Het 'help ik zoek'-topic

Heeft iemand een tip voor een haarmasker voor beschadigd, dun haar, dat ook budgetproof is?

Ik hou wel van ultra doux met advocado… al hebben die in NL een andere naam (ultimate blends nvdr :wink:). Hier op het forum hoor ik veel over die banana hair food maar die heb ik nog niet geprobeerd. Oh, als je toch budget gaat : more is more :smirk:

Bedoel je deze? :blush:

Dat is em!

1 like

Dankjewel!:hugs:

1 like

Iemand die toevallig weet waar deze top van is? Ik zag hem net voorbij komen in het NOS journaal maar weet niet wie hem draagt en hoe ik hem kan vinden. Het kan ook een jurk zijn trouwens :sweat_smile:.

Viel mij ook op in de uitzending, heel mooi! Dacht even dat hij misschien van Co’couture of Neo Noir was, maar kan hem toch niet vinden op hun websites. Hier heb je dus niks aan. :no_mouth:

2 likes

Ze heet Marleen de Rooy. Misschien kun je het vragen op Twitter. Ze heeft het ook aan op Rondje binnenhof #9 op YouTube haha. Het is een top.

1 like

Ah thanks! Ik heb geen twitter dus ik heb haar op instagram een berichtje gestuurd. Voelt wel heel kansloos haha. Ik hoop dat ze reageert

Edit: gevonden via de styliste! Het is deze van Bruuns bazaar via zalando

https://img01.ztat.net/article/spp-media-p1/f318a5f0d64333828326cce1d064bf35/f4c9c4b25c3c44259e6ac993bbfded53.jpg?imwidth=1800&filter=packshot

2 likes

Het zou best een body kunnen zijn. Dus ik zou daar op zoeken dan heb je meer kans om iets soortgelijks te vinden. Zoeken op body offshoulder. En dan nog opzoeken op stof soort of iets, omdat je natuurlijk een wat glanzende zoekt

1 like

Top other stories

Deze van &other stories vind ik ook nog erg mooi!

1 like

Deze trui van Asos… overal uitverkocht iemand een idee hoe ik er toch aan kom?

2 likes

Ik zweer echt al jaren bij deze: Waterfles Ellipse 500 ml - wit | Mepal , zo’n fijne fles. Maar ik maak hem ook wel echt om de paar dagen heel grondig schoon met een flessenborstel en ik denk dat dat ook wel bijdraagt aan dat 'ie lang mee gaat: flessenreiniger 2 stuks - HEMA zoiets, ik heb niet precies deze maar wel zo’n grote om de fles goed schoon te krijgen en die kleine om de randje aan de binnenkant van de dop heel goed te reinigen en dat werkt bij mij perfect.

4 likes

Hydroflask. Superding, rvs dus smaakt nergens naar. Kan er ook gewoon met de afwasborstel in want de opening is groot genoeg. Heb er ook een koffiebeker van en heb die een keer per ongeluk na een week pas afgewassen :no_mouth: was alsnog zo schoon en geen geur of smaak over.

2 likes

Ik gebruik gewoon altijd een lege frisdrank fles (of van sap, limonade etc.) 2/3 keer voordat ik m inlever. Nooit last van schimmel, vieze smaakjes etc. :sweat_smile:

Deze vind ik ook ideaal, gaat bij mij ook in de vaatwasser. @Santeria

1 like

Super dunne goud(kleurige) ringetjes die strak om mijn oorlel heen zitten. Iemand enig idee? Ik kan dat zo lastig inschatten online

Al bij piercingshops gekeken? Daar staat vaak de dikte en diameter van de ringetjes bij. Ik denk dat je moet kijken naar 0.6mm dikte en 6/5mm diameter

1 like

Long shot, verkoopt iemand hier deze trui?

1 like

Op de site hartstikke uitverkocht, maar misschien is iemand onlangs nog in de winkel geweest of iemand die een van deze verkoopt in maat 38 (van de monki)
afbeelding afbeelding

2 likes