Het 'help ik zoek'-topic

Ik heb een Nike Pro legging die aan de binnenkant een dun laagje fleece heeft, zit super lekker en hoog en schijnt echt niet door. Mijne is al van twee jaar terug, dus de exacte kan ik niet voor je linken, sorry!

1 like

Lululemon? Of een ander yogamerk al geprobeerd? Die schijnen volgens mij echt niet door!

Girlfriend collective leggings! Zitten ook echt heeeeeeerlijk!

1 like

Ik zoek een nieuw dekbed.
Heb nu 10 jaar een half synthetische gehad en nu zou ik wel een donzen willen.
Maar dan wel echt minimaal 90% dons, en het liefst ganzendons, maar eendendons is ook wel OK.
En 1 die je kunt wassen zelf…

afmeting 220 x 240, budget is ongeveer 350 euro…
Heeft iemand de beste tip? Ik vind zelf wel wat opties, maar hoor graag persoonlijke ervaringen.

Ik zoek een webshop die deze blazer van Mango nog verkoopt in een maat S.

Story is er niet meer dus weet niet hoe het eruit zag maar misschien zoiets: https://www.only.com/nl/nl/on/sportkleding/sweats/effen-gekleurd-sportjack-5714507916041.html?gclid=Cj0KCQiA8dH-BRD_ARIsAC24umZEzksPT_SG8B9faYXdzHbON0PHgELg87rj2S5nzGWS8LcF_-SI5jYaAqEEEALw_wcB&gclsrc=aw.ds

1 like

Is er iemand die een leuke stieglitz legging verkoopt in maat 38? Ik koop liever tweedehands dan nieuw :slight_smile:

Iemand toevallig deze ketting van de zara liggen en hem wil verkopen?

Óf toevallig tegengekomen op Vinted/UW/MP
Óf een leuke soortgelijke gezien?

Vind hem zo leuk!

Deze trui/dit jack, zal wel blind zijn maar kan hm niet vinden op de site :sweat_smile::sweat_smile:

Is het niet deze?

Jaaaaa super thanks!

1 like

Ik zoek precies zo’n muts qua ‘afzakkerigheid’ en kleur. Kan hem alleen nergens vinden. :slightly_frowning_face: Het mag ook vanuit een ander land zijn. De kleur komt op de foto’s niet heel goed over maar het is een beetje grijs/beige. Op de foto’s lijkt het meer grijs maar het is iets warmer. Misschien zelfs wel meer taupe.

Jaaa :heart_eyes: ik ben sinds vanmorgen helemaal verslaafd.

1 like

https://www.hoedshop.nl/Merino-Kasjmier-Long-Beanie-by-Lierys.html?

Ik zag gister een vrouw lopen met een korte rode donsjas die iets wijder viel, vooral van achter. Ze combineerde het met een zwarte skinny en docs dacht ik. Ja zag echt dat de jas van achter wat meer omhoog stond/boller was. Iemand zoiets wel eens gezien?

Je zou kunnen kijken op dekbed.discounter

2 likes

Thanks! Ik lig as we speak al onder mijn nieuwe ganzendons dekbed :smiling_face_with_three_hearts:
Wat een genot, hoe heb ik dit niet kunnen missen?

1 like

Ik dacht even dat dit bij elkaar hoorde

25 likes

Weet iemand waar de trui van Maan van is in de Bolletje reclame?

Weet iemand waar je zulke sleutelhangers kan bestellen/maken? Van je eigen gekozen dorp/stad