Het 'help ik zoek'-topic

volgens mij is deze jas (of iets heel gelijkends) wel vaker ik het herfst/winterseizoen bij de weekday te vinden, dus misschien even geduld haha

Welke maat zoek je? Ik heb bijna deze van de Monki.

Ik zoek de lichtere varianten zoals op het plaatje, maar heel erg bedankt!:innocent:

Ik zoek inderdaad met, maar de site kende ik nog niet. Bedankt voor de tip!:innocent:

Voor je hoofd gewoon? Ik slaap altijd op kleine harde kussentjes en de beste is zo’n raar opblaasbaar campingding, dat kan je dan gewoon heel hard opblazen en er een hoes om doen. Verder zoek ik ook al 10 jaar :joy:

Maat M of L!

Ik heb een XL die ik niet draag, maar misschien wel erg oversized!

Mocht je deze alsnog graag willen verkopen (en @lovewarrior wil hem niet), dan heb ik misschien wel interesse!

Dankjulliewel! Door jullie tips met zoektermen op marktplaats deze gevonden :innocent:

3 likes

Kun je me een foto sturen per pb?

Ja, sorry! Doe ik binnenkort. Ben nu even niet thuis, maar je krijg ‘m snel.

Iemand enig idee waar ik zo’n oorbel goedkoper kan krijgen?

Sowieso op ali:

€ 2,42 41%OFF | Europese En Amerikaanse 925 Sterling Zilveren Oorbellen Enkele Rij Crystal Zirkoon Stud Oorbellen Voor Goud Zilver Kleur Mode-sieraden

Ik heb meerdere oorbellen van deze verkoper en die zijn allemaal nog heel mooi. Verkleuren niet. Zelfs na er herhaaldelijk mee douchen etc.

1 like

Ohh wat fijn! Bedankt

1 like

Love it, Thanks!

1 like

Ik weet eigenlijk niet of het de bedoeling is dat dit topic hier ook voor gebruikt wordt, maar weet iemand in welke bijenkorf deze sandalen nog verkocht worden in maat 41? Of kent iemand iemand die bij de bijenkorf werkt en mij verder kan helpen? Ze zijn in de sale dus winkelvoorraad checken werkt niet helaas. Online bij andere winkels zie ik ze wel, maar daar is dan geen sale.

1 like

Ik heb laatst met iets (was ook in de sale) contact gehad met een medewerker. Die kon het wel opzoeken en ze helpen heel netjes. Dat was via de chat op de site.

1 like

Ik wist niet eens dat de Bijenkorf een chat functie had. Ik ga het meteen proberen thanks!

1 like

ben echt verlieeeefd op deze tas :frowning:
iemand enige idee waar die van is? of een soortgelijke?

Schermafbeelding 2020-08-01 om 20.46.45

1 like

O wauw, ze zijn echt heel mooi! Hoop dat je ze nog ergens kan vinden!

1 like