Zitten ook mooie tussen, Dankje!
Oké, dit is een ontzettende long shot maar niet geschoten is altijd mis… heeft iemand een idee waar de oorbellen van de presentatrice van het RTL verkiezingsdebat vandaan kwamen? Ze zijn goudkleurig, studs waarbij aan de achterkant van je oor een paar blaadjes hangen. Het lukte niet om een betere foto dan onderstaande te maken:
Ik zie er niks van, maar bedoel je zoiets?
Is ze ‘bekend’? Of kan je haar op een andere manier dan bijv insta contacteren?
Dit lijkt er inderdaad op, dankjewel! En @mevrouwmand, goed idee, had ik nog niet aan gedacht, dankje!
Ik zoek een leuke kleurrijke tapijt(loper) voor in de keuken en ik vind niks online
Iemand toevallig een idee?
Wel een andere stijl dan je foto’s maar ik heb deze loper bij Flying Tiger gekocht (afbeelding is een kleiner matje maar ik kon geen foto van de loper vinden, de kleuren komen wel overeen). Wel al een tijdje geleden trouwens.
Bij escapestore.be hebben ze dergelijke tapijten. Ik zag op hun instagramstory onlangs dat ze er nog veel meer binnenkomen.
Ik heb deze van Mango in dat model. Gekocht op Zalando (en daar uitverkocht), maar misschien kan je hem nog elders vinden?
Online wel uitverkocht dus via click/collect misschien
Ze heeft op een eerdere foto gereageerd dat ze van Storets zijn
Dankjewel.
Ik heb vanmorgen nog gekeken of ik de jasjes op de site terug kon vinden, dat is me niet gelukt. Hopelijk heb jij meer succes
Nou… volgens mij komen ze ook daar van alli eerlijk gezegd en heb nu wel dezelfde op alli gevonden… alleen voor kinderen nog niet. Misschien heeft zij hem laten vermaken?
Maar wil je wel dat hij er zo uitziet (nepleer) of bedoel je dat je hem van stof of zo wil?
Oh ja goeie, nepleer inderdaad! Wil het liefst dat het er zoals het voorbeeld uitziet.