Het 'help ik zoek'-topic

Iets anders dan je voorbeeld maar misschien is het wat:

Ipv naam dan plaatsnaam uiteraard :blush:

Oh helemaal top! Thanks!

1 like

Screenshot 2021-01-05 at 18.34.11
Iemand enig idee waar deze schoenen van zijn?

Wat is een fijne thermos ‘‘soepkom to go’’? Het liefst eentje waarbij je de ‘‘deksel’’ als soepkom kunt gebruiken en waarmee de soep goed warm blijft tot de lunch.

Ik ben eigenlijk op zoek naar alle Harry Potters in het Engels, liefst als complete box set. Weet iemand goeie tweedehands sites, zodat ik geen geld aan de schrijfster geef? :grinning_face_with_smiling_eyes: Marktplaats hou ik al in de gaten en bij Bol zijn ze tot nu toe alleen maar duurder dan de nieuwe, en dat gaat me ook net iets te ver.

1 like

Misschien een open deur, maar heb je al op www.boekwinkeltjes.nl gezocht?

2 likes

Nee daar had ik nog nooit van gehoord haha! Dank je wel, ik ga even kijken!

1 like

Een tijdje terug vroeg ik of iemand wist waar ik een bepaalde muts kon kopen. Uiteindelijk heb ik hem via AliExpress gevonden. Deze is echt pĂ©rfect. De kleur, de ‘afzakkerigheid’. Hij zit super lekker en de kwaliteit voelt erg goed. Was ook snel binnen.

3 likes

Ik ben opzoek naar deze slippers in maat 39
https://www.adidas.nl/adilette-badslippers/FU9895.html

Ik hoorde weleens dat mensen dan via duitsland ofzo bestellen. Ik zie ze dus ook staan op adidas.de maar wanneer je dan naar je kassa gaat staat hij automatisch op land duitsland
 Dus als iemand weet waar ik ze gewoon kan bestellen :pray:

2 likes

Misschien niet helemaal waar je naar op zoek bent. Maar ik heb een bottle van Chillys en ben nu ook een beetje aan het oriënteren op bekers/bowls voor warm eten. Ik neig er zelf naar om deze te kopen, omdat ik echt wel blij ben met mijn bottle. Die blijft echt superkoud, maar ook goed warm bij thee bijv
 https://www.chillysbottles.com/nl/products/food-pot-stainless-steel?sku=F500SSSTL

1 like

Ik weet niet of keller-x een betrouwbare website is (heb er nog nooit van gehoord) maar daar hebben ze deze nog! Linkje
Edit: Oh wel maat 39 1/3 zie ik nu. Geen idee of dat heel veel groter is

1 like

Ik zoek een koptelefoon/microfoon om af en toe mee te bellen via laptop. Heeft iemand een tip?
Hoeft geen supersonisch ding te zijn maar gewoon okay kwaliteit, ik gebruik hem maar een aantal x per week, dus niet om hele dag muziek te luisteren (noise cancelling ook niet nodig)

Geen idee wat je budget is, maar ik ben erg fan van mijn Clam en ik ben een zeurpiet wanneer het om geluid gaat.

1 like

Tnx, o ja goed punt. 50 euro max,
dit zou dus nog net kunnen maar missch goed om te vermelden dat ik liever een dunne band wil (zoiets) ivm krullen (die na een tijd pluizen/ingedeukt raken door dit zware ding haha)

Wil je echt een koptelefoon of kunnen het ook earpods zijn?

Ik zoek voor een cadeau een activity tracker, waarmee je alleen stappen e.d. telt en je hartslag en bloeddruk kunt meten. Niet zo een waarmee je ook je mail kan checken of kan appen en dergelijke. Iemand een idee? Het is voor een man. Ik ken zelf alleen fitbit van naam

Xiaomi heeft een goede simpele teller. Je kan er wel inkomende oproepen en sms’en op zien, maar niet beantwoorden of opnemen. Heeft ook een simpel zwart wit schermpje. Het is de Mi band 3, met recentere modellen heb ik zelf geen ervaring

1 like

Mogen zeker earpods zijn. Bestaan die ook met een goeie microfoon? Kon ik zo snel niet vinden

Oh nice, die specs zien er goed uit en de prijs ligt ook veel lager dan ik in gedachten had! Bedankt voor deze goede tip, dit gaat hem worden denk ik. Mocht het goed bevallen dan kan hij altijd nog een duurdere kopen.

Mijn vriend heeft ook een iPhone maar deze werkt prima! Er zijn wel 2 varianten volgens mij, Chinees en Europees. Dus wellicht lag het daaraan?

1 like