakken. De reviews er onder zijn echt ideaal inderdaad.

1 like

Ja ik ook bikinis inderdaad en wat zomertopjes. Vind de bikinis betere kwaliteit dan h&m zelfs haha

1 like

Ben heel benieuwd! Over 2 weken binnen als het goed is.

1 like

Geen idee hoor of dit het juiste topic is. Maar ik ben opzoek naar een betaalbare twijfelaar 120/200 of 140/200. Maar dan geen boxspring maar een ledikant (echt nooit geweten dat dit ook gebruikt wordt voor ‘gewone bedden’ en niet alleen voor kinderbedjes)

Alleen ik zoek iets wat beetje stoer/industrieel is en een wat donkerdere houtkleur heeft. Leen bakker en de IKEA hadden echt niks. En ik kom alleen maar bedden boven mijn budget tegen. Heeft iemand nog ideeën toevallig?

1 like

Heb je al bij Wehkamp gekeken? Wij hebben daar vorig jaar een bed gekocht en ben er echt blij mee.

1 like

Bedankt voor de tip! Staan echt heel wat bedden op, dus denk dat het hier wel gaat lukken :smile:

1 like

Deze misschien, van National Geographic?

51fq243HyWL

Het is hem niet maar wel heel vergelijkbaar en interessant, dankje!

1 like

Dit rokje in maat M, hij wordt helaas niet meer verkocht. Wie o wie?

Weet iemand een winkel waar je dit soort jasjes kan kopen? In satijn(achtige) stof maar dan niet met draken of rare prints/teksten :see_no_evil:

Ik ben op zoek naar een klein (rechthoekig of vierkant) en ultra stevig kussentje voor in bed. Wel echt een slaapkamerkussentje waar ik een gewone wasbare hoes omheen kan doen. Misschien heeft iemand een tip?

Misschien scotch & soda, weet neit of ze het dit seizoen ook hebben, maar die hadden zulke voorgaande jaren volgens mij wel

Ik ben op zoek naar het liefst exact deze jas van Weekday (al een poos uitverkocht), of anders een goede look-a-like! Iemand tips?

2 likes

Misschien het merk ‘Urban Classics’.

Dankjulluewel @anon42392789 en @kika ! :innocent:

deze is vandaag bij zalando lounge onder het kopje ‘tommy hilfiger’

1 like