Het 'help ik zoek'-topic

Op “Aztec jurk” krijg je hier ook veel hits van

1 like

Als je googled met ‘70s boots’ kom je wel op veel schoenen die daar in de buurt van komen.

bijv:

https://www.urbanoutfitters.com/en-gb/shop/uo-vix-knee-high-black-boots?inventoryCountry=FR&currency=EUR&color=001&size=UK%206&utm_campaign=Shopping&utm_term=NL_Generics&utm_content=CjwKCAjwp_GJBhBmEiwALWBQk6qAS3JyhTuIsXqINTBtTTmBj8KI7oA9W-rffUweFphk-Vx4YuKAmRoCIU0QAvD_BwE&_cclid=Google_CjwKCAjwp_GJBhBmEiwALWBQk6qAS3JyhTuIsXqINTBtTTmBj8KI7oA9W-rffUweFphk-Vx4YuKAmRoCIU0QAvD_BwE&gclid=CjwKCAjwp_GJBhBmEiwALWBQk6qAS3JyhTuIsXqINTBtTTmBj8KI7oA9W-rffUweFphk-Vx4YuKAmRoCIU0QAvD_BwE&type=REGULAR&quantity=1

3 likes

Super dank je wel!

1 like

Is er iemand die een Susan Bijl Bum Bag heeft gekocht en de straps niet gebruikt?

1 like

Welke maat?

1 like

afbeelding
Ik zoek dit lampje van IKEA! Het is de Luriga, maar volgens mij uit een oude collectie want ik kan hem nergens meer vinden. Iemand een idee? Marktplaats staat hij ook niet :pensive:

2 likes

Op eBay staat hij wel, maar dan heb je wel forse verzend- en invoerkosten vanuit Amerika.

Edit: en op een Duits onderdeel van eBay, Kleinanzeigen:

Vaak willen ze wel verzenden naar NL en dan heb je geen invoerkosten.

In augustus heeft hij op Marktplaats gestaan, die advertentie is nu weg. De kans is groot dat ie nog wel een keer terugkomt en dat je de eerste koper bent als je een zoekopdracht hebt ingesteld.

1 like

Dat is inderdaad van een oudere collectie, wel erg leuk maar ik was er niet heel tevreden over. Ik heb er voor beide kinderen een gehad maar ze gingen heel lastig aan (kinderen konden het niet zelf) en waren erg snel in de herfst van hun carrière waardoor ze vaak opgeladen moesten worden/niet meer goed oplaadden.
Mocht je er nog een op marktplaats vinden dan is het wel handig om hier rekening mee te houden.

1 like

Oh ik had er juist positieve verhalen over gehoord, jammer! Heb je misschien een tip voor een goed alternatief? Ik heb nu een lampje op batterijen maar die moeten we ongeveer wekelijks vervangen

Ik heb een lampje van Liewood gekocht. Die kunnen ze wel zelf aan en uit doen, blijven langer branden en laden snel op.
Zijn alleen wel een stuk prijziger, dat is dan weer jammer.

Ik heb een konijn en een kat.

1 like

Is er iemand die toevallig dicht bij de rosada outlet woont en wil kijken bij de Fabienne chapot winkel voor een bepaald jurkje

Kun je niet bellen naar de winkel zelf om het te vragen?

Doet mij denken aan Shopatelje van Yara? My Jewellery heeft ook zoiets in de collectie gehad

1 like

Iemand een tip waar je mooie gebreide bedspreien/dekens kan kopen, liefst van 200cm bij 200cm?

Zarahome of La Redoute!

1 like

Als je googelt op gebreide plaid vindt je veel mooie (vind ik dan). Sissy Boy of H&M home hebben ook vaak mooie bedspreien. Ik heb er zelf een van Zara Home en ben heel tevreden met de kwaliteit. Ligt er al een jaar of 6 op en omdat het katoen is (geen wol) ook goed te wassen.

2 likes

Misschien heeft het merk VidaXL iets.

1 like

Ik kan je niet helpen, maar wat een leuk behang! Bij deze zoek ik naar waar dat van is ;).

Oh wauw, hele mooie prints inderdaad, dank je wel!

https://www.wehkamp.nl/app/product/16688480?utm_source=app&utm_medium=share&utm_campaign=pdp_share

1 like