Het 'help ik zoek'-topic

Retulp vind ik een lekker formaatje (300ml) en lekvrij: https://consumer.retulp.nl/

1 like

Ik heb een fijne van Decathlon, 300 ml dacht ik. Kostte een tientje en werkt goed! Geen plastic en in de dop een filtertje maar dat gebruik ik nooit.

1 like

Iemand toevallig dit jasje te koop in xl?

Kijk al een tijdje op Vinted maar helaas nog geen geluk gehad :joy:

Ik heb er 2 van ANWB die ik heel fijn vind.
De ene is 300 ml, heeft een fijn formaat voor koffie (kunnen 2 kopjes in), de Kambukka Olympus (linkje plakken lukt even niet). De Etna heb ik ook (in groter formaat, 500 ml) maar nog niet getest.

1 like

Iemand eeeenig idee waar deze jurk/kimono van is?

Iemand een idee waar je hoge Jordans kunt kopen? Mag online zijn maar ook een fysieke winkel, en waar in Nederland maakt niet uit, als ik maar even een naam heb. Winkels als Snipes en JD hebben ze niet helaas…

Voltaire sneakers?

Ik weet niet welke kleur je zoekt, maar op StockX staan er heel veel!

Ja inderdaad. Had niet verwacht dat die schoenen zo ontzettend populair zijn. Heb ze als kind gehad, maar nooit verwacht dat ze voor volwassenen zo moeilijk te krijgen zijn.

Als je graag iets zou willen wat op een Jordan lijkt dan zou je nog voor de Dunk mid kunnen gaan. Die zijn ietsjes minder hip

Thanks voor de tip! Heb uiteindelijk iets ander gekozen, de Vans sk8 high. Werd me iets te gek om rond de 300 euro te betalen voor een paar Nike’s.

1 like

Ik ben op zoek naar een rood jurkje. Zonder mouwen geloof ik en boven de knie. Van een soort plissé stof. Ik zag iemand voorbij fietsen en nu wil ik ‘m. :frowning:

1 like

Zoiets?

afbeelding

1 like

Nee :sob: Was echt rood rood en een recht model. Toch bedankt voor het meedenken!

Heb je al op Vinted gezocht?

Weet iemand hoe het model van deze jurk heet?

devotion-jurken-korte-mouwen-372-496

Ik ken het officiële merk (Devotion), maar ben eigenlijk opzoek naar een betaalbare look-a-like. En bij voorkeur via Vinted :sweat_smile:

1 like

Volgens mij is dat een trapezejurk!

2 likes

Only heeft veel van die jurken. Miss handiger voor het zoeken?

1 like

Weet iemand waar deze laarzen van zijn?

1 like

Volgens mij heb ik bij Sacha dat soort laarzen gezien

1 like